Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Λάθη στις προσλήψεις εκπαιδευτικών
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Λάθη στις προσλήψεις εκπαιδευτικών

  • A-
  • A+

Δάσκαλοι και καθηγητές καταγγέλλουν λάθη στην κατάρτιση των πινάκων του ΑΣΕΠ οι οποίοι προέκυψαν από τις προκηρύξεις μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Για «αδιανόητη αδικία», η οποία ωθεί χιλιάδες εκπαιδευτικούς στην ανεργία χωρίς καμία δική τους ευθύνη, κάνει λόγο η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), ενώ η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) ζήτησε συνάντηση με τον υπουργό Εσωτερικών Τάκη Θεοδωρικάκο.

Από τους προσωρινούς πίνακες θα προσληφθούν για τη σχολική χρονιά 2020-21 οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, ενώ από τους οριστικούς πίνακες, που θα προκύψουν μετά τη διαδικασία των ενστάσεων, θα γίνουν οι 10.500 μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία της γενικής εκπαίδευσης.

Η ΟΛΜΕ επισημαίνει σειρά λαθών στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας και άλλων μοριοδοτούμενων κριτηρίων, τα οποία, σε συνδυασμό με την απόφαση του υπουργείου Παιδείας για προσλήψεις αναπληρωτών από τους προσωρινούς πίνακες για την ερχόμενη σχολική χρονιά, σημαίνουν αυτόματα τον αποκλεισμό πολλών αναπληρωτών, οι οποίοι δικαιούνται πρόσληψη αφού η διαδικασία των ενστάσεων και η έκδοση των οριστικών ορθών πινάκων θα ολοκληρωθεί αρκετούς μήνες αργότερα.

Η ΔΟΕ επικεντρώνεται στο ζήτημα των απορριφθέντων λόγω του παραβόλου των 3 ευρώ. Καταγγέλλει ότι, εξαιτίας δυσλειτουργιών του συστήματος υποβολής αιτήσεων, αναπληρωτές εμφανίζονται να μην έχουν πληρώσει το παράβολο για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και όταν ακόμη έχει πληρωθεί.

Το πρόβλημα αφορά περισσότερους από 3.000 αναπληρωτές και είναι γνωστό ήδη από τον Νοέμβριο του 2019, όταν ανακοινώθηκαν οι προσωρινοί πίνακες του ΑΣΕΠ για την Ειδική Αγωγή. Παρ’ όλα αυτά, λύση δεν δόθηκε και το ίδιο σκηνικό επαναλήφθηκε και φέτος, όπως έγραφε πρόσφατα η εφημερίδα μας.

«Οι πίνακες είναι φανερά πια μια κινούμενη άμμος, αφού αναπληρωτές και αναπληρώτριες έχουν πέσει μέχρι και 2-3 χιλιάδες θέσεις», τονίζει το Συντονιστικό Αναπληρωτών Αδιόριστων Εκπαιδευτικών. «Το μόνο εισιτήριο πλέον για μια θέση ελαστικής επισφαλούς εργασίας είναι η αγορά κάποιου προσόντος και η ατομική διαπραγμάτευση της εργασίας/ανεργίας καθώς ο κάθε ένας/μια φτιάχνει το ατομικό του πορτφόλιο, το προσωπικό του βιογραφικό για να διεκδικήσει την παραπάνω θέση. Το προσοντολόγιο απαξιώνει βήμα βήμα την προϋπηρεσία, μέχρι το πτυχίο και το μεταπτυχιακό, βάζοντας τον εργαζόμενο να μαζεύει αέναα προσόντα, σε μια κατάσταση διαρκούς οικονομικής και ψυχολογικής εξαθλίωσης, ενώ οι πολιτικές ηγεσίες θα μπορούν να αλλάζουν τη μοριοδότηση και τα ίδια τα προσόντα αυτά σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς εδραιώνοντας την εκ περιτροπής εργασία και την ανακύκλωση της ανεργίας-εργασίας [...] Ο αριθμός των σχεδόν 15.000 αποκλεισμένων και απολυμένων εκπαιδευτικών είναι πολύ μεγάλος [...] το προσοντολόγιο και οι διατάξεις του τιμωρούν, απορρίπτουν και απολύουν».

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν να αποκλειστούν από προσλήψεις
Λάθη, παραλείψεις και κίνδυνο αποκλεισμού εκπαιδευτικών από τους πίνακες της 2ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ διαπιστώνει η ΟΛΜΕ, μετά την κοινοποίηση των προσωρινών πινάκων της συγκεκριμένης προκήρυξης και των αντίστοιχων...
Χιλιάδες εκπαιδευτικοί κινδυνεύουν να αποκλειστούν από προσλήψεις
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ξανά εκτός πινάκων ΑΣΕΠ χιλιάδες αναπληρωτές εξαιτίας του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ
Θεατές στο ίδιο έργο περισσότεροι από 2.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, οι οποίοι απορρίφθηκαν από τους πίνακες του ΑΣΕΠ λόγω του προβλήματος με την πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ.
Ξανά εκτός πινάκων ΑΣΕΠ χιλιάδες αναπληρωτές εξαιτίας του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε με την ΟΛΜΕ, εμμένοντας στις αλλαγές των προγραμμάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια
Η υπουργός αρνήθηκε αρχικά να συναντήσει τις επιστημονικές ενώσεις που θίγονται από τη συρρίκνωση και κατάργηση μαθημάτων, αλλά έπειτα από πιέσεις της Ομοσπονδίας ορίστηκε ραντεβού για αύριο.
Η Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε με την ΟΛΜΕ, εμμένοντας στις αλλαγές των προγραμμάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υποψήφιοι «δύο ταχυτήτων» για τους διορισμούς σε σχολεία
Λόγω καθυστερήσεων στην αναγνώριση integrated master οι υποψήφιοι εκπαιδευτικών Μουσικής υπολείπονται συγκριτικά με τους πτυχιούχους τμημάτων στους οποίους ήδη έχει χορηγηθεί ο τίτλος σπουδών.
Υποψήφιοι «δύο ταχυτήτων» για τους διορισμούς σε σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 19 Μαΐου κατά του νομοσχεδίου Κεραμέως
Νέο ραντεβού δίνουν οι εκπαιδευτικοί την ερχόμενη Τρίτη 19 Μαΐου στα Προπύλαια στη 1 το μεσημέρι με βασικό αίτημα την απόσυρση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, που επιφέρει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες...
Εκπαιδευτικό συλλαλητήριο στις 19 Μαΐου κατά του νομοσχεδίου Κεραμέως
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πυρ ομαδόν για την έμμεση αναγνώριση των κολεγίων
Σκληρές διατυπώσεις στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής από εκπροσώπους της ΟΛΜΕ, της ΔΟΕ, της ΟΙΕΛΕ και άλλων φορέων της εκπαίδευσης για το άρθρο 50 του νομοσχεδίου Κεραμέως.
Πυρ ομαδόν για την έμμεση αναγνώριση των κολεγίων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας