Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κλείσε τα παράθυρα

  • A-
  • A+

Η μελοποίηση ενός ποιήματος θεωρείται από τα πιο δύσκολα πεδία στη μουσική. Όταν όμως στέφεται από επιτυχία, το αποτέλεσμα είναι μαγικό. 

Αυτό έχει συμβεί στο τραγούδι που ακούμε σήμερα. Ο συνθέτης Χρίστος Θεοδώρου μελοποίησε ένα βαθύτατα ερωτικό ποίημα του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη για τον δίσκο του «Καρδιά μισή», ο οποίος κυκλοφόρησε το 2017, και η δημιουργία του είναι τόσο εθιστικά όμορφη που θέλεις να την ακούς ξανά και ξανά. Σε αυτό συντελεί και η ονειρική ερμηνεία τής Nalyssa Green.     

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Υβόννη
Καινούργιο τραγούδι από τη Nalyssa Green που το έγραψε για την παράσταση «Υβόννη - Μία προσέγγιση στο έργο του Βίτολντ Γκομπρόβιτς», στην οποία παίζει κιόλας.
Υβόννη
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Η όραση του έρωτα
Ένα κομμάτι από το άλμπουμ «Η τέλεια εξαφάνιση», στο οποίο οι DILEMMA μελοποιούν 12 ποιήματα της σπουδαίας Κατερίνας Αγγελάκη-Ρουκ, που έφυγε τη Δευτέρα από τη ζωή.
Η όραση του έρωτα
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Σε είπανε Θεό
Ο Γιάννης Σπανός θεωρούσε ότι η «Τρίτη Ανθολογία», που κυκλοφόρησε το 1975, ήταν η πιο ώριμη και ολοκληρωμένη δουλειά του πάνω στην ποίηση.
Σε είπανε Θεό

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας