Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Στην αναμέτρηση της Βραζιλίας με το Περού γράφτηκε και ιστορία, καθώς βγήκε η πρώτη κίτρινη κάρτα για… μετατόπιση του αφρού από ποδοσφαιριστή! Πρωταγωνιστής ήταν ο Νεϊμάρ, που στο 44ο λεπτό του αγώνα θεώρησε δέον να πάρει τον αφρό που άφησε το σπρέι του διαιτητή για να μετακινήσει τη γραμμή του φάουλ (φ. 3, φ4)! Ομως ο Μεξικανός ρέφερι Ρομπέρτο Γκαρσία Ορόσκο δεν διασκέδασε καθόλου και του έδειξε την κίτρινη κάρτα…

Η πρώτη κάρτα για… αφρό

Η πρώτη κάρτα για… αφρό

Τη συγκεκριμένη κίνηση τη συνηθίζουν οι Βραζιλιάνοι. Το είχε κάνει –και είχε περάσει απαρατήρητος από τη διαιτητική ομάδα– ο Νταβίντ Λουίς στον εκτός έδρας αγώνα της Παρί Σεν-Ζερμέν με την Τσέλσι για το Τσάμπιονς Λιγκ. Τότε το είχε κάνει για να διευκολύνει τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς σε ένα απευθείας χτύπημα φάουλ (φ. 1, φ. 2)!

Η πρώτη κάρτα για… αφρό

Η πρώτη κάρτα για… αφρό