Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Με ανάρτησή του σε κοινωνικό δίκτυο (Instagram) ο Μίροσλαβ Στοχ ανακοίνωσε πως ο ίδιος βρέθηκε θετικός στη νόσο Covid-19 και αποτελεί το θετικό κρούσμα κορονοϊού που εντοπίστηκε στον ΠΑΟΚ. 

Υπενθυμίζεται πως αρνητικά ήταν τα υπόλοιπα τεστ των παικτών του ΠΑΟΚ, με αποτέλεσμα οι προπονήσεις της ομάδας να γίνονται κανονικά

 


 


 


 




 


 


 


 


 


 


 


 


 


As some of you may know from the media,in our team was diagnosed positive covid-19 test.Unfortunately that “lucky” guy is me.Don’t worry I feel well,don’t have any problems and Im sure I’ll be back on the pitch soon like on thursday and friday?? Thanks GOD,that my family,team mates and stuff were tested negative repeatedly ?? I follow doctors rules and stay home safe for me and for the others. @paok_fc


Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Miroslav Miňo Stoch (@minostoch99) στις


Στην ανάρτησή του ο 31χρονος Σλοβάκος μεσοεπιθετικός δήλωσε πως παρά το γεγονός ότι αυτός είναι το κρούσμα, εντούτοις αισθάνεται καλά και δεν έχει προβλήματα.

Εξέφρασε μάλιστα την αισιοδοξία πως θα επανέλθει γρήγορα στις προπονήσεις της ομάδας του και τόνισε πως ακολουθεί τις οδηγίες των γιατρών και μένει στο σπίτι του, προκειμένου να είναι προστατευμένοι και οι γύρω του.