Αβάδιστα #18 [Σωστό αυτό που λες, αλλά δεν έχεις δίκιο]
Αδέλφια, το τερματίσαμε... Καθένας διαβάζει και ερμηνεύει την επιστολή της FIFA όπως τον βολεύει. Η μεν ΕΠΟ -κάνει πως- δεν…
Αδέλφια, το τερματίσαμε... Καθένας διαβάζει και ερμηνεύει την επιστολή της FIFA όπως τον βολεύει. Η μεν ΕΠΟ -κάνει πως- δεν…