Στιγμές έντασης στο ντέρμπι των αιωνίων με τον Βαγγέλη Μαρινάκη σε έξαλλη κατάσταση να κατεβαίνει στον αγωνιστικό χώρο (μαζί με τον εκ των αντιπροέδρων, Κώστα Καραπαπά) για να διαμαρτυρηθεί στο διαιτητή μετά το ακυρωθέν γκολ του Βρουσάι στο 90’.
Ο Πορτογάλος διαιτητής Πινέιρο έβγαλε από το τσεπάκι την κίτρινη κάρτα και την έδειξε στον ισχυρό άνδρα της πειραϊκής ομάδας αλλά και στον αντιπρόεδρο.
Μόνο στην Ελλάδα αυτές οι… ομορφιές.
► «Λευκή» ισοπαλία ήταν το αποτέλεσμα του αγώνα με τον πρωτοπόρο Παναθηναϊκό να διατηρεί τη διαφορά των 5 βαθμών από τον τρίτο στη βαθμολογία Ολυμπιακό.
