Την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους εκείνους τους ανθρώπους που θεωρεί πως έπαιξαν αποφασιστικό ρόλο στην καριέρα του -που σημείωσε αλματώδη άνοδο μέσα στο 2018- ένιωσε ο Στέφανος Τσιτσιπάς.
Ο Έλληνας αθλητής του τένις ανέβηκε στη παγκόσμια κατάταξη από το Νο 91 στο Νο15 πραγματοποιώντας εκπληκτικές εμφανίσεις. Μέσα στη χρονιά, αγωνίστηκε για πρώτη φορά σε έναν τελικό ΑΤΡ διοργάνωσης στη Βαρκλελόνη και έφτασε σε έναν masters τελικό, στο Rogers Cup του Τορόντο (και στους δύο ηττήθηκε από τον Ναδάλ), έφτασε έως τον τέταρτο γύρο ενός Grand Slam (wimbledon) και στην Στοκχόλμη έγινε πρώτος Έλληνας που κατέκτησε τίτλο σε μια ATP διοργάνωση.
«Έχει περάσει ένας χρόνος με πολλούς αγώνες, συναισθηματικές μάχες, ευτυχισμένες στιγμές, σκληρή δουλειά, άγρυπνες νύχτες, ένδοξες νίκες, σκληρές απώλειες, απογοήτευση και πολλά άλλα … χάρη τον καθένα από εσάς μπόρεσα να ονειρευτώ και να δημιουργήσω τις προσδοκίες μου. Σε όλους τους υποστηρικτές μου, τους πιστούς και τους οπαδούς, έχετε ένα φανταστικό 2019!», ανέφερε στο instagram ο Στέφανος Τσιτσιπάς.
