Τον δικό του αποχαιρετισμό προς τον Ολυμπιακό και την πόλη του Πειραιά έστειλε μέσω των μέσω κοινωνικής δικτύωσης ο Σακίλ ΜακΚίσικ, ο οποίος ετοιμάζεται να αποχωρήσει από την ομάδα που υπηρέτησε για επτά σεζόν.
Ο 36χρονος γκαρντ τόνισε ότι ο Πειραιάς του έδωσε «περισσότερα από μία ομάδα. Μου έδωσε μια οικογένεια» και ευχαρίστησε τους φιλάθλους που τον έκαναν να αισθανθεί την Ελλάδα σαν το σπίτι του.
«Κάθε στιγμή στα κόκκινα και τα λευκά θα μείνει μαζί μου για πάντα» τόνισε χαρακτηριστικά.
Το μήνυμα αναφέρει:
Επτά σεζόν, μία φανέλα, ένα σπίτι. Ο Πειραιάς μου έδωσε περισσότερα από μία ομάδα. Μου έδωσε μία οικογένεια.
Σας ευχαριστώ που με αγκαλιάσατε από την πρώτη ημέρα και κάνατε την Ελλάδα το σπίτι μου και την οικογένειά μου. Οι αναμνήσεις, τα πρωταθλήματα, τα Final Four, και κάθε στιγμή στα κόκκινα και τα λευκά θα μείνει μαζί μου για πάντα.
Για επτά σεζόν φορούσα τον αριθμό 77 με περηφάνεια και έδωσα τα πάντα για την ομάδα, την πόλη και τους οπαδούς. Ό,τι και να συμβεί στο μέλλον, ο Ολυμπιακός θα αποτελεί για πάντα κομμάτι μου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς. Ολυμπιακός για πάντα.
