Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ Ναΐμ Κασέμ, κατήγγειλε την συμφωνία – πλαίσιο που επιτεύχθηκε στην Ουάσινγκτον μεταξύ Λιβάνου και Ισραήλ ως «άκυρη» και υποστήριξε ότι δεν μπορεί να αποτελέσει τη βάση για οποιαδήποτε πολιτική διευθέτηση, όπως μετέδωσε το Al Jazeera. Ο Κασέμ υποστήριξε ότι η συγκεκριμένη συμφωνία είναι «ταπεινωτική και επαίσχυντη», ενώ έκανε λόγο για μια εξέλιξη που, όπως είπε, ισοδυναμεί με «παραίτηση από την εθνική κυριαρχία».
Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ επέμεινε ότι η συμφωνία της Ουάσινγκτον δεν έχει καμία νομιμοποίηση και κάλεσε να εφαρμοστούν οι προβλέψεις του μνημονίου συμφωνίας μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών, το οποίο –σύμφωνα με τον ίδιο– θα πρέπει να αποτελέσει το μοναδικό πλαίσιο αναφοράς για τις μελλοντικές εξελίξεις.
«Η συμφωνία-πλαίσιο στην Ουάσινγκτον είναι ταπεινωτική, επαίσχυντη και αποτελεί παραίτηση από την κυριαρχία», δήλωσε ο ηγέτης της Χεζμπολάχ. «Αυτή η συμφωνία είναι άκυρη και οι διατάξεις του ιρανοαμερικανικού μνημονίου συμφωνίας πρέπει να εφαρμοστούν», επεσήμανε.
