Εάν fight impunity σημαίνει καταπολέμηση ατιμωρησίας και η φράση (Google) «έχει γίνει ευρέως γνωστή και ως το όνομα της ΜΚΟ “Fight Impunity” που συνδέεται με υποθέσεις διαφθοράς στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο», τότε, σαν να βάλαμε λύκο να φυλάει πρόβατα! Με υπογραφή μάλιστα της προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, όπως υποστηρίζει ο βουλευτής της Ν.Δ. Δημήτρης Αβραμόπουλος. Που συνεργάστηκε μεν με την εν λόγω ΜΚΟ ως σύμβουλος, επ’ αμοιβή, «τιμητική», 5.000 ευρώ μηνιαίως μικτά, 3.750 καθαρά, άρα φορολογημένα και διαφανή, όμως με την έγκριση της Επιτροπής και την υπογραφή της προέδρου.
Ολα μια χαρά, δηλαδή, σε υπόθεση που, πάντα κατά τον κ. Αβραμόπουλο, «έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια». Ο ίδιος είχε παραιτηθεί προτού εκδηλωθεί το σκάνδαλο Καταργκέιτ, με το οποίο φέρεται να συνδέθηκε η εν λόγω ΜΚΟ. Αρα, το ένταλμα σύλληψης που εξέδωσαν εις βάρος του οι βελγικές αρχές και, σε κάθε περίπτωση, «η εμπλοκή του ονόματός του σε οποιοδήποτε ζήτημα αφορά το (έτσι) Fight Impunity είναι αυθαίρετη, απαράδεκτη, ύποπτη και θα αντιμετωπιστεί με κάθε νόμιμο μέσο» (εδώ που τα λέμε, δεν φανταζόμουν τον κ. Αβραμόπουλο να αντιδρά με «γκαζάκια» έξωθεν των βελγικών δικαστηρίων!).
Επίσης –προς άρση πάσης αμφιβολίας περί της αθωότητός του– «δεν πρόκειται να κάνει χρήση οποιασδήποτε βουλευτικής ασυλίας». Δεν το γνώριζα –νομικός είναι ο κ. Αβραμόπουλος–, φαίνεται πως υπάρχουν πολλές βουλευτικές ασυλίες…
Εν πάση περιπτώσει, αποφεύγω να αναφερθώ στη «συνωμοσία» της Novartis, επί εποχής υπουργίας του κ. Αβραμόπουλου στο Υγείας. Ως γνωστόν το «σκάνδαλο Novartis» το διέπραξε ο ΣΥΡΙΖΑ όντας στην αντιπολίτευση.
Ομως, επί προσωπικού πλέον: ακόμα περιμένω απάντησή του σε αλλεπάλληλα χρονογραφήματά μου (νομίζω έξι), επί εποχής δημαρχίας του και «Ελευθεροτυπίας», στο ερώτημα: Πόσο κόστισαν τα κάγκελα Αβραμόπουλου. Ποιος ο κατασκευαστής που μειοδότησε. Με ποιον διαγωνισμό. Ποια η απόφαση του δημοτικού συμβουλίου. Αυτά και μετά τιμής…
