Μέσα σε κλίμα ενθουσιασμού, που ενισχύθηκε από την παρουσία 3.000 οπαδών του Παναθηναϊκού, αλλά και συγκίνησης λόγω της εύλογης σύνδεσης με το ένδοξο κοινό παρελθόν έγινε χθες το μεσημέρι στο ΟΑΚΑ η επίσημη παρουσίαση του Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς. Δίπλα στον «άρχοντα των δαχτυλιδιών», που γνώρισε την αποθέωση, στεκόταν διαρκώς ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, που είχε χθες τα γενέθλιά του (έκλεισε τα 52) και δεν έκρυβε τη χαρά του. Μάλιστα, χαρακτήρισε την επάνοδο του 66χρονου εμβληματικού Σέρβου τεχνικού ως την «πιο μεγάλη στιγμή και από την κατάκτηση ενός ευρωπαϊκού».
Ο «Ζοτς» τόνισε τους ισχυρούς δεσμούς που τον συνδέουν με τον οργανισμό του Παναθηναϊκού, με την οικογένεια Γιαννακόπουλου αλλά και την πόλη της Αθήνας, παρά τη 14χρονη απουσία του, ωστόσο έσπευσε να αποσυνδέσει το παρελθόν με τη νέα προσπάθεια που ξεκινάει: «Πιστεύω ότι το κίνητρο είναι η λέξη-κλειδί. Μέσα μου υπάρχει αυτή η φωτιά για να συνεχίζω να είμαι προπονητής. Ποτέ δεν έχασα τη σύνδεση με αυτή την οικογένεια. Θα προσπαθήσω να κάνω τα πάντα. Το παρελθόν είναι κάτι ωραίο και σημαντικό, αλλά πρέπει να ζούμε το παρόν. Πρέπει να προσπαθήσουμε να δώσουμε ό,τι έχουμε μέσα μας και να λειτουργήσουμε σαν μία οικογένεια», ήταν η βασική τοποθέτηση του κόουτς, ο οποίος δεν δίστασε να διαφοροποιηθεί από τον ιδιοκτήτη, όταν ρωτήθηκαν για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στον μπασκετικό χάρτη με την ισχυροποίηση του μεγάλου αντιπάλου, του Ολυμπιακού.
«Για μας η μεγάλη αντίπαλος είναι η Ρεάλ Μαδρίτης. Οπως είχε πει κάποτε ο Ζέλικο, όνειρό μας είναι να τη φτάσουμε σε Ευρωλίγκες (11 έναντι 7)», έσπευσε να απαντήσει ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος…
«Από την πλευρά μου πάντα θα σέβομαι κάθε αντίπαλο. Και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Πρέπει να κοιτάμε τον εαυτό μας με σεβασμό σε κάθε αντίπαλο, άνθρωπο και οπαδό. Αν εστιάζεις στον εαυτό σου, έχεις μεγάλες πιθανότητες να φτάσεις εκεί που θες», ήταν η τοποθέτηση του Ομπράντοβιτς, ο οποίος απέφυγε να αναφερθεί σε ονόματα (συνεργατών, παικτών ή μεταγραφικών στόχων). Παραδέχτηκε ότι μίλησε μόνο με τον αρχηγό Κώστα Σλούκα και ότι σταδιακά θα έχει επαφή με όλους τους παίκτες που ανήκουν στο ρόστερ του «τριφυλλιού» πριν κάνει οποιαδήποτε κίνηση. Και ο επίλογος: «Αυτό το κλαμπ είναι τόσο μεγάλο. Πρέπει σήμερα αμέσως να ξεκινήσουμε δουλειά. Κύριε Αλβέρτη, είστε έτοιμος (σ.σ. ρώτησε τον “Φράνκι” σε άπταιστα ελληνικά); Το βασικότερο είναι να πείσουμε τους παίκτες, που είναι πιο σημαντικοί, τι σημαίνει να παίζουν για τον Παναθηναϊκό. Αυτή είναι η δουλειά μας. Πάντα θέλουμε να βλέπουμε ομάδα που να παλεύει. Δεν με ενδιαφέρει αν εγώ θα φτάσω τις δέκα Ευρωλίγκες, αλλά πώς ο Παναθηναϊκός θα φτάσει τις οκτώ».
Ο κόσμος περίμενε καρτερικά στις εξέδρες να ολοκληρωθεί η διαδικασία για το… δεύτερο ημίχρονο της αποθέωσης. «Είστε η καρδιά του Παναθηναϊκού. Είστε αυτοί που μας δίνουν το κίνητρο για να πάμε ακόμα πιο ψηλά και ήρθε ο άνθρωπος, ο βασιλιάς των δαχτυλιδιών, για να μας πάει», ήταν το από μικροφώνου μήνυμα του Δημήτρη Γιαννακόπουλου προς τον κόσμο. Μαζί με τον Ομπράντοβιτς έβγαλαν και μια συμβολική φωτογραφία μπροστά στο άγαλμα του αείμνηστου Παύλου Γιαννακόπουλου. Ηταν σίγουρος ότι ο πατέρας και ο θείος του θα ήταν πολύ χαρούμενοι εκεί πάνω.
● Μετά τον Φαλ, ο Ολυμπιακός αποδέσμευσε άλλον έναν Γάλλο, τον Φρανκ Νιλικίνα.
● Σύμφωνα με τον insider του ΝΒΑ, Σαμ Σαράνια, οι Σέλτικς μαζί με τους Χιτ είναι βασικοί υποψήφιοι για την απόκτηση του Γιάννη Αντετοκούνμπο.
