Τη διαμαρτυρία και την φρίκη της για τη δολοφονία του δημοσιογράφου του Al Jazeera Ανάρ Αλ Σαρίφ και αλλων μελών δημοσιογραφικής αποστολής από τις ένοπλες δυνάμεις του Ισραήλ, εξέφρασε με ανακοίνωσή της η ελληνική Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων ΣΥντακτών (ΠΟΕΣΥ).
Στην ανακοίνωση η συνδικαλιστική οργάνωση κάνει λόγο για σκόπιμη στοχοποίηση των δημοσιογράφων, επαναλαμβάνει το πάγιο αίτημά της να καταρτίσει ο ΟΗΕ ειδική δεσμευτική διεθνή σύμβαση για την ασφάλεια των δημοσιογράφων και αποτιμά ότι από την αρχή του πολέμου στη Μέση Ανατολή 200 δημοσιογράφοι έχουν δολοφονηθεί, δεκάδες βρίσκονται στη φυλακή και 112 γραφεία ΜΜΕ έχουν καταστραφεί.
