Κατηγορούνται για το κακούργημα του ομαδικού βιασμού 19χρονης στο Αστυνομικό Τμήμα Ομόνοιας. Τέθηκαν σε διαθεσιμότητα από το αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας μετά τα πολύ επιβαρυντικά στοιχεία εναντίον τους. Αφέθηκαν ελεύθεροι μετά τις απολογίες τους, με τους περιοριστικούς όρους εμφάνισης μία φορά τον μήνα σε Α.Τ. και απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.
Ποιοι ήταν άραγε οι ισχυρισμοί των αστυνομικών της ομάδας ΔΙΑΣ κατά τις απολογίες τους που απέτρεψαν την προφυλάκισή τους; «Ολα έγιναν συναινετικά», είπαν και οι δύο· ο 27χρονος ισχυρίστηκε ότι «υπήρξε έντονο φλερτ στο Θησείο από την κοπέλα, εκείνη επιδίωξε τη γνωριμία μαζί μου και το έκανε αυτό μπροστά και στους άλλους αστυνομικούς που ήταν παρόντες» και ο 24χρονος πρόσθεσε ότι η 19χρονη τον προσκάλεσε σε σεξουαλική επαφή αμέσως μετά την επαφή της με τον συνάδελφό του. Πού έγιναν αυτά; Στο Α.Τ. Ομόνοιας, το οποίο δεν διαθέτει κάμερες παρότι βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας…
Αρχικά η εκδοχή των αστυνομικών ήταν διαφορετική καθώς οι πληροφορίες ανέφεραν ότι παραδέχονταν σεξουαλική επαφή του ενός με τη 19χρονη στο αυτοκίνητό του. Ωστόσο, μάλλον οι κάμερες παρακείμενου ξενοδοχείου που έχουν καταγράψει την είσοδο της κοπέλας στο Α.Τ. τούς ανάγκασαν να αλλάξουν υπερασπιστική γραμμή και να ισχυριστούν ότι η 19χρονη «μας ζήτησε να την ξεναγήσουμε στο αστυνομικό τμήμα. Την ώρα που περιμέναμε το ασανσέρ, μας είπε να μην ανέβουμε επάνω, αλλά να πάμε σε ένα δωματιάκι που είχε δει στο ισόγειο. Της είπαμε ότι εκεί είναι τα αποδυτήρια. Μας είπε ότι της αρέσουν οι στολές και ότι είναι “ανοιχτή”».
Ο δικηγόρος του ενός αστυνομικού, Αλέξης Κούγιας, κατηγορεί τη 19χρονη ότι ψεύδεται επειδή «το ίδιο βράδυ και την επόμενη μέρα είχε επαφές μέσω μηνυμάτων με την καλύτερή της φίλη, προς την οποία, όπως προκύπτει, δεν είπε το παραμικρό το οποίο να υπέστη και ειδικά την πράξη του βιασμού. Σημειωτέον ότι τη μήνυση την υπέβαλε έπειτα από τρεις μέρες και ακόμη μέχρι σήμερα δεν έχει αναφέρει το παραμικρό στο οποιοδήποτε συγγενικό της πρόσωπο».
Η 19χρονη επιμένει στην καταγγελία της και στη συμπληρωματική κατάθεσή της εξήγησε ότι δεν αντιστάθηκε από φόβο επειδή οι αστυνομικοί οπλοφορούσαν και για τον ίδιο λόγο, του φόβου και της ντροπής, δεν είπε τίποτα στους οικείους της. Σύμφωνα με πληροφορίες, το διαβιβαστικό της αστυνομίας ανέφερε ότι «η 19χρονη κατέθεσε παρουσία πραγματογνώμονα-ψυχολόγου, η οποία μας εγχείρισε και τη σχετική έκθεση διενέργειας ψυχολογικής πραγματογνωμοσύνης, σύμφωνα με την οποία διαπιστώθηκε, μεταξύ άλλων, ότι δεν παρατηρήθηκαν διαταραχές περιεχομένου σκέψης, ούτε αντίληψης, βρισκόταν σε πλήρη εγρήγορση και η συγκέντρωση, η μνήμη και η κρίση της ήταν μέσα στα φυσιολογικά όρια».
Φως στην υπόθεση θα ρίξουν τα επιχρίσματα που λήφθηκαν από την Ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών και εστάλησαν στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για τη διενέργεια εργαστηριακών και συγκριτικών εξετάσεων.
