Η Γαλλία, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat για το 2020, παράγει το 52% της συνολικής παραγωγής ηλεκτρισμού από πυρηνικές μονάδες και από το στοιχείο αυτό καταλαβαίνει κάποιος γιατί η γαλλική κυβέρνηση είχε κάθε λόγο να πρωτοστατήσει στην πίεση, ώστε να «ταξινομηθεί» η πυρηνική ενέργεια ως πράσινη στις προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Τη Γαλλία ακολουθούν η Γερμανία (9%), η Ισπανία (9%) και η Σουηδία (7%). Συνολικά 13 είναι οι χώρες της Ε.Ε. με πυρηνική ενέργεια, αλλά η απορία είναι ποιες από τις υπόλοιπες 14 που δεν έχουν, θα σπεύσουν να υποστηρίξουν την πρόταση της Κομισιόν για «πράσινο ξέπλυμα» των πυρηνικών.
