Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Στα όρια του… εκβιασμού φθάνουν οι δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης προς καταστηματάρχες, οι οποίες έχουν προκαλέσει μπαράζ αντιδράσεων από το πρωί της Τετάρτης.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, με το χαρακτηριστικό του ύφος κούνησε το δάχτυλο προς όποιους διαμαρτύρονται για την αλλοπρόσαλλη πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση, η οποία επιχειρεί να επιβάλει τον εμβολιασμό και να κρύψει τις δικές της ευθύνες για τα χαμηλά ποσοστά εμβολιασμού.

Μιλώντας στο OPEN, ο υπουργός Ανάπτυξης επανέφερε το μπαμπούλα ενδεχόμενου lockdown και, λειτουργώντας ξανά σε ρόλο λαγού, ανέφερε «ήρθε η ώρα να ωριμάσουμε, δεν υπάρχουν άλλα λεφτά, εάν έρθει η πανδημία τον χειμώνα τελειώσαμε οικονομικά».

Παράλληλα, προχώρησε σε μια… δική του ανάλυση για τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ένας ιός, αλλά και ένα εμβολιαστικό πρόγραμμα σημειώνοντας «διάκριση κάνει ο ιός, ο μη εμβολιασμένος κινδυνεύει περισσότερο. Από την ώρα που ο ιός κάνει αυτή τη διάκριση. Μακάρι να μην έκανε διακρίσεις και να μην αρρωσταίναμε όλοι».

Το σημείο, όμως, που προκάλεσε αντιδράσεις ήταν η απάντηση που έδωσε, όπως ο ίδιος δήλωσε, ο Άδωνις Γεωργιάδης σε επιχειρηματίες της εστίασης. 

«Θέλετε χειμώνα να σας ξανακλείσουμε και τώρα πια που δεν υπάρχουν και λεφτά να χρεοκοπήσετε ή όχι; Αντί να φωνάζεις σε μας, να πεις σε καλλιτέχνες να κάνουν δηλώσεις να πάνε να εμβολιαστούν οι άνθρωποι, να μην έχουμε πανδημία τον χειμώνα. Εγώ φταίω που δεν πάει ο άλλος να εμβολιαστεί; Ούτε εσείς ούτε εγώ ούτε ο επιχειρηματίας φταίει. Ο ιός είναι μια πραγματικότητα που γεννήθηκε στη ζωή μας. Δεν μπορώ να πείσω τον καθένα, ούτε κηδεμόνας είμαι ούτε τίποτα» είπε χαρακτηριστικά.