Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Αιχμηρή κριτική ασκεί το ΚΚΕ (μ-λ) στην κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό προσωπικά, με αφορμή το χθεσινό του διάγγελμα, κάνοντας λόγο για εκβιασμό του λαού. «Aν είσαι ιδιότυπα φυλακισμένος, όπως σήμερα, μπορείς να αισθάνεσαι “ασφαλής”. Μόνο που δεν ζεις! Είσαι “ελεύθερος” μόνο να παράγεις και να καταναλώνεις. Αυτό είναι το μέτρο ελευθερίας του συστήματος» σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή του.