Ακόμα δύο ασθενείς του νέου κορονοϊού κατέληξαν στη χώρα μας αυξάνοντας τον αριθμό των νεκρών στους 199.
Πρόκειται για έναν 90χρονο που νοσηλευόταν με υποκείμενα νοσήματα στο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης και έναν 85χρονο που άφησε την τελευταία του πνοή στο νοσοκομείο της Μυτιλήνης. Ο γιος και ο εγγονός του τελευταίου έχουν εντοπιστεί θετικοί στον ιό με τον πρώτο να βρίσκεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Δύο θάνατοι καταγράφηκαν και χθες, σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ, που ανέφερε πως ο συνολικός αριθμός των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων το τελευταίο 24ωρο ανήλθε σε 4.048. Τα 1.118 (27.6%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.059 (50.9%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.
