Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Ελεύθεροι με περιοριστικούς όρους αφέθηκαν, μετά την απολογία τους στην Α’ τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης, οι πρώτοι έξι κατηγορούμενοι για συμμετοχή στο κύκλωμα παράνομων υιοθεσιών και εμπορίας ωαρίων.

Η διαδικασία των απολογιών θα συνεχιστεί αύριο (Σάββατο 28/09) το πρωί, οπότε θα λογοδοτήσουν στην ίδια ανακρίτρια οι υπόλοιποι έξι συλληφθέντες για την υπόθεση.

Ανάμεσα σ’ αυτούς που απολογήθηκαν σήμερα ήταν ο δικηγόρος και η γυναικολόγος για τους οποίους η ανακρίτρια και η εισαγγελέας γνωμοδοτήσεων αποφάσισαν να αφεθούν ελεύθεροι υπό τους όρους της καταβολής χρηματικής εγγυοδοσίας ύψους 30.000 ευρώ και της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Την ίδια ποινική μεταχείριση είχαν και οι τέσσερις συγκατηγορούμενοί τους, μόνο που οι περιοριστικοί όροι διαφοροποιήθηκαν εν μέρει, και αφορούν την αυτοπρόσωπη εμφάνιση σε αστυνομικό τμήμα της περιοχής όπου διαμένουν και την απαγόρευση εξόδου από τη χώρα. Πρόκειται για τρεις γυναίκες που κατηγορούνται ότι μεσολαβούσαν σε διάφορα στάδια της φερόμενης εγκληματικής δραστηριότητας του κυκλώματος, όπως επίσης μία μαία-υπάλληλος σε κλινική υποβοηθούμενης αναπαραγωγής.

Νωρίτερα ύστερα από μία μαραθώνια διαδικασία, η οποία ξεκίνησε στις 9.30 το πρωί και ολοκληρώθηκε ύστερα από 11 ώρες, οι κατηγορούμενοι -απολογούμενοι- αντέκρουσαν τις βαρύτατες κατηγορίες που τους αποδίδει το κατηγορητήριο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο δικηγόρος φέρεται να υποστήριξε ότι παρείχε νομικές υπηρεσίες στο πλαίσιο νόμιμων υιοθεσιών και νόμιμων αμοιβών.

Τη γραμμή της άρνησης των κατηγοριών ακολούθησε και η κατηγορούμενη γιατρός (μαιευτήρας), η οποία, σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, είπε ότι εισέπραττε νόμιμες αμοιβές στο πλαίσιο της εξέτασης των κυοφορούμενων γυναικών. Οι υπόλοιπες τέσσερις κατηγορούμενες φαίνεται να απολογήθηκαν πως λάμβαναν τη διαβεβαίωση ότι οι ενέργειές τους ήταν νόμιμες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ