Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google
Ένας ακόμη τουρίστας που βρισκόταν στην Κρήτη για διακοπές έχασε τη ζωή του κάνοντας μπάνιο σε παραλία του Ρεθύμνου.
Ο νέος πνιγμός σημειώθηκε το πρωΐ της Τρίτης, όταν λουόμενοι αντιλήφθηκαν ότι ο ηλικιωμένος από την Σερβία κινδύνευε και άμεσα τον ανέσυραν στη στεριά.
Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο παρέλαβε τον 73χρονο και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου, όπου, παρά τις προσπάθειες των γιατρών, κατέληξε.
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργείται από το Λιμεναρχείο Ρεθύμνου.
