Αποκαλυπτικές οι δηλώσεις της Μαρίας Καρυστιανού για το δικαίωμα στην άμβλωση και την αυτοδιάθεση του σώματος. Η ίδια σχολίασε στο OPEN πως το δικαίωμα στην άμβλωση «είναι ένα θέμα δημόσιας διαβούλευσης, ας αποφασίσει η κοινωνία τι θέλει να γίνει».
«Υπάρχει μια ιδιαιτερότητα στο θέμα των αμβλώσεων γιατί αφορά τα δικαιώματα της γυναίκας, δικό της είναι το σώμα, αλλά και τα δικαιώματα του εμβρύου. Εγώ είμαι παιδίατρος και διχάζομαι, δεν μπορώ να τα ιεραρχήσω», σχολίασε αναπαράγοντας τις πιο σκοταδιστικές θέσεις επί του θέματος.
«Μια γυναίκα μπορεί να αποφασίσει βεβαίως για το σώμα της, όμως στην περίπτωση των αμβλώσεων υπάρχει ένα άλλο ηθικό θέμα που είναι πολύ σημαντικό για μένα. Δεν έχει σημασία τι λέω εγώ ή τι πιστεύετε εσείς. Στη δημόσια διαβούλευση η πλειοψηφία, οι περισσότεροι θα έχουν καλύτερη άποψη και γνώμη και είναι πιο δημοκρατικό. Μιλάμε για μια ζωή που μόλις γεννάται. Η επιστήμη μου με έχει βάλει σε μια θέση να τα βλέπω τα πράγματα φροντίζοντας και τη ζωή που μόλις έχει δημιουργηθεί, κατανοώντας πλήρως και το δικαίωμα της γυναίκας», πρόσθεσε.
Ο διαχωρισμός Δεξιάς και Αριστεράς είναι χαρακτηρισμοί που ταιριάζουν στο παλιό πολιτικό σύστημα, σημείωσε. «Δεν θα θελα να ‘χω ταμπέλες γιατί συνομιλώ με ανθρώπους που ανήκουν σε όλα τα κόμματα και σε όλες τις ιδεολογίες. Και συγχωρέστε με, αλλά εγώ έχω δει πολλές φορές τους πολιτικούς να καταπατούν οι ίδιοι την ιδεολογία του κόμματός τους. Όπως και αυτά που υπόσχονται προεκλογικά. Γιατί τόση επιμονή να πάρουμε εμείς μια θέση και να βάλουμε μια ταμπέλα;», ανέφερε χαρακτηριστικά.
![Προβληματικές δηλώσεις Καρυστιανού για τις αμβλώσεις [βίντεο]](https://www.efsyn.gr/wp-content/uploads/2026/01/karystianou (1)-980x515.png)