• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    18°C 14.6°C / 21.2°C
    0 BF
    80%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    15°C 12.5°C / 16.0°C
    0 BF
    85%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    17°C 16.0°C / 18.8°C
    2 BF
    81%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 11.9°C / 13.6°C
    1 BF
    100%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    13°C 12.9°C / 13.0°C
    0 BF
    94%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    14°C 12.7°C / 15.4°C
    0 BF
    81%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    10°C 9.1°C / 11.2°C
    2 BF
    71%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    17°C 16.6°C / 18.5°C
    1 BF
    91%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 16.6°C / 19.2°C
    2 BF
    81%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    10°C 9.9°C / 9.9°C
    2 BF
    73%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    18°C 16.1°C / 19.6°C
    0 BF
    88%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    19°C 19.0°C / 19.0°C
    2 BF
    70%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    20°C 19.6°C / 19.6°C
    1 BF
    75%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    11°C 10.9°C / 11.5°C
    0 BF
    93%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    11°C 11.5°C / 11.5°C
    1 BF
    80%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 12.8°C / 17.8°C
    1 BF
    82%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 14.8°C / 21.4°C
    0 BF
    90%
  • Καβάλα
    Αίθριος καιρός
    15°C 12.1°C / 15.5°C
    1 BF
    87%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    15°C 13.7°C / 16.1°C
    1 BF
    80%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    11°C 10.8°C / 10.8°C
    2 BF
    79%

Πανηγυρίζουν γιατί φέρνουν λεωφορεία με το σταγονόμετρο

  • A-
  • A+

Σε ένα ακόμη επικοινωνιακό σόου επιδόθηκε σήμερα ο πρωθυπουργός, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι «η πολιτική στήριξη στα ΜΜΜ αποτελεί προτεραιότητα για την κυβέρνηση», αλλά κάτι τέτοιο διαψεύδεται από την πραγματικότητα που βιώνει καθημερινά το επιβατικό κοινό, το οποίο αναγκάζεται να συνωστίζεται στα μέσα που αποτελούν αποδεδειγμένα εστίες υπερμετάδοσης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε το πρωί το αμαξοστάσιο της ΟΣΥ στην Πέτρου Ράλλη, με αφορμή την παραλαβή 40 μεταχειρισμένων λεωφορείων, που αποκτήθηκαν με λίζινγκ και στην πλειονότητά τους είναι με μία πόρτα επιβίβασης και ελάχιστα ανοιγόμενα παράθυρα.

«Εμείς από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι θέλουμε να στηρίξουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς, πρωτίστως τα λεωφορεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αποτελούσε μία δέσμευσή μας πριν χτυπήσει ο κορονοϊός. Η ανάγκη αυτή έγινε ακόμα πιο επιτακτική λόγω του κορονοϊού και με γρήγορα βήματα υλοποιούμε τη δέσμευσή μας», είπε.

Τα νέα λεωφορεία «θα βγουν σήμερα στους δρόμους της Αθήνας, στις πιο επιβαρυμένες γραμμές, προκειμένου να μειώσουμε τον συνωστισμό εκεί που παρατηρείται. Γιατί είναι σημαντικό να πούμε κιόλας ότι δεν παρατηρείται παντού συνωστισμός -εσείς εξάλλου το ξέρετε. Υπάρχει συνωστισμός σε κάποιες γραμμές, οι οποίες πρέπει σε πρώτη φάση θα υποστηριχθούν», υποστήριξε ο πρωθυπουργός.

Και πρόσθεσε ότι η κυβέρνηση έχει «κάνει το αδύνατο, δυνατό. Δεν είναι εύκολη υπόθεση να βρει κανείς λεωφορεία σε αυτή τη συγκυρία, πόσο μάλλον μεταχειρισμένα λεωφορεία από leasing, δεν περισσεύουν αυτά τα λεωφορεία στην ευρωπαϊκή αγορά. Έχει καταβληθεί μία τεράστια προσπάθεια από το υπουργείο και από τη διοίκηση να βρεθούν αυτά τα λεωφορεία. Και εν πάση περιπτώσει, 500 καινούργια λεωφορεία μέσα σε 18 μήνες δεν είναι μικρό έργο».

«Είναι πάρα πολύ σημαντικό το γεγονός ότι έχουμε κάνει προσλήψεις όπως δεσμευτήκαμε, για πρώτη φορά. Το είπατε κι εσείς, οι τελευταίες προσλήψεις έγιναν ουσιαστικά πριν από 12-13 χρόνια», σημείωσε ο ίδιος.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, δήλωσε ότι «σήμερα έχουμε το τέταρτο βήμα ενός συγκεκριμένου σχεδίου. Το πρώτο ήταν η ανάταξη του στόλου, αυξήσαμε τις δαπάνες για επισκευές πάνω από 200%. Το δεύτερο είχε να κάνει με την ενίσχυση του στόλου με τη συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και τα ΚΤΕΛ. Το τρίτο και το πιο σημαντικό ήταν οι προσλήψεις, Το τέταρτο, το βλέπουμε σήμερα, είναι τα 300 λεωφορεία με leasing τα οποία θα αυξήσουν σημαντικά το συγκοινωνιακό έργο στην Αθήνα. Και το τελευταίο -όπως αναφερθήκατε κι εσείς- είναι ο μεγάλος διαγωνισμός».

Ωστόσο, όπως έγραφε προχθές η «Εφ.Συν.» («Λεωφορείο ο πόνος»), «η διαδικασία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο για να αποκτηθούν 300 λεωφορεία εκ των οποίων τα 90 αρθρωτά, ώστε να υπάρχει περισσότερος χώρος διαθέσιμος για τους επιβάτες, αλλά τελικά αποκτώνται μόνον 50 αρθρωτά λεωφορεία σε σύνολο 293.

»Το ακόμη χειρότερο είναι ότι από τα υπόλοιπα 243 οχήματα μήκους 12 μέτρων, η συντριπτική πλειονότητα είναι λεωφορεία με μόνο δύο θύρες, ενώ όλα όσα αποκτήθηκαν μετά το 1990 είχαν τουλάχιστον τρεις. Με δεδομένο ότι η μπροστινή πόρτα είναι αποκλεισμένη για λόγους προστασίας του οδηγού από την πανδημία, αυτό σημαίνει ότι εκατοντάδες επιβάτες καθημερινά θα πρέπει να ανεβοκατεβαίνουν από την μία πόρτα που απομένει, η οποία βρίσκεται περίπου στο μέσον του οχήματος».

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λεωφορείο ο πόνος
Την ώρα που σε καθημερινή βάση αυξάνονται τα κρούσματα του κορονοϊού ανάμεσα στους εργαζομένους των αστικών συγκοινωνιών, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ετοιμάζει φιέστα για τη δρομολόγηση των πρώτων από...
Λεωφορείο ο πόνος
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια
Σε αξονικές γραμμές της Αθήνας, πολλές από τις οποίες έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση και χρησιμοποιούν αποκλειστικώς αρθρωτά λεωφορεία, θα δρομολογηθούν κατα προτεραιότητα τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που...
Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Πρόγευση ηλεκτροκίνησης στο υπουργικό συμβούλιο
Την οπτική του υπουργείου Μεταφορών στο σχέδιο νόμου για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, ιδίως για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, παρουσίασε ο Κώστας Καραμανλής στο υπουργικό συμβούλιο μέσω τηλεδιάσκεψης.
Πρόγευση ηλεκτροκίνησης στο υπουργικό συμβούλιο
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Σε απολογία απεργοί για την κατάληψη στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ
Μετά από εντολή του πρωθυπουργού ο υπουργός Μεταφορών μίλησε με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ και θα κληθούν σε απολογία οι υπεύθυνοι για την κατάληψη στο αμαξοστάσιο του Ρέντη, σύμφωνα με τον Κώστα Αχ....
Σε απολογία απεργοί για την κατάληψη στο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Το «μπαλάκι» στην Ε.Ε. ρίχνει ο Μητσοτάκης για ακρίβεια και ενέργεια
Μπορεί οι Ευρωπαίοι να αρκέστηκαν σε... ευχολόγια, ωστόσο ο πρωθυπουργός εξακολουθεί να παραπέμπει στην Ε.Ε. για την αντιμετώπιση των συνεπειών.
Το «μπαλάκι» στην Ε.Ε. ρίχνει ο Μητσοτάκης για ακρίβεια και ενέργεια

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας