Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Β. Μαρινάκης: Κανένα όφελος για τον Πειραιά από την Cosco

Βαγγέλης Μαρινάκης, ένας από τους 28 κατηγορούμενους

Β. Μαρινάκης: Κανένα όφελος για τον Πειραιά από την Cosco

  • A-
  • A+

Μια έκπληξη έκρυβε η έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Πειραιά την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου, που θέμα είχε τη διέλευση των φορτηγών του ΟΛΠ μέσα από την πόλη του Πειραιά, προκειμένου να μεταφέρουν υλικά για τα έργα που υλοποιεί εδώ και περίπου 6 μήνες ο ΟΛΠ-Cosco στην Πειραϊκή.

Και αυτή ήταν η τοποθέτηση του γνωστού επιχειρηματία και δημοτικού συμβούλου με τον συνδυασμό της πλειοψηφίας «Πειραιάς Νικητής» Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος αναφέρθηκε στην Cosco λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «από αυτή τη μονοπωλιακή σύμβαση δεν θα δούμε κανένα όφελος και η πόλη με μαθηματική ακρίβεια θα ρημάξει».

Τόνισε επίσης ότι από το 2014 είχε εκφράσει την αντίθεσή του για οποιαδήποτε μονοπωλιακή συμφωνία για το λιμάνι του Πειραιά, επισημαίνοντας ότι «όσο περνούν τα χρόνια, παρά τις δηλώσεις των Κινέζων που λένε ότι είναι η καλύτερη επένδυση που έχουν κάνει στην Ευρώπη, βλέπουμε ο Πειραιάς και οι άλλοι δήμοι να μην έχουν απολύτως κανένα όφελος από τους Κινέζους. Για να έχει όφελος ο Πειραιάς και οι άλλοι δήμοι θα πρέπει η Cosco να ξοδέψει  χρήματα για ορισμένα μεγάλα έργα».

Τέλος ανέφερε ότι είναι πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία χωρίς να έχει ένα πολύ μεγάλο όφελος η πόλη του Πειραιά.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Παράνομες εργασίες στην Πειραϊκή» καταγγέλλει ο Κρίτων Αρσένης
Στη Βουλή έφτασε το θέμα των έργων της Cosco για την επέκταση του σταθμού κρουαζιέρας στην Πειραϊκή από τον βουλευτή Δυτικής Αθήνας του ΜέΡΑ25 Κρίτωνα Αρσένη.
«Παράνομες εργασίες στην Πειραϊκή» καταγγέλλει ο Κρίτων Αρσένης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ανέκρουσε πρύμναν για την πλατφόρμα
Πίσω αναγκάστηκε να κάνει η ΣΕΠ Α.Ε. (θυγατρική της Cosco) στην απόφασή της να θέσει σε λειτουργία την ηλεκτρονική πλατφόρμα Λιμενικής Κοινότητας της Ελλάδας μετά τις σφοδρές αντιδράσεις.
Ανέκρουσε πρύμναν για την πλατφόρμα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τρικυμία στο λιμάνι του Πειραιά
Σοβαρή ρήξη επιχειρηματικών και ναυτιλιακών φορέων με την Cosco ● Αντιδρούν στην υποχρεωτική εγγραφή στην ιδιωτική ψηφιακή πλατφόρμα της, για να μπορούν να εξυπηρετούνται από το λιμάνι του Πειραιά και την...
Τρικυμία στο λιμάνι του Πειραιά
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Στην ΤΕΚΑΛ η νέα προβλήτα κρουαζιέρας
Μέσα στον Φεβρουάριο ξεκινούν τα έργα στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά που θα ολοκληρωθούν σε 32 μήνες. Εντονη αντίδραση από τον Νίκο Μπελαβίλα: «Το έργο δεν έχει έγκριση Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων».
Στην ΤΕΚΑΛ η νέα προβλήτα κρουαζιέρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«Φλερτάρουν» ξανά με την προβλήτα 4
Ανοιχτό άφησε το θέμα με την προβλήτα 4 που θέλει να φτιάξει η Cosco στο Κερατσίνι), έργο το οποίο απέρριψε στην τελευταία της συνεδρίαση η αρμόδια επιτροπή (ΕΣΑΛ), ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης....
«Φλερτάρουν» ξανά με την προβλήτα 4
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ν. Μπελαβίλας: Να ακυρωθεί η απόφαση της ΕΣΑΛ για το master plan
Επιστολή στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων (ΕΣΑΛ) έστειλε το απόγευμα της Τρίτης ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πειραιάς για Όλους», καθηγητής του ΕΜΠ Νίκος Μπελαβίλας, με την οποία ζητά να...
Ν. Μπελαβίλας: Να ακυρωθεί η απόφαση της ΕΣΑΛ για το master plan

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας