Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Τα έργα προχωρούν με... άλματα στον ΟΛΘ
ΟΛΘ Α.Ε.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τα έργα προχωρούν με... άλματα στον ΟΛΘ

  • A-
  • A+

Eνα βήμα μπροστά αλλά και ταχύτερα από τις συμβατικές υποχρεώσεις της φαίνεται ότι θα υλοποιήσει η ιδιοκτήτρια κοινοπραξία του λιμανιού Θεσσαλονίκης το έργο της πολυσυζητημένης επέκτασης του 6ου προβλήτα. Οπως ανακοινώθηκε χθες, το απόγευμα υπογράφηκε ανάμεσα στην ΟΛΘ Α.Ε. και την κοινοπραξία «HILL INTERNATIONAL N.V. – ΡΟΓΚΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ Α.Ε.» η σύμβαση με αντικείμενο την «Επικαιροποίηση Μελέτης και Διαχείριση Εργου (Project Management) της Επέκτασης της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα».

Θυμίζουμε ότι το έργο αυτό είναι το βασικότερο όλων των υποχρεωτικών επενδύσεων που υπήρχαν στους όρους για την πώληση του λιμανιού από το Δημόσιο στον ιδιώτη και είναι συνολικού ύψους 180 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόχειροι υπολογισμοί θέλουν το κόστος του έργου επέκτασης του προβλήτα να φτάνει ή και να ξεπερνάει τα 130 εκατομμύρια ευρώ. Στην επίσημη ανακοίνωση αναφέρεται ότι «σύμφωνα με τη σύμβαση, η διάρκεια του έργου είναι 46 μήνες», πράγμα που σημαίνει ότι στις προθέσεις των ιδιοκτητών είναι το έργο να έχει κατασκευαστεί πολύ νωρίτερα από τα πέντε χρόνια, χρόνος που οριζόταν στις συμβατικές υποχρεώσεις του νέου ιδιοκτήτη.

Το έργο περιλαμβάνει νέο πρόσθετο κρηπίδωμα μήκους 460 μέτρων με ωφέλιμο βάθος 17,6 μ. τουλάχιστον, πρόσθετη χερσαία ζώνη, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, κατά μήκος του νέου κρηπιδώματος και όλα τα συμπληρωματικά έργα υποδομής που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της πλήρους λειτουργικότητας του νέου κρηπιδώματος και της χερσαίας ζώνης.

Η σύμβαση, που υπογράφτηκε χθες, ορίζει ότι η κοινοπραξία θα παρέχει «υπό την εποπτεία και τελική έγκριση της ΟΛΘ Α.Ε., τις ακόλουθες υπηρεσίες: α) Προετοιμασία και εκπόνηση του Σχεδίου Οριστικής Μελέτης για την "Επέκταση της Λιμενικής Υποδομής του 6ου Προβλήτα", συμπεριλαμβανομένων των τευχών δημοπράτησης για την ανάθεση της κατασκευής του έργου. β) Διαχείριση Εργου (Project Management) και επίβλεψη της κατασκευής του παραπάνω έργου».

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήρης Θεοφάνης, υπογράφοντας τη σύμβαση για λογαριασμό της εταιρείας δήλωσε ότι «η ΟΛΘ Α.Ε. προχωρά με γρήγορους ρυθμούς στην υλοποίηση του Προγράμματος Υποχρεωτικών Επενδύσεων με έργο αιχμής την επέκταση του 6ου προβλήτα» και μάλιστα στόχος είναι «η έναρξη της κατασκευής του έργου το συντομότερο δυνατό προκειμένου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να διαθέτει τις απαραίτητες υποδομές, ώστε να εξελιχθεί σε μεταφορικό κόμβο διεθνούς εμβέλειας για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τη Βαλκανική, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής».

Από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Hill και διευθύνων σύμβουλος Νότιας Ευρώπης, Μανώλης Σιγάλας, υπογράμμισε ότι «η αναβάθμιση των υποδομών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι μια άμεση επένδυση ιδιαίτερης σπουδαιότητας», καθώς και ότι «αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλους εμάς στη Hill International η συμμετοχή μας σε ένα έργο τέτοιας δυναμικής και μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της κοινοπραξίας είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά, σε συνεργασία με τα στελέχη της ΟΛΘ Α.Ε. και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, για την επιτυχή υλοποίηση του έργου».

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αλλάζει όψη το λιμάνι Θεσσαλονίκης
Εγκρίθηκε το Σχέδιο Ανάπτυξης Λιμένα που υπέβαλε στο υπουργείο Ναυτιλίας η ΟΛΘ Α.Ε. Ξεκινούν άμεσα οι υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 180 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ προχωρά η αναβάθμιση της σύνδεσης του λιμανιού της...
Αλλάζει όψη το λιμάνι Θεσσαλονίκης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΟΛΘ: σε «ομηρία» η παλιά διοίκηση
Πολλαπλά σοβαρά ερωτήματα γεννήθηκαν χθες στην πρώτη γενική συνέλευση των μετόχων της ΟΛΘ Α.Ε. Οι νέοι ιδιοκτήτες και η νέα διοίκηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης προχώρησαν σε μια ενέργεια που μόνο...
ΟΛΘ: σε «ομηρία» η παλιά διοίκηση
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το λιμάνι της... κερδοσκοπίας
Με εφαρμογή «δημιουργικής λογιστικής» οι νέοι ιδιοκτήτες του λιμανιού Θεσσαλονίκης ετοιμάζονται για την επόμενη -επιτυχημένη- μέρα του ΟΛΘ, η οποία μοιάζει με αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Οι οικονομικές...
Το λιμάνι της... κερδοσκοπίας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εξώδικα για το «αντάρτικο» στο Δ.Σ. του ΟΛΘ
Το ιδιόμορφο «αντάρτικο» που έχει κηρύξει η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης κατέληξε χθες στο πρωτοφανές γεγονός της επίδοσης εξωδίκων από την πλευρά του ΤΑΙΠΕΔ προς το Δ.Σ. της ΟΛΘ Α.Ε....
Εξώδικα για το «αντάρτικο» στο Δ.Σ. του ΟΛΘ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Το Σάββατο υπογράφεται η σύμβαση για τον ΟΛΘ
Υπογράφεται στη Θεσσαλονίκη η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών ανάμεσα στο ΤΑΙΠΕΔ και την κοινοπραξία που θα αποκτήσει το 67% του λιμανιού της πόλης, ενώ ο σχετικός φάκελος βρίσκεται ήδη στην Επιτροπή...
Το Σάββατο υπογράφεται η σύμβαση για τον ΟΛΘ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχέδια για τον ΟΛΘ
«Σήκωσε το γάντι» απέναντι στις φήμες, αντεπιτέθηκε στους ανταγωνιστές και ταυτοχρόνως έτεινε χείρα συνεργασίας στους παραγωγικούς φορείς της Θεσσαλονίκης η κοινοπραξία που είναι η πλειοδότρια στον διαγωνισμό...
Τα σχέδια για τον ΟΛΘ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας