• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 17.5°C / 20.1°C
    0 BF
    70%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 16.4°C / 18.9°C
    0 BF
    64%
  • Πάτρα
    Σποραδικές νεφώσεις
    20°C 18.4°C / 21.0°C
    2 BF
    75%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    15°C 14.7°C / 14.9°C
    3 BF
    82%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 16.9°C
    3 BF
    67%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 15.8°C / 18.2°C
    1 BF
    67%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    13°C 12.9°C / 14.1°C
    2 BF
    58%
  • Αγρίνιο
    Αυξημένες νεφώσεις
    21°C 18.6°C / 20.6°C
    1 BF
    83%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 20.8°C / 22.1°C
    4 BF
    66%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    18°C 17.9°C / 17.9°C
    1 BF
    82%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 18.9°C / 20.7°C
    3 BF
    68%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 15.1°C / 16.6°C
    4 BF
    77%
  • Κεφαλονιά
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 19.9°C / 20.9°C
    2 BF
    56%
  • Λάρισα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    18°C 17.9°C / 18.5°C
    0 BF
    63%
  • Λαμία
    Αυξημένες νεφώσεις
    16°C 15.6°C / 18.5°C
    1 BF
    100%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.1°C / 22.8°C
    2 BF
    55%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 17.7°C / 20.3°C
    2 BF
    64%
  • Καβάλα
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 17.1°C / 17.3°C
    0 BF
    82%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    18°C 17.2°C / 18.9°C
    2 BF
    71%
  • Καστοριά
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 13.8°C / 13.8°C
    1 BF
    69%

«Επόμενη στάση μας, Πέμπτη 13 Μαΐου 2021, ώρα 10π.μ. στο ΣτΕ!»

Ραντεβού στο ΣτΕ δίνουν την Πέμπτη οι εκπαιδευτικοί εικαστικών μαθημάτων

  • A-
  • A+

Με σύνθημα «Επόμενη στάση μας, Πέμπτη 13 Μαΐου 2021, ώρα 10πμ στο ΣτΕ!» η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων συνεχίζει τον αγώνα της μέχρι την αποκατάσταση της διδασκαλίας των μαθημάτων Τέχνης στο Λύκειο!

Την Πέμπτη, 13 Μαΐου 2021, εκδικάζεται στο Συμβούλιο της Επικρατείας, έπειτα από τρεις αναβολές, η προσφυγή που έκανε η Ένωση και το Επιμελητήριο Εικαστικών Τεχνών Ελλάδας, ενάντια στην έξωση της Τέχνης από το Λύκειο.

Θεωρώντας το ΣτΕ τον επόμενο σημαντικό σταθμό της προσπάθειάς τους, και αξιοποιώντας το ως τέτοιο, συνεχίζουν στον δρόμο που έχουν βαδίσει τους τελευταίους μήνες ενημερώνοντας όσο το δυνατόν πιο πλατιά τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τις οικογένειές τους, απλώνοντας στην ελληνική κοινωνία το μήνυμα της ανάγκης αντίστασης στη νεοφιλελεύθερης κοπής πρακτική κατάργηση της Τέχνης και του Πολιτισμού στα σχολεία.

Για την ημέρα της εκδίκασης απευθύνουν την πλατύτερη δυνατή πρόσκληση, και καταρχάς προς τους εικαστικούς εκπαιδευτικούς και συλλόγους εκπαιδευτικών, να δώσουν το αγωνιστικό «παρών» έξω από το ΣτΕ (Πανεπιστημίου 47-49, Αθήνα) από τις 10.00, κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις τους.

Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων καλούν τους εκπαιδευτικούς να αξιοποιήσουν την 3ωρη πανελλαδική στάση εργασίας (11.00-14.00) την οποία κήρυξαν οι ΟΛΜΕ - ΔΟΕ και οι κατά τόπους ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ για την Πέμπτη, ενισχύοντας την κοινή προσπάθεια και διευκολύνοντας τη μαζικότητα της συγκέντρωσής τους έξω από το ΣτΕ.

Προφανώς η υπόθεση της έξωσης από το δημόσιο σχολείο των μαθημάτων Τέχνης και Πολιτισμού, δεν αφορά μόνο τους εικαστικούς εκπαιδευτικούς. Η αντιεκπαιδευτική εγκατάλειψη των σημερινών μαθητών Λυκείου, αυριανών υποψηφίων σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης που σχετίζονται με την Τέχνη και τον Πολιτισμό, δεν παραβιάζει μόνο το Σύνταγμα και το δικαίωμα στη δημόσια και δωρεάν Παιδεία, με προκείμενη την ελεύθερη και ανεμπόδιστη πρόσβαση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Στα πλαίσια αυτά ενάντια στους γενικούς αντιεκπαιδευτικούς και αντικοινωνικούς σχεδιασμούς του ΥΠΑΙΘ που οραματίζεται ένα δημόσιο και δωρεάν σχολείο... λιγότερο δημόσιο και λιγότερο δωρεάν, ενάντια στην κυβερνητική συκοφάντηση που γνώρισε η συλλογική προσπάθειά μας από την πρώτη στιγμή, με την ίδια την υπουργό να επιδίδεται σε αναληθείς δηλώσεις και σε απόπειρα αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης ως προς τις επερχόμενες αλλαγές στη διδασκαλία της Τέχνης στο Λύκειο, ενάντια στην ήδη υλοποιούμενη «καλλιτεχνική και πολιτιστική αφυδάτωση» σε όλους τους τομείς και εκφάνσεις της κοινωνικής ζωής, συνεχίζουν και κλιμακώνουν τον αγώνα τους, με επόμενη στάση το ΣτΕ.

Να μην επιτρέψουμε σε εκείνους που διώχνουν τα μαθήματα Τέχνης από το Λύκειο την ίδια ώρα που φέρνουν το «τσιρλίντινγκ» στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προετοιμάζοντας τις... μαζορέτες (μαριονέτες) του μέλλοντος, να κάνουν κηρύγματα παιδαγωγικής!

Σε δήλωσή της η πρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων, Ζωή Χατζή, επισημαίνει ότι «δεν πρέπει να επιτραπεί σε εκείνους που στρώνουν με τσιμέντο την Ακρόπολη Αθηνών, και τεμαχίζουν τις αρχαιότητες στη Θεσσαλονίκη, στο σημαδιακό μάλιστα έτος με το οποίο συμπληρώνουμε 200 χρόνια από την έναρξη της επανάστασης του 1821, να κάνουν κηρύγματα αισθητικής! Δεν πρέπει να επιτραπεί σε εκείνους που νομοθετούν κόντρα σε κεκτημένα, κόντρα στην κατηγορηματικά εκφρασμένη βούληση μαθητών, οικογενειών τους, εκπαιδευτικών, συλλογικών φορέων, κόντρα στην κοινωνία, να μας κάνουν κηρύγματα προόδου και δημοκρατίας!

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
Τα αγγλοσαξωνικά μοντέλα αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης που αμφισβητούνται εντονότατα και καταρρέουν στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες, εμφανίζονται στην Ελλάδα με αγιογραφικές διακηρύξεις.
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αναπροσαρμογή – λάστιχο για τους καθηγητές που διδάσκουν και σε Γυμνάσιο και σε Λύκειο
Η απόφαση για το άνοιγμα των Γυμνασίων, ενώ τα Λύκεια θα παραμείνουν κλειστά στην Αττική και τις κόκκινες περιοχές, αναδεικνύει και το οξύτατο πρόβλημα των ελαστικών σχέσεων εργασίας.
Αναπροσαρμογή – λάστιχο για τους καθηγητές που διδάσκουν και σε Γυμνάσιο και σε Λύκειο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Συντονιστές Εκπαίδευσης για βαθμολόγηση μαθητών, διδακτέα ύλη και Τράπεζα Θεμάτων
Με τις παλινωδίες και την ανεπάρκειά του το ΥΠΑΙΘ έχει προκαλέσει μία πρωτοφανή κατάσταση στα σχολεία, με τεράστιες ψυχοπαιδαγωγικές και μορφωτικές συνέπειες στους μαθητές και απαράδεκτες παραβιάσεις των...
Συντονιστές Εκπαίδευσης για βαθμολόγηση μαθητών, διδακτέα ύλη και Τράπεζα Θεμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Καταγγελία για νέες ψευδείς ανακοινώσεις της Νίκης Κεραμέως
Η Ένωση Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων καταγγέλλει τις πρόσφατες ανακοινώσεις της υπουργού Παιδείας περί «της πρώτης φοράς θεσμοθέτησης της διδασκαλίας των ειδικών πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθήματων...
Καταγγελία για νέες ψευδείς ανακοινώσεις της Νίκης Κεραμέως
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρέμβαση ΣτΕ για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Το Συμβούλιο της Επικρατείας, με τη διαδικασία της πρότυπης δίκης, θα κρίνει εάν ήταν αξιοκρατικές ή όχι οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Όποια απόφαση εκδοθεί θα αποτελέσει τον «πιλότο» στις υποθέσεις...
Παρέμβαση ΣτΕ για τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προσφυγή στο ΣτΕ για το ολοήμερο Δημοτικό από τη ΔΟΕ
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας προσέφυγε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος κατά του υπουργού Παιδείας, ζητώντας να κηρυχθεί αντισυνταγματική η απόφασή του για το ωρολόγιο πρόγραμμα για τα ολοήμερα δημοτικά...
Προσφυγή στο ΣτΕ για το ολοήμερο Δημοτικό από τη ΔΟΕ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας