• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    10°C 8.9°C / 11.3°C
    2 BF
    54%
  • Θεσσαλονίκη
    Αίθριος καιρός
    8°C 4.7°C / 9.9°C
    1 BF
    53%
  • Πάτρα
    Σποραδικές νεφώσεις
    13°C 10.1°C / 13.2°C
    2 BF
    59%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    4°C 3.9°C / 9.2°C
    1 BF
    52%
  • Αλεξανδρούπολη
    Αίθριος καιρός
    9°C 8.0°C / 8.9°C
    4 BF
    57%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 4.6°C / 8.6°C
    1 BF
    56%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    3°C 3.4°C / 6.8°C
    2 BF
    48%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    10°C 8.6°C / 12.4°C
    1 BF
    53%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 10.5°C / 13.1°C
    1 BF
    64%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    8°C 7.9°C / 8.9°C
    3 BF
    46%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    12°C 10.1°C / 12.9°C
    3 BF
    43%
  • Σκόπελος
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 8.5°C / 9.6°C
    3 BF
    56%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 13.9°C
    3 BF
    67%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    6°C 5.5°C / 7.5°C
    0 BF
    58%
  • Λαμία
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 7.3°C / 8.9°C
    0 BF
    49%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 9.3°C / 10.8°C
    2 BF
    40%
  • Χαλκίδα
    Ελαφρές νεφώσεις
    11°C 8.8°C / 11.5°C
    1 BF
    61%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 7.1°C / 7.7°C
    2 BF
    57%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    6°C 5.3°C / 10.0°C
    2 BF
    69%
  • Καστοριά
    Σποραδικές νεφώσεις
    4°C 3.8°C / 3.8°C
    2 BF
    41%

Τα λεωφορεία που αποκτήθηκαν με λίζινγκ διαθέτουν ελάχιστα ανοιγόμενα παράθυρα

ΕΦ.ΣΥΝ.

Σαράντα μεταχειρισμένα λεωφορεία ξεκινούν δρομολόγια

  • A-
  • A+

Σε αξονικές γραμμές της Αθήνας, πολλές από τις οποίες έχουν μεγάλη επιβατική κίνηση και χρησιμοποιούν αποκλειστικώς αρθρωτά λεωφορεία, θα δρομολογηθούν κατα προτεραιότητα τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που αποκτήθηκαν με λίζινγκ και στην πλειονότητά τους είναι με μία πόρτα επιβίβασης και ελάχιστα ανοιγόμενα παράθυρα.

Η υπουργική «παράτα» για την παραλαβή των πρώτων 40 λεωφορείων που προανήγγειλε στο η «ΕφΣυν» (07.04.21 - «Λεωφορείο ο πόνος»), πραγματοποιήθηκε σήμερα και η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών φωτογραφήθηκε με καμάρι μπροστά τους.

Στις φωτογραφίες που εστάλησαν (η εκδήλωση έγινε χωρίς παρουσία δημοσιογράφων λόγω covid), περιλαμβάνονται μόνον απλά λεωφορεία των 12 μέτρων και όχι αρθρωτά των 18 μέτρων. Ομως, τα συγκεκριμένα 12μετρα έχουν μόνο 2 πόρτες - άρα το κοινό μπορεί να μπαινοβγαίνει μόνον από μία (η άλλη μένει κλειστή για προστασία του οδηγού). Επίσης φαίνεται καθαρά ότι έχουν στην κάθε πλευρά δύο ανοιγόμενα παράθυρα ενώ όσα κυκλοφορούν εδώ και χρόνια έχουν τέσσερα έως πέντε.

Αργότερα έγινε γνωστό ότι τα λεωφορεία αυτά θα δρομολογηθούν κατά προτεραιότητα στις γραμμές: 051 Ομόνοια-Κηφισός, 224 Καισαριανή-Βενιζέλου, 813 Αβέρωφ-Προύσσης, 211 Ακαδημία-Μεταμόρφωση, 550 Π.Φάληρο-Κηφισιά, 040 Πειραιάς-Σύνταγμα, 049 Πειραιάς-Ομόνοια, Α7 Στουρνάρη-Κηφισιά, Α3 Ακαδημία-Γλυφάδα, Α5 Ακαδημία-Ανθούσα, Β2 (Στ.Φιξ-Αγιος Κοσμάς) και τρεις «διπλές» που ξεκινούν από Γουδή (622,815), Π.Φάληρο (106,126) και Ανω Ν.Σμύρνη (136-137).

Σε όσους χρησιμοποιούν μέσα μαζικής μεταφοράς, είναι γνωστό ότι γραμμές όπως οι 550 και 040 είναι υψηλής κυκλοφοριακής έντασης και χρησιμοποιούν μόνο αρθρωτά λεωφορεία ενώ αυτό συχνά συμβαίνει και στις Α7, Α3 και εκείνες προς Γουδή. Δηλαδή, οι επιβάτες που σε αυτές τις γραμμές διαθέτουν τώρα τρεις πόρτες για να επιβιβάζονται και αποβιβάζονται, θα πρέπει τώρα να εξυπηρετούνται μόνον από μία. Σε σχετικό ερώτημα που υπέβαλε η Εφ.Συν, πηγές του Υπουργείου Υποδομών ανέφεραν ότι διατίθενται και αρθρωτά λεωφορεία με λίζινγκ αν και δεν φαίνονται στις φωτογραφίες.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Διακρίσεις καταγγέλλουν οι οδηγοί σχολικών λεωφορείων
Μεροληπτική συμπεριφορά υπέρ των ιδιοκτητών λεωφορείων ΚΤΕΛ καταλογίζει στον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο η ΟΣΜΕ, σχετικά με το όριο ηλικίας των οδηγών.
Διακρίσεις καταγγέλλουν οι οδηγοί σχολικών λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ψηφιακή πινακίδα με... αυτοκόλλητα γράμματα σε «νέο» λεωφορείο
Σε «βασίλειο της πατέντας» εξελίσσονται τα αμαξοστάσια της Ο.ΣΥ. προκειμένου τα προβληματικά λεωφορεία που μισθώθηκαν να βγαίνουν όπως όπως στον δρόμο και η κυβέρνηση να επαίρεται ότι έδωσε λύση.
Ψηφιακή πινακίδα με... αυτοκόλλητα γράμματα σε «νέο» λεωφορείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ακριβό φιάσκο με τα λεωφορεία
Σε προμήθεια νέων οχημάτων με κόστος πάνω από μισό εκατομμύριο το ένα οδηγεί το κυβερνητικό φιάσκο με την απόκτηση μισθωμένων αστικών λεωφορείων λόγω των βλαβών τους.
Ακριβό φιάσκο με τα λεωφορεία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεκάδες δρομολόγια ακυρώνονται κάθε μέρα
Τα 7 αμαξοστάσια λεωφορείων και τρόλεϊ χάνουν έως και το 9,9% των δρομολογίων λόγω έλλειψης οδηγών σε 244 βάρδιες από τις 2.469, δηλαδή πάνω από 120 λεωφορεία μένουν αχρησιμοποίητα, παρά το γεγονός ότι η...
Δεκάδες δρομολόγια ακυρώνονται κάθε μέρα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Νέα παράταση στον διαγωνισμό για την προμήθεια των 770 αστικών λεωφορείων
Την τέταρτη παράταση μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου έλαβε ο διαγωνισμός που ξεκίνησε μετά το περασμένο καλοκαίρι για τα νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Νέα παράταση στον διαγωνισμό για την προμήθεια των 770 αστικών λεωφορείων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εκρηκτικά... προβλήματα στις δημόσιες συγκοινωνίες
Εκρηξη στον κινητήρα λεωφορείου που εκτελούσε χθες το πρωί δρομολόγιο από τον Σταθμό Ελληνικού στον Αερολιμένα Αθηνών κατήγγειλε με δήλωσή του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππά
Εκρηκτικά... προβλήματα στις δημόσιες συγκοινωνίες

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας