• Αθήνα
    Αίθριος καιρός
    27°C 25.6°C / 27.8°C
    3 BF
    48%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.7°C / 24.0°C
    4 BF
    50%
  • Πάτρα
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 22.2°C / 25.0°C
    2 BF
    50%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    25°C 21.7°C / 27.0°C
    3 BF
    32%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 24.0°C / 24.0°C
    5 BF
    46%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    25°C 23.3°C / 26.1°C
    2 BF
    38%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    3 BF
    30%
  • Αγρίνιο
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 25.0°C / 25.6°C
    2 BF
    50%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    24°C 22.0°C / 26.7°C
    6 BF
    78%
  • Μυτιλήνη
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.0°C / 25.0°C
    3 BF
    41%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.0°C / 26.0°C
    3 BF
    50%
  • Σκόπελος
    Αίθριος καιρός
    21°C 21.1°C / 21.1°C
    2 BF
    50%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.0°C / 25.0°C
    5 BF
    53%
  • Λάρισα
    Ελαφρές νεφώσεις
    28°C 28.0°C / 28.0°C
    3 BF
    34%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    26°C 22.8°C / 27.8°C
    3 BF
    37%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.0°C / 23.3°C
    4 BF
    73%
  • Χαλκίδα
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.8°C / 26.1°C
    3 BF
    31%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    23°C 22.8°C / 23.0°C
    4 BF
    56%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    24°C 23.3°C / 26.1°C
    3 BF
    49%
  • Καστοριά
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 22.0°C / 22.0°C
    3 BF
    30%
Χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε νέες περιπέτειες

Χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σε νέες περιπέτειες

  • A-
  • A+
Ακολουθήστε μας στο Google news

Χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ενημερώνονται ξαφνικά πως ο μισθός τους συνδέεται με τις ώρες εργασίας, και ενώ στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση τα προγράμματα στην τηλεκπαίδευση συμπτύχθηκαν, οι αναπληρωτές θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν το σύνολο των διδακτικών ωρών τους αναλαμβάνοντας την πλειοψηφία των διδακτικών ωρών στο σχολείο.

Βρήκαμε παπά, να θάψουμε πέντε-έξι...! Αυτό ακριβώς συμβαίνει με τους αναπληρωτές την εποχή της τηλεκπαίδευσης..! 

Αφού έχουν κάνει τη ζωή μας μια ατελείωτη μετακόμιση και παράλληλα τους απαγορεύουν να βρίσκονται κοντά στις οικογένειες (Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘ), αφού τους πετάνε τη μία στα ψηλά και την άλλη στα χαμηλά του πίνακα, για να τους κυριεύει η ανασφάλεια για τη δουλειά και τη ζωή τους... Αφού τους έκαναν 9μηνίτες, 3μηνίτες, ωρομίσθιους, μειωμένου ωραρίου κλπ, τώρα θέλουν να φορτώσουν όλη την τηλεκπαίδευση των σχολείων στις πλάτες τους.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Πρωτοβουλία Αναπληρωτών - Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών σημειώνει:

«Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε καλύψει κενά σε όλη την Ελλάδα, έχουμε περάσει από τη δουλειά στην ανεργία και αντίστροφα, έχουμε δώσει τα μέγιστα στη Δημόσια εκπαίδευση.  Παρ' όλα αυτά το βαρέλι της εκμετάλλευσης δεν έχει πάτο! Σε πολλά σχολεία αυτές τις ημέρες, οι αναπληρωτές ενημερώνονται ξαφνικά πως ο μισθός τους συνδέεται με τις ώρες εργασίας, και παρά το ότι τα προγράμματα στην τηλεκπαίδευση συμπτύχθηκαν, οι αναπληρωτές θα πρέπει να συνεχίσουν να κάνουν το σύνολο των διδακτικών ωρών τους αναλαμβάνοντας την πλειοψηφία των διδακτικών ωρών στη σχολική μονάδα.

Για τον λόγο αυτό, όπως ισχυρίζονται οι Διευθυντές σε πολλές περιοχές, οι αναπληρωτές οφείλουν να συμπληρώνουν όλο το ωράριό τους σε διδακτικές τηλε-ώρες, γιατί σε διαφορετική περίπτωση δεν θα πληρωθούν τον μισθό στο σύνολό του.

Επιπλέον, κάποιοι χρησιμοποιούν το πρόσχημα ότι κάποια μαθήματα ειδικοτήτων είναι μονόωρα και δεν πρέπει να χαθούν, λες και φταίνε οι αναπληρωτές για τις ώρες μαθημάτων που χάνονται.  Αποκλειστική ευθύνη για το χάσιμο διδακτικών ωρών και το κλείσιμο των σχολείων είναι η κυβέρνηση, όπως με ευθύνη της αυτά κατάντησαν εστίες υπερμετάδοσης. Φυσικά, στην πρακτική αυτή μπαίνουν μπροστάρηδες διάφοροι διευθυντές και οι «καλοθελητές» τους, με την ανοχή των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αλλά και φυσικά του ίδιου του Υπουργείου, από τη στιγμή που δεν έχει δώσει σαφείς οδηγίες για τη διεξαγωγή της τηλεκπαίδευσης, παρά μόνο γενικές αοριστολογίες».

Στόχος του ΥΠΑΙΘ προφανώς είναι η διάσπαση των εργαζομένων στην εκπαίδευση σε μόνιμους και αναπληρωτές και ο ανταγωνισμός μεταξύ τους καθώς και η δημιουργία εργαζομένων πολλών ταχυτήτων.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ανοίξτε τα σχολεία! Μαζική απαίτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας της Ικαρίας
Με ιδιαίτερα μαζική συμμετοχή στη συγκέντρωση της Τετάρτης 24/3, διατράνωσε ο εκπαιδευτικός κόσμος της Ικαρίας το αίτημα για το άμεσο άνοιγμα των σχολείων
Ανοίξτε τα σχολεία! Μαζική απαίτηση της εκπαιδευτικής κοινότητας της Ικαρίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
Τα αγγλοσαξωνικά μοντέλα αξιολόγησης/αυτοαξιολόγησης που αμφισβητούνται εντονότατα και καταρρέουν στις ανεπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες, εμφανίζονται στην Ελλάδα με αγιογραφικές διακηρύξεις.
κ. Κεραμέως ρωτήστε την Diane Ravitch για τα αποτελέσματα της αξιολόγησης σας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
Είναι φανερό ότι παίζουν την κολοκυθιά με τις ημερομηνίες επανέναρξης και τη χρησιμοποίηση της γνώμης των «ειδικών» κατά το δοκούν.
«Μένουμε μέσα» για να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1 χωρίς μέτρα προστασίας!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ηχηρό «όχι» στα τηλεδιαγωνίσματα
Συντονιστές εκπαίδευσης θεωρούν αδύνατη τη βαθμολόγηση των μαθητών μέσω της τηλεκπαίδευσης ● Κακόγουστο αστείο χαρακτηρίζουν την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας σύλλογοι εκπαιδευτικών που αποφασίζουν να μην...
Ηχηρό «όχι» στα τηλεδιαγωνίσματα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο e-έλεγχος της Νίκης (όχι της Κεραμέως) μετά από e-εξετάσεις...
Το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί απίστευτα αντιπαιδαγωγικούς και άκρως υποκριτικούς σχεδιασμούς που αφορούν στις εξετάσεις και την αξιολόγηση στα Γυμνάσια και τα Λύκεια κατά την εφαρμογή της τηλε-«εκπαίδευσης».
Ο e-έλεγχος της Νίκης (όχι της Κεραμέως) μετά από e-εξετάσεις...
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση
Καταγράφονται καταγγελίες από καθηγητές ότι κατά τη διάρκεια του μαθήματός τους, εισέρχονται μαθητές με ψευδώνυμο ή άσχετοι μαθητές ή –ακόμα χειρότερα– μαθητές με όνομα άλλου συμμαθητή τους.
Νέο φιάσκο: και τρίτα άτομα μπαίνουν στην τηλεκπαίδευση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας