Το ανυπόφορο δεν είναι η αναβολή ή η κατάργηση (αύριο-μεθαύριο) της γιορτής του Πολυτεχνείου αλλά το Πολυτεχνείο ως γιορτή. Δηλαδή ως θέαμα των δελτίων ειδήσεων με τον Χατζηνικολάου.
Oλο και περισσότερο πείθομαι ότι η εμπειρία αυτού του παράδοξου (του να εορτάζεται αυτό που δεν είναι εορτή) φανερώνει την εμπειρία του σημερινού ανθρώπου: να ζει συγχρόνως χωρίς ελπίδα και χωρίς απελπισία. Διότι δεν μπορώ να καταλάβω π.χ. τη σχέση του φερέλπιδος Βαρουφάκη με τους νεκρούς εκείνης της νύχτας. «Ποιοι είναι σήμερα οι νεκροί;».
Ο Χάινερ Μίλερ είχε απαντήσει τότε, οι Εβραίοι. Εχει κανείς σήμερα αμφιβολία πως οι νεκροί είμαστε, στρατοπεδευμένοι, εμείς;
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας