Ολοκληρώθηκε το πρωτάθλημα στη Super League, με τον Ολυμπιακό να πανηγυρίζει την κατάκτηση του φετινού τίτλου. 

Και μπορεί –λόγω κορονοϊού– οι κερκίδες στο στάδιο «Γ. Καραϊσκάκης» να ήταν άδειες, ωστόσο η φιέστα λάμβανε χώρα εκτός γηπέδου, με χιλιάδες φίλους των γηπεδούχων να συμμετέχουν στο… πάρτι του τίτλου.

Μέσα ο αγώνας, έξω η… φιέστα

Τέτοιες στιγμές, βέβαια, κανένας από τους χιλιάδες οπαδούς του Ολυμπιακού δεν νοιαζόταν για την πανδημία, με τις αποστάσεις μεταξύ τους –όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες– να μην είναι οι… προβλεπόμενες.

Μέσα ο αγώνας, έξω η… φιέστα