Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
«Ας αναλάβετε το κόστος των επιλογών σας κ. Πατούλη για το λιμάνι του Πειραιά»

Ο Χρήστος Λαμπρίδης

Eurokinissi/ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

«Ας αναλάβετε το κόστος των επιλογών σας κ. Πατούλη για το λιμάνι του Πειραιά»

  • A-
  • A+

Σοβαρές αντιπαραθέσεις εξακολουθεί να προκαλεί η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) του ΟΛΠ για υφιστάμενα έργα αλλά και για άλλα που πρόκειται να υλοποιηθούν, η οποία έλαβε την Τετάρτη τη θετική γνωμοδότηση (κατά πλειοψηφία) του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής, υπό προϋποθέσεις.

Την Πέμπτη ένα νέο μέτωπο άνοιξε, καθώς οι ισχυρισμοί του περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη, ότι το έργο επέκτασης της κρουαζιέρας στην Πειραϊκή, το οποίο υλοποιείται από τον ΟΛΠ, από τις αρχές Μαρτίου, έχει αδειοδοτηθεί με έγγραφο του τέως γενικού γραμματέα Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας, Χρήστου Λαμπρίδη, προκάλεσε τη σφοδρή αντίδραση του τελευταίου.

Με ανακοίνωση του, η οποία έχει τίτλο «Ας αναλάβετε το κόστος των επιλογών σας κ. Πατούλη για το λιμάνι του Πειραιά, αντί να αντιπολιτεύεστε το ΣΥΡΙΖΑ αναζητώντας άλλοθι …», ο Χρ.Λαμπρίδης αναφέρει ότι τις τελευταίες ημέρες, στελέχη της παράταξης του κ. Πατούλη και του κόμματος της Ν.Δ. «διέδιδαν τις ίδιες ψευδείς αναφορές περί αδειοδότησης του έργου, προετοιμάζοντας το έδαφος, ώστε να δικαιολογήσουν εκ των προτέρων την απόφαση στο Περιφερειακό Συμβούλιο, με την οποία δίνουν το πράσινο φως για την έγκριση της ΜΠΕ του ΟΛΠ και την εκτέλεση και λειτουργία μιας σειράς έργων στη συνέχεια σε όλο τον Πειραιά, χωρίς να τίθενται και να εκτιμώνται κρίσιμες παράμετροι για την προστασία του περιβάλλοντος και της υγείας των κατοίκων».

Εξηγεί ότι «στην πραγματικότητα, το έγγραφο μου που επικαλείται ο κ. Πατούλης και οι ομόσταβλοί του, θέτει ξεκάθαρα το πλαίσιο των προϋποθέσεων που απαιτούνται για την έναρξη υλοποίησης του έργου, στη βάση των προβλέψεων της νομοθεσίας, της τήρησης των περιβαλλοντικών όρων που έθετε η απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, της τήρησης των όρων και προϋποθέσεων που σχετίζονται με την προστασία του δημόσιου συμφέροντος, του περιβάλλοντος, των αρχαιοτήτων κλπ. που έθετε η προηγούμενη σχετική απόφαση της ΕΣΑΛ, της οποίας ήμουν πρόεδρος, καθώς επίσης και της λήψης των απαραίτητων νομίμων εγκρίσεων για κάθε μορφής κατασκευή πριν την έναρξη των εργασιών, ενώ επιπλέον όριζε να μη γίνει περαιτέρω επέμβαση στην ευρύτερη περιοχή».

Επισημαίνει ότι «ο κ. Πατούλης όφειλε εκ του θεσμικού του ρόλου να εξετάσει όλες αυτές τις παραμέτρους πριν τοποθετηθεί και ακόμα πριν παραστεί για να φωτογραφηθεί στην τελετή εγκαινίων του έργου της επέκτασης της νότιας προβλήτας. Να εξετάσει το σχετικό έγγραφο του «Συνηγόρου του Πολίτη», που διαπιστώνει βασικές ελλείψεις στην περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου για να διαπιστώσει με τη σειρά του ότι οι όροι που θέτει το έγγραφο μου δεν τηρούνται.

Αντί λοιπόν, να ανακαλύπτει αδειοδοτήσεις και μάλιστα οριστικές, την περίοδο της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, ας εξηγήσει στην κοινή γνώμη πως, από τη μια πλευρά, υποστηρίζει αυτός και η παράταξη του ότι προστατεύει την πειραϊκή κοινωνία από τη διαχείριση των τοξικών βυθοκορημάτων και από την άλλη, με έγγραφο της Περιφέρειας της 5ης Μαΐου 2020, εγκρίνουν τη μελέτη του ΟΛΠ για τη διαχείριση των βυθοκορημάτων».

Ο Χρ.Λαμπρίδης σχολιάζει τέλος ότι «τα στελέχη της παράταξης του κ. Πατούλη και της Ν.Δ. θα πρέπει επίσης να γνωρίζουν ότι η αγωνιώδης προσπάθεια τους να βρουν έγγραφα με δική μου υπογραφή και γενικότερα με υπογραφή γενικών γραμματέων, υπουργών και άλλων κυβερνητικών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, για να δικαιολογήσουν την καταστροφική πολιτική τους στον Πειραιά, θα αποβούν άκαρπες. Αντίθετα, αυτή η αναζήτηση θα τους οδηγήσει σε έγγραφα, εγκρίσεις, αποφάσεις αλλά και νόμους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ που προστατεύουν το περιβάλλον και τις αρχαιότητες, οι οποίες για παράδειγμα, δεν επιτρέπουν την δημιουργία Mall στο λιμάνι του Πειραιά, απορρίπτουν τη χρήση ναυπηγείου στο Πέραμα, αποδίδουν το 3,5% του τζίρου του ΟΛΠ στους παραλιμένιους δήμους, για να διατεθούν προς όφελος των πολιτών και εγκρίνουν έργα και επενδύσεις χρήσιμες για την ανάπτυξη του λιμανιού και της ναυπηγοεπισκευής, πάντα προς όφελος της πόλης και των εργαζομένων».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Με 9 σημεία-«ντρίμπλα» ενέκρινε η Περιφέρεια την μελέτη του ΟΛΠ
Με τις ψήφους των παρατάξεων Γ. Πατούλη, Γ. Σγουρού, δύο μελών της παράταξης Τζήμερου και ορισμένων ανεξάρτητων περιφερειακών συμβούλων, ενέκρινε αργά το βράδυ της Τετάρτης το περιφερειακό συμβούλιο Αττικής...
Με 9 σημεία-«ντρίμπλα» ενέκρινε η Περιφέρεια την μελέτη του ΟΛΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Την αναστολή των έργων του ΟΛΠ στην Πειραϊκή ζητά ο Γ. Πατούλης
Με επιστολή του προς τους υπουργούς Περιβάλλοντος και Ναυτιλίας, ο περιφερειάρχης Αττικής αναφέρεται στην αδυναμία γνωμοδότησης του Περιφερειακού Συμβουλίου επί της μελέτης ανανέωσης των Περιβαλλοντικών Όρων...
Την αναστολή των έργων του ΟΛΠ στην Πειραϊκή ζητά ο Γ. Πατούλης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πράσινο φως για τα έργα στον ΟΛΠ υπό 9 προϋποθέσεις
Στην κατά πλειοψηφία απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής προσδιορίστηκαν περιβαλλοντικοί αλλά μη δεσμευτικοί όροι με κυριότερο εξ αυτών την αποτροπή επιβάρυνσης της θάλασσας από τα υλικά εκσκαφής των...
Πράσινο φως για τα έργα στον ΟΛΠ υπό 9 προϋποθέσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Επιτάχυνση του επιχειρηματικού restart επιδιώκει το ΕΒΕΠ
Για την ανάπτυξη ναυπηγοεπισκευαστικών δραστηριοτήτων από τον ΟΛΠ στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη, το ΕΒΕΠ προτείνει τηλεδιάσκεψη όλων των φορέων, των συναρμόδιων υπουργείων και των ΟΛΠ-Cosco.
Επιτάχυνση του επιχειρηματικού restart επιδιώκει το ΕΒΕΠ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Αύξηση 12,5% στα κέρδη προ φόρων του ΟΛΠ το 2019
Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν την Τρίτη στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, το καθαρό αποτέλεσμα εμφανίζεται βελτιωμένο κατά 27 % σε σχέση με το 2018
Αύξηση 12,5% στα κέρδη προ φόρων του ΟΛΠ το 2019
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τι απαντά ο ΟΛΠ για τα έργα επέκτασης του επιβατικού λιμένα
Τη δική της εκδοχή έδωσε χθες η διοίκηση του ΟΛΠ για το έργο της νότιας επέκτασης του επιβατικού λιμένα στην Πειραϊκή, που από τις αρχές Μαρτίου που ξεκίνησε η υλοποίησή του έχει προκαλέσει πλήθος...
Τι απαντά ο ΟΛΠ για τα έργα επέκτασης του επιβατικού λιμένα

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας