• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    8°C 6.3°C / 9.8°C
    1 BF
    53%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 6.2°C / 9.3°C
    1 BF
    36%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    12°C 10.5°C / 13.2°C
    4 BF
    47%
  • Ιωάννινα
    Αίθριος καιρός
    10°C 9.9°C / 9.9°C
    1 BF
    20%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    7°C 6.9°C / 7.4°C
    2 BF
    39%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    7°C 5.5°C / 8.6°C
    2 BF
    45%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    3°C 3.4°C / 3.4°C
    2 BF
    30%
  • Αγρίνιο
    Αίθριος καιρός
    11°C 10.1°C / 11.6°C
    2 BF
    37%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 8.3°C / 12.5°C
    5 BF
    55%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    7°C 5.9°C / 6.9°C
    2 BF
    45%
  • Ερμούπολη
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 7.7°C / 9.6°C
    5 BF
    49%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    8°C 6.2°C / 8.7°C
    2 BF
    49%
  • Κεφαλονιά
    Αίθριος καιρός
    13°C 11.9°C / 12.9°C
    3 BF
    38%
  • Λάρισα
    Αίθριος καιρός
    8°C 7.5°C / 8.2°C
    2 BF
    34%
  • Λαμία
    Αίθριος καιρός
    7°C 6.7°C / 10.6°C
    1 BF
    51%
  • Ρόδος
    Σποραδικές νεφώσεις
    9°C 7.8°C / 9.3°C
    2 BF
    37%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 6.6°C / 10.0°C
    0 BF
    50%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    8°C 7.3°C / 7.7°C
    2 BF
    37%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    7°C 6.3°C / 9.4°C
    2 BF
    50%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    4°C 3.8°C / 3.8°C
    1 BF
    33%
EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Το ΥΠΑΙΘ φέρνει σε διαβούλευση το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο

  • A-
  • A+

Η απόφαση της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας να προχωρήσουν, Μ. Τετάρτη 15/4, εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία, στην κατάθεση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου για την Παιδεία είναι άλλη μια εχθρική και επιθετική πράξη προς τον κόσμο της εκπαίδευσης. 

Ένα σχέδιο νόμου που αφορά σε αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, στα πρότυπα σχολεία, σε αντιδραστικές αλλαγές στην δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης κλπ με τα οποία σύσσωμη η εκπαιδευτική κοινότητα διαφωνεί. 

Εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, με κλειστά τα σχολεία και χωρίς δυνατότητα Γενικών Συνελεύσεων των εκπαιδευτικών, των Πανεπιστημιακών και των σπουδαστών, με την επιβολή καθεστώτος έκτακτης ανάγκης, με απαγόρευση κυκλοφορίας και συναθροίσεων, με ήδη 100 νεκρούς (αλλά και με 110.000 απολυμένους ή με «αναστολή σύμβασης»), με τον πληθυσμό φοβισμένο και τρομαγμένο και με τα εργασιακά και συνδικαλιστικά δικαιώματα σε γύψο, με τις λαϊκές ελευθερίες σε περιορισμό, oι προτεραιότητες του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της Ν.Δ. για τη Δημόσια Παιδεία παραμένουν, στο ακέραιο, στις κατευθύνσεις των ΟΟΣΑ, Ε.Ε. και ΔΝΤ.

Το δόγμα του σοκ είναι μια πολύ αποτελεσματική τακτική, δοκιμασμένη – χαράς ευαγγέλια για την κυβέρνηση και το Υπουργείο. Αφού προσπάθησε συστηματικά να ξεγελάσει, εν μέσω πανδημίας, ολόκληρη την κοινωνία για συνέχιση της εκπαιδευτικής «κανονικότητας», αφού πίεσε και εκβίασε τους δασκάλους και τους καθηγητές, με τη λεγόμενη «εξ αποστάσεως εκπαίδευση», με επικοινωνιακά τρικ, επιχειρεί τώρα ένα ακόμη σοβαρό βήμα στην αλυσίδα των μνημονιακών αντιεκπαιδευτικών αναδιαρθρώσεων, με καταβαράθρωση των μορφωτικών δικαιωμάτων σε ένα πιο ταξικό σχολείο, ένα Λύκειο εξεταστικό Γολγοθά, με περιορισμένη τη στρόφιγγα εισαγωγής στα ΑΕΙ και με ενίσχυση της πιο εκτεταμένης και βαθιάς ιδιωτικοποίησης. 

Με στόχο την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, που πριν από λίγες μέρες «εθελοντικά» πρόσδενε στο άρμα της «αλληλέγγυας εξ αποστάσεως» που δεν συνδεόταν, υποτίθεται, με την αξιολόγηση και τα άλλα κομμάτια του νομοσχεδίου, όπως τα «εργαστήρια δεξιοτήτων» της προωθημένης τεχνολογίας και την επιμόρφωση. Άλλωστε η υφυπουργός Παιδείας κ. Ζαχαράκη, έκανε μια γεμάτη υπονοούμενα δήλωση, πως η εφαρμογή της εξ αποστάσεως είναι μια χρυσή ευκαιρία για το μέλλον.

Αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά πόσο υποκριτικά είναι τα λόγια συμπάθειας της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας απέναντι στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς, και πως η πανδημία αποτελεί ευκαιρία για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, να νομοθετήσει όλες εκείνες τις αντιεκπαιδευτικές αλλαγές, που είχε εξ αρχής στόχο να επιβάλει.

Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως το βλέμμα της πολιτικής ηγεσίας είναι στραμμένο στην επόμενη ημέρα. Γι' αυτό και τρέχουν να προλάβουν να νομοθετήσουν υπό αυτές τις συνθήκες, θεωρώντας ότι με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθούν οι αντιδράσεις από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Οι εκπαιδευτικοί φορείς έχουν κάνει ξεκάθαρο με όλους τους τόνους και προς κάθε κατεύθυνση: Δεν θα επιτρέψουν σε κανέναν να εκμεταλλευθεί την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση για να περάσει αντιεκπαιδευτικές και ακραίες πολιτικές σε βάρος του δημόσιου σχολείου. Το συνδικαλιστικό κίνημα έχει τον τρόπο και τη δυνατότητα να απαντήσει και θα απαντήσει!

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
Στην Εύβοια, η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης επιδίωξε να επιβάλει καθεστώς «συνδιδασκαλίας» σε δύο τμήματα με 36 μαθητές στη ΣΤ' τάξη του 10ου Δημοτικού Σχολείου Χαλκίδας.
Πειθαρχικές διώξεις σε εκπαιδευτικούς γιατί διαμαρτυρήθηκαν για τα κενά του σχολείου τους
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Άμεση» απάντηση Κεραμέως μετά την κατακραυγή για άνοιγμα σχολείων χωρίς μέτρα
Η Εκπαίδευση βρίσκεται για άλλη μια φορά ανοχύρωτη απέναντι στην πανδημία, καθώς απουσιάζει οποιοδήποτε μέτρο ουσιαστικής προστασίας.
«Άμεση» απάντηση Κεραμέως μετά την κατακραυγή για άνοιγμα σχολείων χωρίς μέτρα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Απίστευτο: Αντί να «σπάνε»...μειώνουν τμήματα και στοιβάζουν 27 μαθητές!
Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για μια ακόμα φορά ακολουθεί το δρόμο των μηδενικών μέτρων για την προφύλαξη της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών.
Απίστευτο: Αντί να «σπάνε»...μειώνουν τμήματα και στοιβάζουν 27 μαθητές!
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επικοινωνιακή πρόσκληση Κεραμέως σε ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για το νέο νομοσχέδιο
Την Τρίτη 22 Ιουνίου η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως καλεί σε συνάντηση στο υπουργείο Παιδείας τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ. Το Δ.Σ. της ΔΟΕ καλείται 12-2μ.μ. και το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ 3-5 μ.μ.
Επικοινωνιακή πρόσκληση Κεραμέως σε ΟΛΜΕ-ΔΟΕ για το νέο νομοσχέδιο
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οργουελικό εργασιακό τοπίο στην εκπαίδευση
Οι διαφορετικές εργασιακές σχέσεις στον ίδιο χώρο, τις οποίες επιβάλλει κατά κόρον η κυβέρνηση στους εκπαιδευτικούς, αποσκοπούν στο να παγιωθούν σταδιακά οι χειρότερες για όλους ως φυσικό γεγονός, ενώ στο...
Οργουελικό εργασιακό τοπίο στην εκπαίδευση
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σχολεία: Αυτοδιαγνωστικά τεστ, αδιάθετα εμβόλια και διαγωνισμός κρουσμάτων
Παρά τη διαρκή προσπάθεια αναστροφής της πραγματικότητας, παρά την αισχρή επιχείρηση βιασμού της κοινής λογικής και της αλήθειας, η συντριπτική και καταθλιπτική προπαγάνδα που εξαπολύουν τα απολύτως ελεγχόμενα...
Σχολεία: Αυτοδιαγνωστικά τεστ, αδιάθετα εμβόλια και διαγωνισμός κρουσμάτων

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας