Τις τελευταίες ημέρες οι ρωσικοί αεροπορικοί βομβαρδισμοί έχουν καταστρέψει σχεδόν το 40% των ουκρανικών σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Μαζικά μπλακάουτ βρίσκονται πλέον στην καθημερινότητα ενώ οι αρχές κάνουν έκκληση για εξοικονόμηση ενέργειας.

Με ένα παραστατικό βίντεο η Διεθνής Αμνηστία συγκρίνει την κατάσταση από την έναρξη της ρωσικής εισβολής μέχρι την 18η Οκτωβρίου.