Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Με ασφάλεια κατέπλευσε το επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο «Ελευθέριος Βενιζέλος» στην προβλήτα του σταθμού κρουαζιέρας “Θεμιστοκλής”, στο λιμάνι του Πειραιά, το βράδυ της Πέμπτης. 

Υπενθυμίζεται ότι στο πλοίο επιβαίνουν 380 άνθρωποι (ναυτικοί και εργάτες), με 119 από αυτούς να έχουν βρεθεί θετικοί στον νέο κορονοϊό.

Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το «Ελευθέριος Βενιζέλος»