Σε καραντίνα η ογκολογική του «Παπαγεωργίου» στη Θεσσαλονίκη
Ασθενής που νοσηλεύεται στην κλινική διαγνώστηκε θετικός στον νέο κορονοϊό, ενώ είχε εισαχθεί ήδη στο χειρουργείο.
Ασθενής που νοσηλεύεται στην κλινική διαγνώστηκε θετικός στον νέο κορονοϊό, ενώ είχε εισαχθεί ήδη στο χειρουργείο.