Παμπειραϊκό συλλαλητήριο το Σάββατο για τη δημόσια Υγεία
Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά διοργανώνει συλλαλητήριο με κεντρικό ζήτημα τη δημόσια Υγεία και την άμεση ενίσχυσή της.
Το Εργατικό Κέντρο Πειραιά διοργανώνει συλλαλητήριο με κεντρικό ζήτημα τη δημόσια Υγεία και την άμεση ενίσχυσή της.