Αθήνα, 11°C
Αθήνα
Ελαφρές νεφώσεις
11°C
11.7° 8.7°
1 BF
66%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
10°C
11.1° 9.1°
1 BF
66%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
10°C
9.9° 9.0°
2 BF
73%
Ιωάννινα
Ελαφρές νεφώσεις
6°C
5.9° 5.9°
1 BF
81%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
3°C
2.9° 2.9°
0 BF
75%
Βέροια
Αίθριος καιρός
10°C
10.4° 10.4°
0 BF
62%
Κοζάνη
Αίθριος καιρός
5°C
5.4° 5.4°
1 BF
61%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
8°C
7.9° 7.9°
2 BF
91%
Ηράκλειο
Αραιές νεφώσεις
13°C
12.8° 10.8°
4 BF
54%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
10°C
10.9° 10.0°
3 BF
48%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
12°C
12.4° 12.4°
4 BF
54%
Σκόπελος
Αίθριος καιρός
12°C
11.8° 11.8°
3 BF
55%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
11°C
10.9° 10.9°
2 BF
40%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
6°C
5.9° 5.9°
1 BF
81%
Λαμία
Αίθριος καιρός
11°C
11.6° 8.4°
0 BF
68%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
14°C
14.8° 13.8°
3 BF
32%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
4°C
7.7° 3.8°
2 BF
81%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
10°C
9.9° 9.9°
0 BF
75%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
9°C
8.6° 8.6°
2 BF
85%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
7°C
7.2° 7.2°
1 BF
57%
ΜΕΝΟΥ
Παρασκευή, 21 Μαρτίου, 2025
Σαν σαρδέλες οι επιβάτες στον σταθμό της Νέας Ελβετίας
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Σαν σαρδέλες οι επιβάτες στον σταθμό της Νέας Ελβετίας

Εξάωρο... χάος στο μετρό Θεσσαλονίκης!

Απίστευτη ταλαιπωρία του κοινού, όταν έκλεισε χωρίς την παραμικρή εξήγηση από τη διαχειρίστρια εταιρεία ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός ● Πληθαίνουν οι καταγγελίες για... κλοπές από τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, που δίνουν λιγότερα έως καθόλου ρέστα στους άτυχους επιβάτες, οι οποίοι εισπράττουν την αγένεια των υπαλλήλων στις δικαιολογημένες διαμαρτυρίες τους

Κολοβό έμεινε χθες το μετρό Θεσσαλονίκης για έξι ώρες! Καμιά εξήγηση δεν δόθηκε και η οργή για το μπάχαλο και την απίστευτη ταλαιπωρία ξεχείλιζε από τις εισόδους-εξόδους του μέσου… σταθερής ταλαιπωρίας. Η διαχειρίστρια εταιρεία (ΤΗΕΜΑ) απαξίωσε να δώσει κάποια εξήγηση για το τι ακριβώς συνέβη, εμμένοντας στη γενικόλογη αναφορά περί «τεχνικού προβλήματος». Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι καταγγελίες για συμβάντα στα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων, αφού όσοι δεν παίρνουν ρέστα αισθάνονται «θύματα κλοπής».

Το μαρτύριο των επιβατών ξεκίνησε χθες στις 11.45, όταν συρμός με κατεύθυνση τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό (ΝΣΣ) ακινητοποιήθηκε μεταξύ των σταθμών Δημοκρατίας και ΝΣΣ. Υπάλληλος της εταιρείας μετέφερε συρμό και επιβάτες μέχρι τον ΝΣΣ με χειροκίνητη λειτουργία, αλλά τότε άρχισαν τα βάσανα για όλους όσοι το επόμενο εξάωρο θα έκαναν χρήση του μέσου. Κι αυτό διότι ο σταθμός ΝΣΣ έκλεισε τελείως, δημιουργώντας μια απίστευτη καραμπόλα ταλαιπωρίας με χαρακτηριστικά reality show. Οι συρμοί που κατευθύνονταν προς ΝΣΣ σταματούσαν στον σταθμό… Σιντριβάνι και από εκεί οι επιβάτες έπαιρναν άλλο συρμό για να καταφέρουν να φτάσουν μέχρι τον σταθμό Δημοκρατία. Ουσιαστικά, τα δρομολόγια που πραγματοποιούνταν ήταν το «Σιντριβάνι» – «Δημοκρατία» και το «Σιντριβάνι» – «Νέα Ελβετία», με τους συρμούς να κινούνται εναλλακτικά.

Ματαίως οι επιβάτες ζητούσαν πληροφορίες από τους ανίδεους, επίσης, υπαλλήλους. Αυτονόητο είναι ότι το πρόβλημα εξαπλώθηκε με ταχύτητα και στους άλλους σταθμούς καθώς το μπάχαλο και ο συνωστισμός έφερναν αφάνταστη δυσφορία που πολλαπλασίαζε το ήδη υπάρχον πρόβλημα. Ματαίως οι δημοσιογράφοι αναζητούσαν κάποια πληροφορία, ενώ από τη ΤΗΕΜΑ είχαν αρκεστεί σε 25 λέξεις όλες κι όλες με τις οποίες η εταιρεία έλεγε απλώς ότι «τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά(!!!) αλλά ο Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός είναι προσωρινά κλειστός για το επιβατικό κοινό και οι συρμοί δεν σταματούν. Πραγματοποιούνται εναλλακτικά δρομολόγια».

Μέσα σε αυτή την ανεπανάληπτη -μέχρι στιγμής- σύγχυση αυτοί που πάνω από όλους την πλήρωσαν κανονικά ήταν όσοι είχαν κατεύθυνση τον Σιδηροδρομικό Σταθμό και επιπλέον κουβαλούσαν και βαλίτσες τις οποίες έπρεπε να σύρουν από τον σταθμό Δημοκρατίας. Ιδια ταλαιπωρία και για αυτούς που έφταναν στον ΝΣΣ από τα δυτικά ή με το τρένο και έπρεπε να κινηθούν μετά προς το κέντρο της πόλης.

Η κατάσταση με τις βλάβες στο μετρό Θεσσαλονίκης τείνει να λάβει εθιμικό χαρακτήρα -χαρακτηριστικό είναι ότι οι κάθε είδους κυβερνητικοί το έχουν βουλώσει και δεν βγάζουν άχνα- ενώ η στάση της εταιρείας στο «πιο σύγχρονο μετρό» έχει διαβεί τα σύνορα της περιφρόνησης, σε σημείο όλα αυτά να θεωρούνται κανονικότητα.

«Δεν έχουμε χρήματα»

Ως τέτοια θα πρέπει να εκληφθούν σύμφωνα με όσα επωνύμως καταγγέλλει ο συνάδελφος Ηρακλής Κακαβάνης με επιστολή του στην «Εφ.Συν.», ότι δηλαδή το μετρό Θεσσαλονίκης «κλέβει δεκάδες -πιθανά και εκατοντάδες- πολίτες καθημερινά». Περιγράφοντας αυτό που ο ίδιος έζησε, αναφέρει ότι «ο χρήστης του Μετρό βάζει στο μηχάνημα 10 ευρώ για την αγορά του εισιτηρίου και λαμβάνει ρέστα για πέντε ευρώ!!! Αυτό συμβαίνει καιρό τώρα καθημερινά, χωρίς να υπάρχει σχετική μέριμνα για την προστασία του πολίτη. Ο επιβάτης φτάνει στο μηχάνημα έκδοσης εισιτηρίων χωρίς καμία προειδοποίηση, ηχητική ή οπτική. Οταν έκπληκτος ο χρήστης του Μετρό αντιλαμβάνεται ότι δεν πρόκειται να λάβει τα ρέστα του, οδηγείται στο γκισέ για την εύλογη απορία του τι θα γίνει με τα χρήματά του... Εκεί του ζητούν τα... ρέστα για την ενόχληση και την παράλογη (ναι, παράλογη) απαίτηση να διεκδικεί τα χρήματά του. Πρέπει αδιαμαρτύρητα να αποδεχτεί ότι είναι ένα θέμα που θα το “λύσει” με τον εκπρόσωπο της εταιρείας στη γραμμή εξυπηρέτησης του κοινού...».

Οπως καταγράφει ο κ. Κακαβάνης -με άλλους δέκα πολίτες, δύο μάλιστα εξ αυτών ήταν θύματα προηγούμενων ημερών-, η απάντηση που έλαβαν από τους δύο υπαλλήλους του σταθμού ήταν «Δεν έχουμε σήμερα χρήματα για να σας δώσουμε!!!».

«Οταν θα ξανάρθετε»

Αισθανόμενος «θύμα κλοπής», ο συνάδελφος απευθύνθηκε στη γραμμή εξυπηρέτησης όπου ο υπάλληλος διαβεβαίωνε ότι δεν θα χάσει τα χρήματά του. Στην επισήμανση όμως ότι είναι επισκέπτης στην πόλη και θα έφευγε, ο υπάλληλος είχε την απάντηση έτοιμη, «μπορείτε, κύριε, να τα εισπράξετε όταν θα ξανάρθετε στην πόλη», ναι, αλλά «μπορεί και να μην ξανάρθω στην πόλη ή να χάσω το σχετικό απόκομμα όταν ξαναέρθω», κανένα πρόβλημα… «μπορείτε να στείλετε κάποιον γνωστό σας»!

Και είχε και συνέχεια το πράγμα: «το θύμα της κλοπής» κι ενώ ήταν καθ’ οδόν για την Αθήνα έλαβε τηλεφώνημα από τη γραμμή εξυπηρέτησης στις 16.01 (με βάση το ιστορικό κλήσεων της συσκευής) ότι μεταξύ 17.00-19.00 (αποκλειστικά) «μπορεί να λάβει τα ρέστα του από τον Σταθμό Παπάφη! Τουτέστιν, όπου και να είσαι, ό,τι και να κάνεις, να σπεύσεις να προλάβεις να πάρεις το 5ευρώ σου, αφού πληρώσεις εισιτήριο/α συγκοινωνιών ή βενζίνη για να πας εκεί που θα σου υποδείξουν σε ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο!».

Κλοπή και εμπαιγμό καταγγέλλει ο συνάδελφος, που αναρωτιέται «οι εισαγγελείς τι κάνουν; Για τους κρατικούς φορείς και την κυβέρνηση δεν τίθεται ζήτημα, αυτοί είναι για να προστατεύουν τα συμφέροντα των ομίλων που κερδοσκοπούν σε βάρος των πολιτών» ή, κατά το κοινώς λεγόμενο, «όταν δεν μας σκοτώνουν, μας κλέβουν...».

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Εξάωρο... χάος στο μετρό Θεσσαλονίκης!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας