«Αγαπητοί συνδρομητές...
Από την 1η Νοεμβρίου 2024 στα προγράμματα προπληρωμής Bonus, Friendly, Friendly Truck όλες οι χρεώσεις θα ακολουθούν τις βασικές χρεώσεις διοδίων τελών ανά κατηγορία οχήματος, οι οποίες είναι οι εξής:
● 1,25€ για τις μοτοσικλέτες (κατηγορία 1) από 1,40€ που ίσχυε έως και το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024
● 2,50€ για τα Ι.Χ. (κατηγορίες 2, 3 και 4) από 2,80€ που ίσχυε έως και το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024
● 6,25€ για τα μικρά και μεσαία φορτηγά (κατηγορία 5) από 7,10€ που ίσχυε έως και το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024
● 10,00€ για τα μεγάλα φορτηγά (κατηγορία 6) από 11,30€ που ίσχυε έως και το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2024».
Με αυτές τις ανακοινώσεις, με επιστολές και ηλεκτρονικά μηνύματα που έστειλε σε όλους τους συνδρομητές της η «Νέα Αττική Οδός» (του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), που έχει αναλάβει πλέον τη διαχείριση του μεγάλου περιφερειακού άξονα του Λεκανοπεδίου, γνωστοποίησε τις νέες τιμές για τα πακέτα διελεύσεων που υποτίθεται ότι εναρμονίζονται με τη γενική (συμφωνημένη εδώ και χρόνια) μείωση του διοδίου από τα 2,80 στα 2,50 ευρώ για τα επόμενα πέντε χρόνια. Στις διευκρινίσεις για τα επιμέρους πακέτα συνδρομών η εταιρεία αναφέρει τα εξής:
«...Πρόγραμμα Friendly
Με τις νέες τιμές για τις 30 πρώτες διελεύσεις σας, επωφελείστε ήδη χαμηλότερης χρέωσης Ι.Χ. (κατ. 2, 3 & 4): 2,50€ αντί 2,55€ που ίσχυε στην αντίστοιχη κλίμακα συναλλαγών...
...Πρόγραμμα Bonus
»Για τις πρώτες 32 διελεύσεις σας με διόδιο τέλος 2,50€ ανά διέλευση αντί 2,80€, έχετε μηνιαίο συνολικό κόστος σε χαμηλότερα επίπεδα 80€ αντί 89,60€. Επιπλέον, καθώς δεν προσφέρονται δωρεάν διελεύσεις, αν πραγματοποιείτε έως 35 διελεύσεις, το μηνιαίο συνολικό κόστος διελεύσεών σας παραμένει στα ίδια επίπεδα».
Οπως επισημαίνει ο αναγνώστης μας Β.Γ., η πολυδιαφημισμένη από την κυβέρνηση μείωση στα διόδια της Αττικής Οδού για τους συνδρομητές-εργαζόμενους και επαγγελματίες που κάνουν καθημερινή χρήση πρακτικά σημαίνει αύξηση περίπου 30% τον μήνα! Και ιδού πώς προκύπτει αυτό, σύμφωνα με τους πολύ ακριβείς υπολογισμούς του:
«Για αυτούς που χρησιμοποιούν συχνότερα την Αττική Οδό (κυρίως εργαζόμενοι όπως εγώ που πάμε στη δουλειά μας) και οι οποίοι χρησιμοποιούσαμε το πρόγραμμα Bonus προκύπτει επιβάρυνση περίπου 30% ανά μήνα. Και εξηγούμαι: Τα μηνιαία περάσματα ενός εργαζόμενου όπως εγώ κινούνταν από 42 έως 48 τον μήνα.
»Το πρόγραμμα Bonus προέβλεπε 32 περάσματα χωρίς έκπτωση (άρα επί 2,80), 15 περάσματα δωρεάν, και μετά πάλι κανονική χρέωση. Με την κατάργησή του όλα πλέον τα περάσματα χρεώνονται με τη βασική χρέωση 2,50». Οι αυξήσεις ανάλογα με τα περάσματα φαίνονται στον πίνακα.
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας