• Αθήνα
    Αραιές νεφώσεις
    24°C 22.9°C / 25.9°C
    2 BF
    77%
  • Θεσσαλονίκη
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 19.2°C / 22.3°C
    3 BF
    85%
  • Πάτρα
    Αυξημένες νεφώσεις
    24°C 23.8°C / 23.8°C
    3 BF
    85%
  • Ιωάννινα
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 17.9°C / 18.8°C
    1 BF
    81%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    18°C 17.9°C / 17.9°C
    0 BF
    82%
  • Βέροια
    Αραιές νεφώσεις
    19°C 19.0°C / 19.4°C
    2 BF
    85%
  • Κοζάνη
    Αυξημένες νεφώσεις
    15°C 15.4°C / 16.5°C
    1 BF
    94%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    22°C 22.4°C / 22.4°C
    2 BF
    89%
  • Ηράκλειο
    Ελαφρές νεφώσεις
    26°C 25.8°C / 29.4°C
    3 BF
    53%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    3 BF
    60%
  • Ερμούπολη
    Αίθριος καιρός
    25°C 25.4°C / 25.4°C
    4 BF
    73%
  • Σκόπελος
    Αυξημένες νεφώσεις
    27°C 26.8°C / 26.8°C
    4 BF
    77%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    24°C 23.6°C / 23.6°C
    4 BF
    82%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    20°C 19.9°C / 25.1°C
    2 BF
    77%
  • Λαμία
    Ελαφρές νεφώσεις
    27°C 19.5°C / 26.6°C
    1 BF
    51%
  • Ρόδος
    Αίθριος καιρός
    28°C 27.7°C / 27.8°C
    2 BF
    29%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    26°C 22.0°C / 26.1°C
    2 BF
    47%
  • Καβάλα
    Αυξημένες νεφώσεις
    23°C 22.7°C / 22.7°C
    2 BF
    68%
  • Κατερίνη
    Αραιές νεφώσεις
    20°C 19.7°C / 23.9°C
    2 BF
    99%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    17°C 16.9°C / 16.9°C
    1 BF
    85%

«Μπαλάκι» οι ευθύνες για το μπάχαλο στα τρένα και αυτεπάγγελτη έρευνα

  • A-
  • A+

Πέρα δώθε πάνε οι ευθύνες ανάμεσα στην Hellenic Train και τον ΟΣΕ μετά το απίστευτο μπάχαλο στο σιδηροδρομικό δίκτυο και την ταλαιπωρία ωρών για πολλούς επιβάτες.

Η ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων διέταξε αυτεπάγγελτη έρευνα για τις ακινητοποιήσεις των αμαξοστοιχιών, ωστόσο το μπαλάκι των ευθυνών συνεχίζεται.

Σύμφωνα με την Hellenic Train το πρόβλημα δημιουργήθηκε επειδή προέκυψε βλάβη στο δίκτυο ηλεκτροδότησης, με πηγές από τον ΟΣΕ να επισημαίνουν ότι δεν υπήρξε θέμα ηλεκτροδότησης και ότι αυτό που δημιούργησε το πρόβλημα ήταν ο παντογράφος του τρένου.

Να σημειωθεί ότι ,χθες, τα σοβαρά προβλήματα στην κυκλοφορία των τρένων που κινούνταν από τον Σταθμό Λαρίσης προς Θεσσαλονίκη και Χαλκίδα ακινητοποιήθηκαν στη γραμμή, δημιουργώντας χάος. 

Οι περισσότεροι επιβάτες μεταφέρθηκαν στον προορισμό τους με λεωφορεία, ενώ όλοι αποζημιώθηκαν για τα χρήματα των εισιτηρίων.

Αυτεπάγγελτη έρευνα

Η ανακοίνωση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων

Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων: Αυτεπάγγελτη έρευνα για τις ακινητοποιήσεις των αμαξοστοιχιών και την προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών

Μετά τη μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών εξαιτίας της ακινητοποίησης δύο αμαξοστοιχιών της Hellenic Τrain A.E και συνακόλουθα τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στο σιδηροδρομικό δίκτυο , η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων  ανακοινώνει την άμεση έναρξη  διεξαγωγής αυτεπάγγελτης έρευνας, κατά την οποία  θα διερευνηθούν ενδελεχώς  όλες οι καταγγελίες των επιβατών για τα δύο συμβάντα.

Η  διεξαγωγή της αυτεπάγγελτης έρευνας θα κινηθεί σε δύο επίπεδα.

Πρώτον: Στη διερεύνηση πιθανολογούμενων παραβάσεων της Σιδηροδρομικής Επιχείρησης και του Διαχειριστή Υποδομής  σε ζητήματα ασφάλειας.

Δεύτερον:  Στα θέματα που άπτονται της εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Κανονισμού για τα δικαιώματα των επιβατών.

Τα δικαιώματα των επιβατών

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό  1371/07   οι Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις οφείλουν να εφαρμόζουν τα παρακάτω.

Άρθρο 8 Ταξιδιωτικές πληροφορίες: Η εταιρεία οφείλει να παράσχει έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση πριν αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, για οποιαδήποτε δραστηριότητα ή έκτακτο συμβάν το οποίο είναι δυνατόν να διακόψει ή να καθυστερήσει  την υπηρεσία μεταφοράς στην οποία είναι υπόχρεη έναντι του εκάστοτε επιβάτη.

Άρθρο 16 Επιστροφή χρημάτων και επαναδρομολόγηση: Εφόσον η καθυστέρηση άφιξης στον τελικό προορισμό υπερβεί τα 60 λεπτά, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα :

*Επιστροφής του κομίστρου στο ακέραιο για το μέρος ή τα μέρη του ταξιδιού που δεν πραγματοποιήθηκαν.

*Συνέχισης του ταξιδιού ή επαναδρομολόγησης, υπό συγκρίσιμες συνθήκες μεταφοράς, προς τον τελικό προορισμό και με την πρώτη ευκαιρία ή σε ύστερη ημερομηνία κατά την προαίρεση του επιβάτη,

Άρθρο 17 Αποζημίωση κομίστρου: ο επιβάτης μπορεί να αιτηθεί αποζημίωσης για καθυστερήσεις .

Ειδικότερα:

25 % του κομίστρου για καθυστέρηση 60 έως 119 λεπτών∙

50 % του κομίστρου για καθυστέρηση 120 λεπτών και άνω.

Άρθρο 18 Συνδρομή: Σε περίπτωση καθυστέρησης στην άφιξη ή στην αναχώρηση, οι επιβάτες πρέπει να είναι ενήμεροι  σχετικά με την κατάσταση, όπως επίσης να γνωστοποιείται από τη Σιδηροδρομική επιχείρηση, τόσο η εκτιμώμενη ώρα αναχώρησης όσο  και  η  εκτιμώμενη ώρα άφιξης.

Επίσης, στην περίπτωση  καθυστέρησης που υπερβαίνει τα 60 λεπτά, η εκάστοτε Εταιρεία οφείλει να προσφέρει δωρεάν:

*Γεύματα και αναψυκτικά ανάλογα με το χρόνο αναμονής

*Ξενοδοχείο ή άλλο κατάλυμα και μεταφορά μεταξύ του σιδηροδρομικού σταθμού και του τόπου καταλύματος

*Εφόσον η αμαξοστοιχία είναι ακινητοποιημένη εκτός σταθμού, η σιδηροδρομική επιχείρηση, φροντίζει για την

 *έγκαιρη και ασφαλή  μεταφορά των επιβατών από την αμαξοστοιχία στο σιδηροδρομικό σταθμό

*Οφείλει να λάβει μέριμνα και να αντιμετωπίσει  τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα  όπως και τα πρόσωπα που τους συνοδεύουν.

 Η Πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων κ. Ιωάννα Τσιαπαρίκου δήλωσε για το ζήτημα: «Οποιαδήποτε ενέργεια ή συμβάν που θίγει το δικαίωμα των επιβατών στην απρόσκοπτη μετακίνησή του, θα αντιμετωπιστεί έγκαιρα, αποτελεσματικά και χωρίς καμία ανοχή. Οι επιβάτες δεν έχουν μόνο υποχρεώσεις, έχουν σαφή και ξεκάθαρα δικαιώματα, η καταπάτηση των οποίων επισείει κυρώσεις και πρόστιμα, τα οποία ανάλογα με τη φύση, τη σοβαρότητα και τη διάρκεια της παράβασης, μπορούν να ανέλθουν  στο 1 εκατομμύριο ευρώ, για κάθε παράβαση που διαπιστώνεται. Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καταγράφει στη σημερινή ανακοίνωση τις υποχρεώσεις της Σιδηροδρομικής Επιχείρησης έναντι των επιβατών στις περιπτώσεις συμβάντων όπως το χθεσινό και θα προχωρήσει άμεσα στη διερεύνηση τους, μέσω της αυτεπάγγελτης έρευνας, προκειμένου να διαπιστώσει αν όλες οι προαναφερθείσες  υποχρεώσεις, εφαρμόστηκαν ορθώς από τη σιδηροδρομική επιχείρηση, καθώς αποτελούν θεσμοθετημένα δικαιώματα των επιβατών Στην περίπτωση  αποδεδειγμένης μη συμμόρφωσης προς αυτά, η Αρχή οφείλει να προχωρήσει στις κυρώσεις που προαναφέρθηκαν».

 

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρίωρες στάσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στα άκρα φτάνει η κατάσταση στον σιδηρόδρομο με τις καθυστερήσεις και τις αλλαγές δρομολογίων που εξαγριώνουν τους επιβάτες και το προσωπικό αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί την ερχόμενη Τρίτη 06/09.
Τρίωρες στάσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΡΑΣ καλεί Hellenic Train A.E για καθυστερήσεις-ακυρώσεις δρομολογίων
H Hellenic Train A.E δεν προχώρησε στην άμεση παροχή πληροφοριών και στοιχείων που αιτήθηκε η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων διά της Προέδρου της κ. Ιωάννας Τσιαπαρίκου.
ΡΑΣ καλεί Hellenic Train A.E για καθυστερήσεις-ακυρώσεις δρομολογίων
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μονιμοποίηση καθυστερήσεων στα τρένα
Tρένο πάνε οι… καθυστερήσεις! Αφού το ζουν καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες της εσχάτως μετονομασθείσας Hellenic Train (από ΤΡΑΙΝΟΣΕ), εν τέλει το διαπιστώνει και η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων!
Μονιμοποίηση καθυστερήσεων στα τρένα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Τρένο» πάει η σύμβαση των 930 εκατ. ευρώ
Η κυβέρνηση επιχειρεί να μετατρέψει σε νόμο τη σύμβαση με τους Ιταλούς ιδιοκτήτες των σιδηροδρόμων, προκειμένου να εκτελούν τα δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη που χαρακτηρίζονται «άγονα».
«Τρένο» πάει η σύμβαση των 930 εκατ. ευρώ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ο εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας αποκαλύπτει τις σοβαρές ελλείψεις
Η αμαξοστοιχία 1631 που είχε ξεκινήσει από τη Δράμα για τη Θεσσαλονίκη εκτροχιάστηκε μερικώς, καθώς βγήκαν από τις σιδηροτροχιές οι τροχοί του πρώτου βαγονιού.
Ο εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας αποκαλύπτει τις σοβαρές ελλείψεις
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βαθιά το χέρι στην τσέπη για το ταξίδι με τo τρένo ETR 470
Μπορεί ο κεντρικός σιδηροδρομικός άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης να αναβαθμίστηκε με τα δύο τρένα ETR ημερησίως, όμως αυτό γίνεται με υψηλότατη τιμή εισιτηρίου και με εμφανή την υποβάθμιση σε όλο το υπόλοιπο...
Βαθιά το χέρι στην τσέπη για το ταξίδι με τo τρένo ETR 470

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας