• Αθήνα
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 19.5°C / 24.0°C
    4 BF
    41%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.2°C / 23.8°C
    2 BF
    41%
  • Πάτρα
    Αίθριος καιρός
    25°C 22.7°C / 24.9°C
    0 BF
    40%
  • Ιωάννινα
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    2 BF
    33%
  • Αλεξανδρούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.9°C / 21.9°C
    3 BF
    33%
  • Βέροια
    Αίθριος καιρός
    23°C 20.7°C / 22.6°C
    2 BF
    38%
  • Κοζάνη
    Αίθριος καιρός
    18°C 18.4°C / 19.8°C
    1 BF
    27%
  • Αγρίνιο
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 22.4°C / 22.4°C
    2 BF
    34%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 20.5°C / 23.2°C
    5 BF
    50%
  • Μυτιλήνη
    Ελαφρές νεφώσεις
    22°C 21.2°C / 21.9°C
    3 BF
    53%
  • Ερμούπολη
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 20.5°C / 21.8°C
    5 BF
    52%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    18°C 16.8°C / 17.7°C
    0 BF
    77%
  • Κεφαλονιά
    Σποραδικές νεφώσεις
    24°C 23.9°C / 23.9°C
    2 BF
    53%
  • Λάρισα
    Σποραδικές νεφώσεις
    22°C 20.7°C / 21.9°C
    3 BF
    37%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    21°C 20.5°C / 21.2°C
    2 BF
    62%
  • Ρόδος
    Ελαφρές νεφώσεις
    25°C 23.8°C / 24.9°C
    4 BF
    54%
  • Χαλκίδα
    Σποραδικές νεφώσεις
    21°C 19.7°C / 23.0°C
    3 BF
    39%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    21°C 21.0°C / 22.3°C
    3 BF
    51%
  • Κατερίνη
    Αίθριος καιρός
    22°C 21.4°C / 23.3°C
    3 BF
    54%
  • Καστοριά
    Αίθριος καιρός
    20°C 20.2°C / 20.2°C
    1 BF
    41%

Η αμαξοστοιχία 1631, στο σημείο του εκτροχιασμού της χθες το πρωί

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ο εκτροχιασμός αμαξοστοιχίας αποκαλύπτει τις σοβαρές ελλείψεις

  • A-
  • A+

Οι αδιανόητες δυσλειτουργίες που επικρατούν στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο το τελευταίο χρονικό διάστημα, ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα, ήρθαν στην επιφάνεια με αφορμή τον χθεσινό εκτροχιασμό αμαξοστοιχίας που εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Δράμας-Θεσσαλονίκης, ευτυχώς χωρίς σοβαρές συνέπειες για τους επιβαίνοντες.

Γύρω στις 7.10 το πρωί, η αμαξοστοιχία 1631 που είχε ξεκινήσει από τη Δράμα εκτροχιάστηκε μερικώς, καθώς βγήκαν από τις σιδηροτροχιές οι τροχοί του πρώτου βαγονιού. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις τόσο του ΟΣΕ (αρμόδιου για την υποδομή) όσο και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (αρμόδιας για την εκτέλεση των δρομολογίων), ο εκτροχιασμός οφείλεται σε πτώση δέντρου στις γραμμές «εξαιτίας καιρικών φαινομένων που επικράτησαν στην περιοχή το προηγούμενο βράδυ».

Κατά τον ΟΣΕ, στην αμαξοστοιχία επέβαιναν δύο επιβάτες πλην των μηχανοδηγών και δεν υπήρξε τραυματισμός, ενώ θα ξεκινούσε προσπάθεια για την επαναφορά της αμαξοστοιχίας στις σιδηροτροχιές ώστε να ακολουθήσει εκτίμηση των ζημιών που προκλήθηκαν στο δίκτυο και των συνεπειών αυτών στη σιδηροδρομική κυκλοφορία. Λίγο αργότερα, όμως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημέρωνε ότι η αμαξοστοιχία 1632 που κάνει το ίδιο δρομολόγιο αντίστροφα (Θεσσαλονίκη-Δράμα) θα πραγματοποιήσει το δρομολόγιο έως τον Στρυμόνα με τρένο και μετά με λεωφορείο και το ίδιο θα συνέβαινε με το σημερινό δρομολόγιο 1631.

Εως εδώ, όλα έμοιαζαν σχεδόν «φυσιολογικά» εκτός από την έλλειψη Επιθεώρησης Γραμμής που θα μπορούσε να είχε εντοπίσει εγκαίρως το πεσμένο δέντρο και μια ελαφρά σύγχυση που προκλήθηκε για τον χρόνο του εκτροχιασμού, καθώς ο ΟΣΕ ανέφερε αρχικώς (μετά εξέδωσε διορθωτική ανακοίνωση) ότι ο εκτροχιασμός είχε συμβεί το βράδυ του Σαββάτου.

Αμέσως μετά όμως προκλήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα σχόλια για το γεγονός ότι ολόκληρη αμαξοστοιχία είχε μόνο δύο επιβάτες. Πώς θα μπορούσαν όμως να είναι περισσότεροι όταν από τις 15 Μαΐου 2022 που άλλαξαν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, έχει ανακοινωθεί δύο φορές ολική κατάργηση των δρομολογίων 1631 και 1632 (στις 17 και 18 Ιουνίου) και 16 (!) φορές καθυστέρηση στην υλοποίησή τους, κυμαινόμενη μεταξύ 15 και 77 λεπτών;

Ακολουθήστε μας στο Google news
Google News
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τρίωρες στάσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Στα άκρα φτάνει η κατάσταση στον σιδηρόδρομο με τις καθυστερήσεις και τις αλλαγές δρομολογίων που εξαγριώνουν τους επιβάτες και το προσωπικό αποφάσισε να διαμαρτυρηθεί την ερχόμενη Τρίτη 06/09.
Τρίωρες στάσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Μπαλάκι» οι ευθύνες για το μπάχαλο στα τρένα και αυτεπάγγελτη έρευνα
Πέρα δώθε πάνε οι ευθύνες ανάμεσα στην Hellenic Train και τον ΟΣΕ μετά το απίστευτο μπάχαλο στο σιδηροδρομικό δίκτυο και την ταλαιπωρία ωρών για πολλούς επιβάτες.
«Μπαλάκι» οι ευθύνες για το μπάχαλο στα τρένα και αυτεπάγγελτη έρευνα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Τρένο» πάει η σύμβαση των 930 εκατ. ευρώ
Η κυβέρνηση επιχειρεί να μετατρέψει σε νόμο τη σύμβαση με τους Ιταλούς ιδιοκτήτες των σιδηροδρόμων, προκειμένου να εκτελούν τα δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο και το Αθήνα-Θεσσαλονίκη που χαρακτηρίζονται «άγονα».
«Τρένο» πάει η σύμβαση των 930 εκατ. ευρώ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα «γρήγορα» τρένα αργούνε να φτάσουνε
Τον πρώτο μήνα της λειτουργίας τους οι πολυδιαφημισμένοι συρμοί ETR της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταγράφουν σημαντικές καθυστερήσεις με ανάλογη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού.
Τα «γρήγορα» τρένα αργούνε να φτάσουνε
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Βαθιά το χέρι στην τσέπη για το ταξίδι με τo τρένo ETR 470
Μπορεί ο κεντρικός σιδηροδρομικός άξονας Αθήνας-Θεσσαλονίκης να αναβαθμίστηκε με τα δύο τρένα ETR ημερησίως, όμως αυτό γίνεται με υψηλότατη τιμή εισιτηρίου και με εμφανή την υποβάθμιση σε όλο το υπόλοιπο...
Βαθιά το χέρι στην τσέπη για το ταξίδι με τo τρένo ETR 470

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας