• Αθήνα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    15°C 14.5°C / 16.4°C
    1 BF
    83%
  • Θεσσαλονίκη
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 12.0°C / 16.4°C
    1 BF
    64%
  • Πάτρα
    Ασθενείς βροχοπτώσεις
    15°C 13.0°C / 15.9°C
    2 BF
    58%
  • Ιωάννινα
    Ελαφρές νεφώσεις
    10°C 9.9°C / 12.0°C
    2 BF
    81%
  • Αλεξανδρούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 13.9°C / 15.2°C
    3 BF
    88%
  • Βέροια
    Αυξημένες νεφώσεις
    14°C 11.3°C / 14.8°C
    1 BF
    72%
  • Κοζάνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    10°C 10.4°C / 11.2°C
    0 BF
    71%
  • Αγρίνιο
    Αραιές νεφώσεις
    13°C 12.6°C / 14.6°C
    1 BF
    69%
  • Ηράκλειο
    Σποραδικές νεφώσεις
    19°C 17.7°C / 19.8°C
    4 BF
    67%
  • Μυτιλήνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    15°C 12.9°C / 14.9°C
    4 BF
    82%
  • Ερμούπολη
    Σποραδικές νεφώσεις
    16°C 13.8°C / 16.6°C
    3 BF
    72%
  • Σκόπελος
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.3°C / 15.6°C
    3 BF
    77%
  • Κεφαλονιά
    Αραιές νεφώσεις
    15°C 12.9°C / 14.9°C
    2 BF
    82%
  • Λάρισα
    Ασθενής ομίχλη
    9°C 8.5°C / 8.9°C
    0 BF
    100%
  • Λαμία
    Αραιές νεφώσεις
    8°C 8.5°C / 13.3°C
    2 BF
    61%
  • Ρόδος
    Αραιές νεφώσεις
    18°C 15.8°C / 18.8°C
    2 BF
    82%
  • Χαλκίδα
    Αραιές νεφώσεις
    16°C 14.7°C / 16.6°C
    1 BF
    67%
  • Καβάλα
    Ελαφρές νεφώσεις
    14°C 13.2°C / 14.4°C
    1 BF
    83%
  • Κατερίνη
    Σποραδικές νεφώσεις
    14°C 12.1°C / 16.5°C
    2 BF
    70%
  • Καστοριά
    Αραιές νεφώσεις
    11°C 10.8°C / 10.8°C
    0 BF
    69%
EUROKINISSI/ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ

Στο «τραπέζι» των συζητήσεων τα διόδια στην Αθήνα, λέει ο Καραμανλής

  • A-
  • A+

Για δραστική μείωση των εξαιρέσεων από το μέτρο του Δακτυλίου μίλησε σήμερα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, χωρίς να αποκλείσει το ενδεχόμενο επιβολής διοδίων στην Αθήνα.

Ερωτηθείς σχετικά ο υπουργός απάντησε ότι θα μπορούσε να υπάρχει στο τραπέζι για το μέλλον κάποιο περιβαλλοντικό τέλος, επισημαίνοντας ότι αυτή είναι μία γενικότερη πολιτική κατεύθυνση στην Ευρώπη, στη λογική «ο ρυπαίνων πληρώνει». «Η ΕΕ έχει φιλόδοξους στόχους για την κλιματική αλλαγή. Είναι κάτι που έχει πέσει στο τραπέζι, το οποίο θα συζητήσουμε και θα δούμε, τίποτε δεν αποκλείεται», υπογράμμισε.

Αναφορικά με τον δακτύλιο, που επιστρέφει από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, είπε ότι: «Οι εξαιρέσεις ήταν υπερβολικές και για αυτό θα πέσει μαχαίρι». Όπως είπε, θα περιοριστούν δραστικά οι εξαιρέσεις έως και 50%.

Επισήμανε ειδικότερα ότι στον λεγόμενο πλέον «Καθαρό Δακτύλιο» θα μπαίνουν ελεύθερα τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 gr CO2.

«Όλα τα αυτοκίνητα θα μπαίνουν στο δακτύλιο ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο της πινακίδας τους. Η δεύτερη ρύθμιση έχει να κάνει με το ότι περιορίζονται κατά πολύ οι εξαιρέσεις, δηλαδή τα ΙΧ που θα μπορούν κάθε ημέρα ανεξαρτήτως δακτυλίου να μπαίνουν στο κέντρο», εξήγησε.

Ο κ. Καραμανλής είπε ακόμα ότι πρόκειται για επαναφορά του δακτυλίου που και παλαιότερα υπήρχε και πως δεν μιλάμε για καθολική απαγόρευση εισόδου ΙΧ στο κέντρο, όπως ισχύει σε άλλες πόλεις της Ευρώπης. «Δεν μιλάμε για απαγόρευση. Μιλάμε για ένα μέτρο, το οποίο ίσχυε και παλαιότερα. Κατανοώ ότι αυτό είναι μία δύσκολη συνθήκη, διότι οι περισσότεροι από εμάς είχαμε ξεμάθει τα δύο χρόνια της πανδημίας», πρόσθεσε. Και συνέχισε: «Δεν μπορούμε να κάνουμε εξαιρέσεις για όλους, διότι δεν θα αντιμετωπίσουμε έτσι και το περιβαλλοντικό πρόβλημα, αλλά και το ζήτημα της κυκλοφοριακής συμφόρησης».

«Το σύστημα τροφοδοσίας των καταστημάτων, που έχουμε στην Αθήνα, είναι εξωφρενικά προβληματικό. Γιατί στην Αθήνα μπορείς να φορτώνεις και να ξεφορτώνεις με φορτηγά άνω των τριών τόνων από τις 7:00 μέχρι τις 10:30 το πρωί και από τις 2:30 μέχρι τις 4:00 το μεσημέρι και είσαι και ελεύθερος μετά τις 7:00 το βράδυ να κάνεις φορτώσεις και εκφορτώσεις. Αυτό είναι ένα ζήτημα, που πρέπει να το λύσουμε», σημείωσε επίσης ο κ. Καραμανλής.

Ακολουθήστε μας στο Google news
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
Κυβερνητική υποχώρηση για τον δακτύλιο μετά τις αντιδράσεις
Αποφασίστηκε ότι εντός του Δακτυλίου της Αθήνας θα κυκλοφορούν ελεύθερα τα ηλεκτρικά οχήματα, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου οχήματα, τα υβριδικά οχήματα και τα οχήματα κατηγορίας Euro 6 που...
Κυβερνητική υποχώρηση για τον δακτύλιο μετά τις αντιδράσεις
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Αλλαγές στον δακτύλιο με αποκλεισμό πολλών αυτοκινήτων νέας γενιάς
Σε εφαρμογή μπαίνει ο δακτύλιος από τις 25 Οκτωβρίου με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, να προαναγγέλλει αλλαγή των γεωγραφικών ορίων αλλά και μπλόκο σε μια σειρά από τα νέας γενιάς...
Αλλαγές στον δακτύλιο με αποκλεισμό πολλών αυτοκινήτων νέας γενιάς
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Πείσμα με τα Εξάρχεια
Επεσαν οι υπογραφές για τη γραμμή 4 του μετρό με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών να επιμένει στην κατασκευή του σταθμού στην πλατεία Εξαρχείων.
Πείσμα με τα Εξάρχεια
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία
Η υπερδεκαετής υπόσχεση-υποχρέωση του Δημοσίου για τη σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εκπληρώθηκε κατά το ήμισυ με την υπογραφή της σύμβασης για την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης της 6ης προβλήτας του...
Σύνδεση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με ΠΑΘΕ και Εγνατία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας