Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Πρωτοφανές περιστατικό στο Ασκληπιείο Βούλας, όπου γιατρός κατηγορείται πως πραγματοποίησε εικονικό εμβολιασμό σε αρνητή, ο οποίος ήθελε να πάρει το πιστοποιητικό εμβολιασμού.

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά, ο γιατρός μπήκε με τον πολίτη και μια νοσηλεύτρια στο δωμάτιο εμβολιασμού. Εκεί ζήτησε από τη νοσοκόμα να φύγει για να κάνει εκείνος το εμβόλιο. Η νοσηλεύτρια, ωστόσο, παρατήρησε ότι ο γιατρός πέταξε τα εμβόλια και τις σύριγγες στα σκουπίδια και κατήγγειλε το γεγονός.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο γιατρός είχε έρθει σε συμφωνία με πέντε αντιεμβολιαστές προκειμένου να τους κάνει εικονικό εμβολιασμό και να έχουν το δικαίωμα να πάρουν το πράσινο πιστοποιητικό. Μάλιστα, σύμφωνα με την ΕΡΤ, τα εμβόλια για τους άλλους τέσσερις αρνητές έχουν… εξαφανιστεί.

Το περιστατικό έγινε την περασμένη Κυριακή και καταγγέλθηκε στην Αστυνομία, η οποία προχώρησε στον σχηματισμό της δικογραφίας για απόπειρα υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης (σσ πράσινο πιστοποιητικό) που απεστάλη στον εισαγγελέα, καθώς ο γιατρός δεν βρέθηκε για να συλληφθεί στο πλαίσιο του αυτοφώρου.