Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ανακοίνωση-ντροπή της ΣΤΑΣΥ για το συνωστισμό: Βλέπει... οργανωμένους βανδαλισμούς

Ανακοίνωση-ντροπή της ΣΤΑΣΥ για το συνωστισμό: Βλέπει... οργανωμένους βανδαλισμούς

  • A-
  • A+

Με μία… μνημειώδη ανακοίνωση η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αποποιείται τις όποιες ευθύνες της για το μπάχαλο και τον συνωστισμό στο μετρό εν μέσω πανδημίας, αφήνοντας, παράλληλα και «ευγενικές» αιχμές προς το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Οι αποκαρδιωτικές εικόνες που άρχισαν να κυκλοφορούν από τις πλατφόρμες του μετρό προκάλεσαν ορυμαγδό αντιδράσεων, ενώ, φυσικά, οι συνθήκες συνωστισμού και ταλαιπωρίες είναι ίδιες και χειρότερες σε λεωφορεία και τρόλεϊ.

Τι απαντά λοιπόν η ΣΤΑΣΥ για την κατάσταση αυτή; Ότι υπάρχει οργανωμένο σχέδιο βανδαλισμού των συρμών τις νύχτες και για τον λόγο αυτό οι συρμοί είναι λιγότεροι καθώς πρέπει να επισκευαστούν. Παράλληλα, αφήνει αιχμές προς την ΕΛ.ΑΣ.και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επισημαίνοντας ότι «έχει ενημερώσει για το πρόβλημα  το Υπουργείο  Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία, ζητώντας ταυτόχρονα από την τελευταία να λάβει ό,τι επιπλέον μέτρα απαιτούνται για την αποτελεσματική φύλαξη των εγκαταστάσεων, αλλά και να προχωρήσει στον εντοπισμό και την σύλληψη των ατόμων- ομάδων που προκαλούν τις ζημιές και παράλληλα θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών με την πρόκληση συνθηκών συνωστισμού στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής».

Η ανακοίνωση

Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.  αισθάνεται την υποχρέωση να ενημερώσει το επιβατικό κοινό και τους πολίτες της Αττικής για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες στα δρομολόγια της γραμμής 1, κυρίως κατά τη διάρκεια των πρωινών ωρών, με αποτέλεσμα την δημιουργία συνθηκών συνωστισμού.
 
Η ΣΤΑΣΥ Α.Ε.,  με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών και των εργαζομένων της, ανταποκρινόμενη στην γενικότερη προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του Covid-19  ενίσχυσε από τις 7 Σεπτεμβρίου τη συχνότητα των δρομολογίων και της γραμμής 1, επιτυγχάνοντας σε αυτή χρονοαποστάσεις 6 λεπτών τις ώρες αιχμής. Ταυτόχρονα ουδέποτε απέκρυψε τα εγγενή προβλήματα που υπάρχουν από την παλαιότητα και την έλλειψη συρμών τα οποία δεν επιτρέπουν την επίτευξη μικρότερων χρονοαποστάσεων αναλόγων με αυτές των γραμμών 2 και 3, γι΄ αυτό και  προωθείται με επείγουσες διαδικασίες ο διαγωνισμός για την ανακατασκευή και τον εκσυγχρονισμό 14 συρμών 8ης γενιάς οι οποίοι έχουν ηλικία άνω των 35 ετών.

Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα προφανώς οργανωμένο σχέδιο συχνότατων επιθέσεων -  βανδαλισμών (σπάσιμο τζαμιών σε πόρτες και παράθυρα συρμών) συνήθως κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν οι συρμοί βρίσκονται παρκαρισμένοι σε διάφορους σταθμούς ή επίσταθμους του δικτύου της γραμμής 1, προκειμένου κάθε πρωί να ξεκινήσουν την εκτέλεση του συγκοινωνιακού τους έργου.
 
Οι ζημιές αυτές, πέρα από την οικονομική επιβάρυνση που δημιουργούν στην εταιρεία, προκαλούν σοβαρά προβλήματα και στην εύρυθμη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου. Οι συρμοί που δέχονται τις επιθέσεις πρέπει να αποσυρθούν από την κυκλοφορία για να επισκευαστούν, με αποτέλεσμα ως ότου καταστεί δυνατή η αντικατάστασή τους από διαθέσιμους εφεδρικούς  να προκαλούνται δυσλειτουργίες στην εκτέλεση των δρομολογίων με αναπόφευκτη αύξηση των χρονοαποστάσεων και κατ΄ επέκταση την πρόκληση συνωστισμού τόσο στις αποβάθρες όσο και στο εσωτερικό των συρμών.
 
Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ έχει ενημερώσει για το πρόβλημα  το Υπουργείο  Προστασίας του Πολίτη και την Ελληνική Αστυνομία, ζητώντας ταυτόχρονα από την τελευταία να λάβει ό,τι επιπλέον μέτρα απαιτούνται για την αποτελεσματική φύλαξη των εγκαταστάσεων, αλλά και να προχωρήσει στον εντοπισμό και την σύλληψη των ατόμων- ομάδων που προκαλούν τις ζημιές και παράλληλα θέτουν σε κίνδυνο την υγεία των πολιτών με την πρόκληση συνθηκών συνωστισμού στις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής.

Νωρίτερα πηγές της εταιρείας είχαν προσπαθήσει να δικαιολογηθούν για το χάος που επικράτησε σήμερα στο Σύνταγμα υποστηρίζοντας ότι… έφτασαν ταυτόχρονα δύο συρμοί με αποτέλεσμα αναπόφευκτο συνωστισμό.

Η διαρροή ανέφερε «το πρόβλημα ειδικά στο Σύνταγμα δημιουργήθηκε γιατί λίγο μετά τις 7:30 έφτασαν ταυτόχρονα δυο συρμοί στη γραμμή 2 (ένας από κάθε κατεύθυνση) και η πλειοψηφία των επιβατών που αποβιβάστηκαν από αυτούς πήγαν για μετεπιβίβαση στη γραμμή 3 και μάλιστα στην κατεύθυνση προς Αεροδρόμιο (η απέναντι αποβάθρα φαίνεται σχεδόν άδεια και στο βίντεο) με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη δημιουργία συνωστισμού στην αποβάθρα».

ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η επόμενη μέρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Να αποφεύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) και να χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους καλούνται οι πολίτες από τη Δευτέρα, 4 Μαΐου, ενόψει της σταδιακής επιστροφής σε μια σχετική...
Η επόμενη μέρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δεν κόβει το νερό η ΕΥΔΑΠ, λόγω απλήρωτων λογαριασμών
Για τα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι λειτουργούν κανονικά στις ώρες αιχμής. Επεσήμανε όμως ότι η κίνηση έχει μειωθεί, ειδικά στα λεωφορεία και στο τραμ, κάτω από το 50%
Δεν κόβει το νερό η ΕΥΔΑΠ, λόγω απλήρωτων λογαριασμών
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Και ο ιός της προπαγάνδας σε έξαρση
Αδωνις Γεωργιάδης και Στέλιος Πέτσας δίνουν τις δικές τους εξηγήσεις για τη μετάδοση του κορονοϊού στην Αττική που δεν μοιάζουν να πείθουν την κοινή γνώμη.
Και ο ιός της προπαγάνδας σε έξαρση
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ερχονται τα παλαιά-«νέα» λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη
Βότσαλα στην άμμο της ταλαιπωρίας για το επιβατικό κοινό από τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ... Την κυκλοφορία 47 επιπλέον οχημάτων μέσα σε περίπου μια εβδομάδα ανακοίνωσε ο ΟΑΣΘ.
Ερχονται τα παλαιά-«νέα» λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Δρομολόγια ΜΜΜ: Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα... ίδια μένουν
Άνθρακας ο θησαυρός περί πύκνωσης των δρομολογίων, παρά τις υποσχέσεις της κυβέρνησης, ενώ ήδη διατυπώνονται σοβαρές ενστάσεις από επιβάτες.
Δρομολόγια ΜΜΜ: Όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα... ίδια μένουν

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας