Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ταξιδιωτικό πρακτορείο άφησε ξεκρέμαστους Έλληνες μαθητές στο Στρασβούργο

Andrew Chambers | Dreamstime.com

Ταξιδιωτικό πρακτορείο άφησε ξεκρέμαστους Έλληνες μαθητές στο Στρασβούργο

  • A-
  • A+
Δύσκολη αποδείχτηκε η επιστροφή από το Στρασβούργο για μαθητές Λυκείου, που είχαν πάει εκπαιδευτική εκδρομή, καθώς το ταξιδιωτικό πρακτορείο τους άφησε ξεκρέμαστους, μην εξασφαλίζοντας ούτε τα έξοδα της επιπλέον παραμονής τους στη Γαλλία.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας η αποστολή είχε μεταβεί για εκπαιδευτική εκδρομή στο Στρασβούργο μέσω Φρανκφούρτης αλλά σύμφωνα με την ενημέρωση της Διεύθυνσης του Σχολείου εξαπατήθηκαν από το τουριστικό γραφείο Travel con, με αποτέλεσμα αντί να επιστρέψουν το Σάββατο το απόγευμα να παραμείνουν έως και σήμερα στο ξενοδοχείο, χωρίς ενημέρωση από το Πρακτορείο για την δυνατότητα επιστροφής τους και χωρίς να εξασφαλίζεται η πληρωμή του ξενοδοχείου.

Κατόπιν αυτής της κατάστασης παρενέβη το υπουργείο προκειμένου να επιστρέψουν αύριο αεροπορικών στην Ελλάδα οι 32 μαθητές και οι 3 συνοδοί καθηγητές της Γ΄ Τάξης του 59ου Λυκείου Αθηνών.

Το υπουργείο ανέλαβε να πληρώσει τη διαμονή αλλά και την επιστροφή τους, ώστε μαθητές και συνοδοί καθηγητές να βγουν από το αδιέξοδο.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Με μικρές διαφοροποιήσεις η αύξηση της εξεταστέας ύλης στη Γ' Λυκείου
Θετική ήταν η πρώτη αντίδραση του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, στη «λελογισμένη» αύξηση της εξεταστέας ύλης για τα προγράμματα σπουδών στα Γενικά Λύκεια που προτείνει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής...
Με μικρές διαφοροποιήσεις η αύξηση της εξεταστέας ύλης στη Γ' Λυκείου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Παρέμβαση συλλογικότητας αναρχικών για τη διαπόμπευση 12χρονου μαθητή
Αδιάπτωτο παραμένει το ενδιαφέρον στην υπόθεση του 12χρονου μαθητή στο 2ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς, την ώρα που αναμένονται με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα της κατεπείγουσας έρευνας που ζήτησε το υπουργείο Παιδείας....
Παρέμβαση συλλογικότητας αναρχικών για τη διαπόμπευση 12χρονου μαθητή
Σχολική τάξη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Λελογισμένη» αύξηση εξεταστέας ύλης στα Γενικά Λύκεια
Αύξηση της εξεταστέας ύλης «προσεκτική και λελογισμένη», κατά το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σίγουρα συσχετισμένη με την αύξηση των ωρών διδασκαλίας των (τεσσάρων μόνο) πανελλαδικώς εξεταζόμενων...
«Λελογισμένη» αύξηση εξεταστέας ύλης στα Γενικά Λύκεια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Οι 4 άξονες των νέων προγραμμάτων σπουδών στο μάθημα της Ιστορίας
Υστερα από δύο ολόκληρα χρόνια εντατικής –και αφιλοκερδούς– εργασίας, η επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) που ανέλαβε να διαμορφώσει τα νέα προγράμματα σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας...
Οι 4 άξονες των νέων προγραμμάτων σπουδών στο μάθημα της Ιστορίας
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι επιφυλάξεις της κυρίας υπουργού
Τις επιφυλάξεις της εξέφρασε η υπουργός Παιδείας σε συνάντηση της με την ΟΛΜΕ, για βασικά σημεία του νέου εξεταστικού όπως τα τμήματα ελεύθερης πρόσβασης στα οποία η εισαγωγή γίνεται μόνο με το απολυτήριο.
Οι επιφυλάξεις της κυρίας υπουργού
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Απομακρύνθηκε δάσκαλος που κλείδωσε μαθητή στην τάξη
Για παράνομη κατακράτηση κατηγορείται δάσκαλος που συνελήφθη το Σάββατο στη Ρόδο, επειδή κλείδωσε μέσα στην τάξη του 15ου Δημοτικού Σχολείου του...
Απομακρύνθηκε δάσκαλος που κλείδωσε μαθητή στην τάξη

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας