Ιδιαίτερα αυξημένη είναι η κυκλοφορία σε βασικούς οδικούς άξονες της Αττικής, λόγω της απεργίας των εργαζομένων στο μετρό.
Καλημέρα & καλή εβδομάδα!
Ενημερωθείτε για την #κίνηση στους δρόμους σε:
▪Αττική https://t.co/RtfawPonXc και
▪Θεσσαλονίκη https://t.co/fdVu5eWxdb pic.twitter.com/YiIvJIwq8E
— Ελληνική Αστυνομία (@hellenicpolice) 14 Μαΐου 2018
Σύμφωνα με την ενημέρωση της Τροχαίας, η μεγαλύτερη κίνηση οχημάτων παρουσιάζεται στο ρεύμα της εξόδου της Αθηνών-Κορίνθου, στην είσοδο και την έξοδο της Αθηνών-Λαμίας, στον κόμβο Καλυφτάκη, καθώς και στις λεωφόρους Κηφισίας, Μεσογείων και Συγγρού (στο ρεύμα της ανόδου), Ηλιουπόλεως και Θησέως.
