Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Σχολικά κτίρια υπό κατάρρευση

Αριστερά:Το ταβάνι έχει φουσκώσει από την υγρασία Δεξιά: Εκτεθειμένα καλώδια κρέμονται μέσα σε αίθουσες

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σχολικά κτίρια υπό κατάρρευση

  • A-
  • A+
Την Παρασκευή ολόκληρα κομμάτια τσιμέντου έπεσαν από το ταβάνι και παραλίγο να τραυματίσουν τα παιδιά. ● Μούχλα, εκτεθειμένα καλώδια, προβλήματα σε τουαλέτες και παράθυρα. ● Βροχή τα υπομνήματα στη δημοτική αρχή, αλλά αποτέλεσμα κανένα.

H ανάγκη συντήρησης των σχολικών κτιρίων γίνεται όλο και πιο απαραίτητη, ειδικά όταν μαθητές κινδυνεύουν να τραυματιστούν λόγω ζημιών που έχουν εντοπιστεί αλλά δεν επιδιορθώνονται εδώ και χρόνια. Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας, όπου την Παρασκευή το απόγευμα ολόκληρα κομμάτια τσιμέντου έπεσαν από το ταβάνι και παραλίγο να τραυματίσουν τα παιδιά που έπαιζαν εκείνη την ώρα από κάτω, ζητά από τη δημοτική αρχή να «αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες και τις υποχρεώσεις της».

Το σχολείο αντιμετωπίζει εδώ και πολλά χρόνια κτιριακά προβλήματα, με κυριότερο αυτό της υγρασίας. «Οι πάνω τάξεις μπάζουν νερά όταν βρέχει, ενώ η μούχλα κατέστρεψε τη βιβλιοθήκη που λειτουργούσε στο σχολείο.

Τα προσφυγάκια των τάξεων υποδοχής κάνουν μάθημα σε μια αίθουσα γεμάτη μούχλα, οι τουαλέτες έχουν πρόβλημα, καλώδια είναι εκτεθειμένα, ενώ σε κάποιες αίθουσες τα παράθυρα κλείνουν μόνο αν σφηνώσουν τα παιδιά μολύβια. Γενικά είναι ένα σχολείο που δεν έχει συντηρηθεί εδώ και τριάντα χρόνια», δηλώνει στην «Εφ.Συν.» η πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 36ου Δ.Σ. Αθήνας, Χρυσούλα Παπαγεωργίου.

Αριστερά: Το σημείο απ' όπου αποκολλήθηκαν τα κομμάτια τσιμέντου Δεξιά: Τα κομμάτια τσιμέντου που παρ' ολίγον να χτυπήσουν τα παιδιά που έπαιζαν εκείνη την ώρα στο προαύλιο

Ο Σύλλογος αλλά και η διεύθυνση του σχολείου έχουν στείλει πάμπολλα υπομνήματα στη δημοτική αρχή, έχουν ζητήσει συνάντηση με τον δήμαρχο και τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, ενώ έχουν ενημερώσει σχετικά και τις δημοτικές παρατάξεις.

«Τέλος Ιουλίου, μηχανικός του δήμου μάς έλεγε ότι τον Σεπτέμβριο θα μπούμε και θα έχουν αποκατασταθεί όλες οι ζημιές. Φυσικά η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με το κτίριο να βρίσκεται στην ίδια ή και χειρότερη κατάσταση. Οι μηχανικοί παρελαύνουν. Κάθε τόσο έρχονται και καταγράφουν τα προβλήματα, χωρίς όμως να λύνεται κάτι», προσθέτει η κ. Παπαγεωργίου, η οποία μας επισημαίνει ότι χθες επικοινώνησε για πρώτη φορά μαζί της ο αρμόδιος αντιδήμαρχος και την ενημέρωσε ότι σήμερα θα πάει συνεργείο στο σχολείο για να «απομακρύνει τα προβληματικά σημεία».

«Η μεγάλη πλειοψηφία των σχολείων της πόλης μας είναι κτίρια που κτίστηκαν πριν πολλές δεκαετίες, με δομικά προβλήματα και χρόνια έλλειψη έργων συντήρησης από τη δημοτική αρχή. Σε αρκετά από αυτά, οι συνθήκες στέγασης είναι απαράδεκτες και τις έχουν καταγγείλει κατ’ επανάληψη τα εκπαιδευτικά σωματεία, οι σύλλογοι διδασκόντων και οι σύλλογοι γονέων. Το θέμα γίνεται ακόμα σοβαρότερο γιατί η δημαρχία Μπακογιάννη, ενώ αρνείται να προχωρήσει στα αναγκαία έργα, την ίδια στιγμή διαμέσου των σχολικών επιτροπών, στις οποίες έχει την πλειοψηφία, υποχρεώνει τα σχολεία να χρησιμοποιήσουν χρήματα της κρατικής επιχορήγησης που προορίζονται για τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων, ενώ το ειδικό κονδύλι (ΣΑΤΑ) που υπάρχει ειδικά για τις επισκευές κτιρίων δεν αποδίδεται ποτέ στα σχολεία και τις σχολικές επιτροπές», καταγγέλλει η παράταξη «Αντικαπιταλιστική Ανατροπή στην Αθήνα».

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαμαρτύρονται εκπαιδευτικοί και γονείς
Πορεία έξω από τη Βουλή πραγματοποίησαν γονείς και εκπαιδευτικοί διαμαρτυρόμενοι για τις αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Διαμαρτύρονται εκπαιδευτικοί και γονείς
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Διαμαρτυρία για την κατάσταση του 102ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
Σε συμβολικό κλείσιμο της οδού Βαφειοχωρίου προχώρησαν χθες το πρωί τα μέλη της σχολικής επιτροπής του 102ου Δημοτικού Σχολείου Αθήνας, διαμαρτυρόμενα για τα άλυτα και χρονίζοντα προβλήματα του σχολείου....
Διαμαρτυρία για την κατάσταση του 102ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νίκη μετά μουσικής
Μετά την έντονη αντίδραση γονέων και μαθητών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων της χώρας, το υπουργείο Παιδείας αποφάσισε να αποσύρει τη διάταξη που άλλαζε ριζικά την εκπαιδευτική και διοικητική...
Νίκη μετά μουσικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Αιτήσεις για τα ολοήμερα έως τις 12 Ιουνίου
Ξεκινά η προετοιμασία των δημοτικών σχολείων για τη λειτουργία του Ολοήμερου Προγράμματος, για τη νέα χρονιά. Το υπ. Παιδείας απέστειλε σχετική εγκύκλιο, με διευκρινίσεις για τα ωρολόγια προγράμματα, την...
Αιτήσεις για τα ολοήμερα έως τις 12 Ιουνίου
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Έως 31 Μαΐου οι αιτήσεις εγγραφής για τα Μουσικά Σχολεία
Ξεκινούν από την Τρίτη 2 Μαΐου μέχρι και την 31η Μαΐου 2017 οι αιτήσεις για τα Μουσικά Γυμνάσια της χώρας. Οι γονείς ή κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών των Μουσικών Σχολείων Αττικής και Πειραιά έχουν δικαίωμα...
Έως 31 Μαΐου οι αιτήσεις εγγραφής για τα Μουσικά Σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Τάμπλετ ακούμε και τάμπλετ δεν βλέπουμε στα σχολεία
Παρά τη διαβεβαίωση του πρωθυπουργού ότι θα ζητούσε από τη Νίκη Κεραμέως να επισπεύσει τη διανομή ηλεκτρονικού εξοπλισμού, ελάχιστος αριθμός φορητών υπολογιστών έχει δοθεί σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Τάμπλετ ακούμε και τάμπλετ δεν βλέπουμε στα σχολεία

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας