Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κίνδυνος αποκλεισμού για νέους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής
Φωτογραφία Αρχείου Eurokinissi
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Κίνδυνος αποκλεισμού για νέους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής

  • A-
  • A+

Αναστάτωση έχει προκληθεί στους κύκλους των υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, καθώς η έκδοση των οριστικών πινάκων εκπαιδευτικών από το ΑΣΕΠ πιθανότατα θα καθυστερήσει, γεγονός που σημαίνει ότι η παρατείνεται η ισχύς των περσινών πινάκων κατάταξης, βάσει νόμου. Κάτι τέτοιο όμως αφήνει για δεύτερη χρονιά εκτός όσους πέρσι δεν μπόρεσαν να καταθέσουν αίτηση λόγω ασυμφωνίας... ημερομηνιών.

Το ζήτημα αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών, νέων κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, οι οποίοι δεν πρόλαβαν τις προθεσμίες, καθώς η προκήρυξη προηγήθηκε των αποτελεσμάτων. Φέτος λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί αυτοί κατέθεσαν για πρώτη φορά τους τίτλους σπουδών τους για ένταξη στους κύριους αξιολογικούς πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

Ομως, όπως δήλωσε η υπουργός Παιδείας σε τηλεοπτική της εμφάνιση: «Προκήρυξη για αναπληρωτές καθηγητές δεν έχει γίνει: πρώτα πρέπει να καταγράψουμε τα κενά και βάσει χαρτογράφησης θα καλύψουμε τα κενά. Δυστυχώς, δεν προλαβαίνουμε μέχρι τον Σεπτέμβρη. Για τους καθηγητές Ειδικής Αγωγής έχουμε επισπεύσει τις διαδικασίες, αλλά δεν θα ολοκληρωθεί πριν από τον Σεπτέμβρη δυστυχώς, αλλά εν μέσω χρονιάς».

Σε επιστολή που απέστειλαν στην υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν την έντονη δυσαρέσκειά τους για την πιθανότητα αποκλεισμού τους και διεκδικούν την προσμέτρηση των προσόντων (πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών), όπως αυτά εμφανίζονται στο ΟΠΣΥΔ - Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου στους πίνακες του σχολικού έτους 2019-2020 και τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες πρόσληψης αναπληρωτών.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι η ισχύς των παλαιών πινάκων έληξε το προηγούμενο έτος, επομένως η χρήση τους είναι παράνομη και αντισυνταγματική, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά, ενώ άκυρο χαρακτηρίζουν και τον πίνακα των αναπληρωτών κατά το μέρος που δεν λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσφατα κτηθείσα υπηρεσία ή άλλο προσόν και αποκλείει την ένταξη νέων εκπαιδευτικών.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εχασαν την προθεσμία, χάνουν και την εργασία
Περίπου 600 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι η εγκύκλιος για την κάλυψη κενών στα σχολεία βγήκε Μεγάλη Πέμπτη, μεσούσης της σχολικής αργίας, χωρίς να κοινοποιηθεί στις οικείες...
Εχασαν την προθεσμία, χάνουν και την εργασία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στις τάξεις 10.500 νέοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί
Δρομολογούνται οι διορισμοί των 10.500 εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μετά τη χθεσινή υπογραφή της εγκριτικής απόφασης από τους αρμόδιους υπουργούς.
Στις τάξεις 10.500 νέοι μόνιμοι εκπαιδευτικοί
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η διαδικασία για τους 4.500 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
Ξεκίνησε χθες η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών για τον διορισμό μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) εν όψει της τοποθέτησης 4.500 μόνιμων εκπαιδευτικών...
Η διαδικασία για τους 4.500 διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στήριξη για μόνιμους διορισμούς
Στο στάδιο της υποστήριξης βρίσκεται η αναφορά που έχει υποβάλει η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, για το ζήτημα της μη πραγματοποίησης μόνιμων διορισμών....
Στήριξη για μόνιμους διορισμούς
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Προσφυγή ΔΟΕ στα ευρωπαϊκά όργανα για το νέο σύστημα διορισμών
Στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου προσέφυγε η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) για το νέο σύστημα διορισμών. Η ΔΟΕ θέτει μία σειρά ζητημάτων, μεταξύ των οποίων η μη πραγματοποίηση μόνιμων...
Προσφυγή ΔΟΕ στα ευρωπαϊκά όργανα για το νέο σύστημα διορισμών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Σε δημόσια διαβούλευση το νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών
Μέχρι τις 4 Ιανουαρίου 2019 τίθεται σε δημόσια διαβούλευση το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών, καθώς και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού της...
Σε δημόσια διαβούλευση το νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας