Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κίνδυνος αποκλεισμού για νέους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής

Οι υποψήφιοι θα καταθέτουν υπεύθυνες δηλώσεις εάν δεν μπορούν να προμηθευτούν κάποια δικαιολογητικά από δημόσιες υπηρεσίες

ΕUROKINISSI (ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟΥ)
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Κίνδυνος αποκλεισμού για νέους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής

  • A-
  • A+

Αναστάτωση έχει προκληθεί στους κύκλους των υποψήφιων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, καθώς η έκδοση των οριστικών πινάκων εκπαιδευτικών από το ΑΣΕΠ πιθανότατα θα καθυστερήσει, γεγονός που σημαίνει ότι η παρατείνεται η ισχύς των περσινών πινάκων κατάταξης, βάσει νόμου. Κάτι τέτοιο όμως αφήνει για δεύτερη χρονιά εκτός όσους πέρσι δεν μπόρεσαν να καταθέσουν αίτηση λόγω ασυμφωνίας... ημερομηνιών.

Το ζήτημα αφορά μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών, νέων κατόχων μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών, οι οποίοι δεν πρόλαβαν τις προθεσμίες, καθώς η προκήρυξη προηγήθηκε των αποτελεσμάτων. Φέτος λοιπόν, οι εκπαιδευτικοί αυτοί κατέθεσαν για πρώτη φορά τους τίτλους σπουδών τους για ένταξη στους κύριους αξιολογικούς πίνακες εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

Ομως, όπως δήλωσε η υπουργός Παιδείας σε τηλεοπτική της εμφάνιση: «Προκήρυξη για αναπληρωτές καθηγητές δεν έχει γίνει: πρώτα πρέπει να καταγράψουμε τα κενά και βάσει χαρτογράφησης θα καλύψουμε τα κενά. Δυστυχώς, δεν προλαβαίνουμε μέχρι τον Σεπτέμβρη. Για τους καθηγητές Ειδικής Αγωγής έχουμε επισπεύσει τις διαδικασίες, αλλά δεν θα ολοκληρωθεί πριν από τον Σεπτέμβρη δυστυχώς, αλλά εν μέσω χρονιάς».

Σε επιστολή που απέστειλαν στην υφυπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν την έντονη δυσαρέσκειά τους για την πιθανότητα αποκλεισμού τους και διεκδικούν την προσμέτρηση των προσόντων (πτυχίων, μεταπτυχιακών, διδακτορικών), όπως αυτά εμφανίζονται στο ΟΠΣΥΔ - Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου στους πίνακες του σχολικού έτους 2019-2020 και τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες πρόσληψης αναπληρωτών.

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι η ισχύς των παλαιών πινάκων έληξε το προηγούμενο έτος, επομένως η χρήση τους είναι παράνομη και αντισυνταγματική, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να κινηθούν νομικά, ενώ άκυρο χαρακτηρίζουν και τον πίνακα των αναπληρωτών κατά το μέρος που δεν λαμβάνει υπόψη τυχόν πρόσφατα κτηθείσα υπηρεσία ή άλλο προσόν και αποκλείει την ένταξη νέων εκπαιδευτικών.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εχασαν την προθεσμία, χάνουν και την εργασία
Περίπου 600 αναπληρωτές και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι η εγκύκλιος για την κάλυψη κενών στα σχολεία βγήκε Μεγάλη Πέμπτη, μεσούσης της σχολικής αργίας, χωρίς να κοινοποιηθεί στις οικείες...
Εχασαν την προθεσμία, χάνουν και την εργασία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ξανά εκτός πινάκων ΑΣΕΠ χιλιάδες αναπληρωτές εξαιτίας του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ
Θεατές στο ίδιο έργο περισσότεροι από 2.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, οι οποίοι απορρίφθηκαν από τους πίνακες του ΑΣΕΠ λόγω του προβλήματος με την πληρωμή του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ.
Ξανά εκτός πινάκων ΑΣΕΠ χιλιάδες αναπληρωτές εξαιτίας του ηλεκτρονικού παραβόλου των τριών ευρώ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Η Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε με την ΟΛΜΕ, εμμένοντας στις αλλαγές των προγραμμάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια
Η υπουργός αρνήθηκε αρχικά να συναντήσει τις επιστημονικές ενώσεις που θίγονται από τη συρρίκνωση και κατάργηση μαθημάτων, αλλά έπειτα από πιέσεις της Ομοσπονδίας ορίστηκε ραντεβού για αύριο.
Η Νίκη Κεραμέως συναντήθηκε με την ΟΛΜΕ, εμμένοντας στις αλλαγές των προγραμμάτων σε Γυμνάσια και Λύκεια
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Υποψήφιοι «δύο ταχυτήτων» για τους διορισμούς σε σχολεία
Λόγω καθυστερήσεων στην αναγνώριση integrated master οι υποψήφιοι εκπαιδευτικών Μουσικής υπολείπονται συγκριτικά με τους πτυχιούχους τμημάτων στους οποίους ήδη έχει χορηγηθεί ο τίτλος σπουδών.
Υποψήφιοι «δύο ταχυτήτων» για τους διορισμούς σε σχολεία
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πυρ ομαδόν για την έμμεση αναγνώριση των κολεγίων
Σκληρές διατυπώσεις στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής από εκπροσώπους της ΟΛΜΕ, της ΔΟΕ, της ΟΙΕΛΕ και άλλων φορέων της εκπαίδευσης για το άρθρο 50 του νομοσχεδίου Κεραμέως.
Πυρ ομαδόν για την έμμεση αναγνώριση των κολεγίων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Στις επάλξεις η ΟΙΕΛΕ κατά της «απελευθέρωσης» της ιδιωτικής παιδείας
Νέο διεκδικητικό πλαίσιο αποφασίστηκε στην ανοιχτή συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΙΕΛΕ και των Δ.Σ. των πρωτοβάθμιων σωματείων και των παραρτημάτων τους μετά την συνάντηση με την αρμόδια υπουργό.
Στις επάλξεις η ΟΙΕΛΕ κατά της «απελευθέρωσης» της ιδιωτικής παιδείας

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας