Σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» μεταφέρθηκε επειγόντως ο απεργός πείνας Αριστοτέλης Χαντζής που δίνει αγώνα ζωής για τα Προσφυγικά. Προηγουμένως ήταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου «Γ. Γεννηματάς».

Σύμφωνα με την κοινότητα των Προσφυγικών, ο Αρ. Χαντζής παρουσιάζει πολυοργανική ανεπάρκεια με καρδιακή βλάβη, ηπατική δυσλειτουργία, αναπνευστική ανεπάρκεια που απαιτεί χορήγηση οξυγόνου υψηλής ροής (high-flow), ραβδομυόλυση, καταστολή του μυελού των οστών και ηλεκτρολυτικές διαταραχές, στο πλαίσιο της παρατεταμένης ασιτίας και σε συνδυασμό με σοβαρό σύνδρομο επανασίτισης.
Παράλληλα, η Κοινότητα των Προσφυγικών κάλεσε σε συγκέντρωση αλληλεγγύης έξω από το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
