Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης
Προσθήκη του efsyn.gr στην Google

Για τον εφιάλτη που βίωνε η 39χρονη Βασιλική στην Καλαμάτα μίλησε σήμερα η αδελφή της, αναφέροντας ότι μαζί σχεδίαζαν τη φυγή της από τον κακοποιητικό σύζυγό της, ο οποίος τελικά τη δολοφόνησε τα ξημερώματα της Δευτέρας.

«Είχαμε κάνει ένα σχέδιο μαζί για το πώς θα ξεφύγει αλλά δεν πρόλαβα», δήλωσε η αδελφή του θύματος, μιλώντας στον ΑΝΤ1, προσθέτοντας ότι «μαζί σχεδιάζαμε τη φυγή της χωρίς κανείς να το ξέρει».

Τόνισε μάλιστα ότι τον τελευταίο καιρό η 39χρονη έλεγε κάθε μέρα στον σύζυγό της: «άσε με να φύγω με τα παιδιά και δεν θέλω κάτι άλλο».

Η ίδια κατήγγειλε μάλιστα ότι ο δράστης είχε χτυπήσει πολλές φορές τη σύζυγό του στο παρελθόν.

Σε ό,τι αφορά τα παιδιά, δήλωσε ότι είναι πλέον μαζί της και πως έχουν μάθει κατά κάποιο τρόπο τι συνέβη τη Δευτέρα στο σπίτι τους.