Αθήνα, 30°C
Αθήνα
Αίθριος καιρός
30°C
31.2° 29.3°
3 BF
32%
Θεσσαλονίκη
Αίθριος καιρός
28°C
29.3° 26.6°
0 BF
55%
Πάτρα
Αίθριος καιρός
28°C
30.9° 28.2°
2 BF
40%
Ιωάννινα
Αίθριος καιρός
21°C
20.9° 20.9°
0 BF
83%
Αλεξανδρούπολη
Αίθριος καιρός
25°C
24.9° 24.9°
0 BF
57%
Βέροια
Αίθριος καιρός
28°C
28.2° 26.2°
1 BF
46%
Κοζάνη
Αίθριος καιρός
24°C
24.5° 24.4°
0 BF
41%
Αγρίνιο
Αίθριος καιρός
29°C
29.0° 29.0°
1 BF
28%
Ηράκλειο
Αίθριος καιρός
28°C
29.9° 27.7°
5 BF
52%
Μυτιλήνη
Αίθριος καιρός
27°C
27.7° 26.9°
3 BF
43%
Ερμούπολη
Αίθριος καιρός
28°C
28.4° 25.8°
4 BF
40%
Σκόπελος
Ελαφρές νεφώσεις
29°C
29.0° 28.7°
2 BF
70%
Κεφαλονιά
Αίθριος καιρός
27°C
30.9° 26.9°
0 BF
83%
Λάρισα
Αίθριος καιρός
25°C
27.3° 24.9°
0 BF
44%
Λαμία
Αίθριος καιρός
29°C
29.9° 26.5°
0 BF
36%
Ρόδος
Αίθριος καιρός
28°C
27.8° 27.7°
3 BF
64%
Χαλκίδα
Αίθριος καιρός
30°C
31.0° 29.5°
0 BF
24%
Καβάλα
Αίθριος καιρός
25°C
25.3° 25.3°
2 BF
57%
Κατερίνη
Αίθριος καιρός
27°C
27.0° 25.7°
1 BF
66%
Καστοριά
Αίθριος καιρός
25°C
24.6° 24.6°
1 BF
32%
ΜΕΝΟΥ
Τρίτη, 16 Ιουλίου, 2024
yarris cross
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Σημαντική ενδυνάμωση

Το νέο Yaris Cross προσφέρει ισχυρότερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση, ασφαλέστερη και ευκολότερη οδήγηση.

Το Toyota Yaris Cross ανανεώθηκε, με περισσότερες τεχνολογικές βελτιώσεις, πιο πλούσιο εξοπλισμό αλλά και έναν ισχυρότερο υβριδικό κινητήρα.

Ο πρωταγωνιστής της κατηγορίας, όπως άλλωστε η μάρκα και το «απλό» Yaris, με κάπου 560 ταξινομήσεις φέτος τον μήνα, έχει ενδυναμώσει όλες τις σημαντικές πτυχές του αναβαθμίζοντας τα χαρακτηριστικά που συνετέλεσαν ώστε να κατακτήσει πολλές διακρίσεις.

Από τότε που παρουσιάστηκε το 2021, καθιερώθηκε γρήγορα ως ο ισχυρότερος και άκρως ανταγωνιστικός παίκτης στην αναπτυσσόμενη αγορά των B-SUV. Συγχρόνως αποτελεί τον ηγέτη σε πωλήσεις. Από τον Οκτώβριο του 2021 μέχρι τον Απρίλιο του 2024 έχει ταξινομήσει στην Ελλάδα περί τις 9.646 μονάδες. Μάλιστα τις χρονιές 2022 και 2023 ήταν το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας του. Επιπλέον, έχει γίνει το μοντέλο της Toyota με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.

Το νέο Yaris Cross προσφέρει ισχυρότερες επιδόσεις, χαμηλότερη κατανάλωση, ασφαλέστερη και ευκολότερη οδήγηση με τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Toyota T-Mate, μια πλήρως ψηφιακή εμπειρία χρήστη και στιλιστικές λεπτομέρειες που τονίζουν τον σύγχρονο χαρακτήρα του.

Παράλληλα με το γνωστό 116 hp, διατίθεται το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης 130 hp, δημιουργώντας μια διπλή hybrid στρατηγική για το νέο Yaris Cross. Το Hybrid 130 χρησιμοποιεί στοιχεία από την πιο πρόσφατη υβριδική τεχνολογία πέμπτης γενιάς της Toyota, αυξάνοντας την αποδοτικότητα, την ισχύ και την απόκριση. Η μη υβριδική έκδοση 1,5 των 125 ίππων καταργείται.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης είναι ο νούμερο 1 καθοριστικός παράγοντας για εκείνους που επιλέγουν Yaris Cross. Και τώρα έχουν περισσότερες επιλογές στο πλαίσιο της αμιγώς υβριδικής γκάμας: δύο διαφορετικά συστήματα κίνησης με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή και στους τέσσερις μέσω ενός ευφυούς συστήματος τετρακίνησης (από 30.370 ευρώ).

Στο νέο Hybrid 130 (από 30.260 ευρώ), το πλήρως υβριδικό σύστημα του 1,5 λτ. διαθέτει έναν νέο άξονα μετάδοσης κίνησης με μεγαλύτερο και ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια. Αυτό, σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις στη μονάδα ελέγχου ισχύος, προσφέρει αύξηση 12% στην απόδοση. Ταυτόχρονα, η ροπή έχει αυξηθεί σε όλο το εύρος στροφών, με τη μέγιστη τιμή της στο +30% από 141 σε 185 Nm.

Η απόδοση θερμικού κινητήρα, κινητήρα μετάδοσης κίνησης αλλά και της υβριδικής μπαταρίας έχει μεγιστοποιηθεί.

Το αυτοκίνητο διαθέτει μια πιο δυναμική αίσθηση και απόκριση που συνοδεύεται από επιτάχυνση και επιβράδυνση που αναβαθμίζουν κάθε μετακίνηση προσφέροντας αποδοτικότερη οδήγηση στην πόλη και αξιόπιστη επιτάχυνση στον αυτοκινητόδρομο.

Το νέο Yaris Cross προσφέρει στους ιδιοκτήτες του την άνεση και την ασφάλεια του Εξυπνου Ψηφιακού Κλειδιού.

Συνδεδεμένο με την εφαρμογή MyToyota παρέχει πρόσβαση στο όχημα σε έως και πέντε χρήστες χρησιμοποιώντας το smartphone.

Η Toyota έθεσε ως στόχο να κάνει το Yaris Cross το ασφαλέστερο αυτοκίνητο στην κατηγορία, εξοπλίζοντάς το με πλήθος λειτουργιών και χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που μπορούν να αφαιρέσουν μεγάλο μέρος του γνώριμου στρες που εκδηλώνεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης.

Το Toyota T-Mate διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά που καθιστούν το αυτοκίνητο ασφαλέστερο και ευκολότερο στην οδήγηση και στο παρκάρισμα, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής των συστημάτων Toyota Safety Sense τελευταίας γενιάς.

Οι υπόλοιπες αλλαγές αφορούν τον μειωμένο θόρυβο από το περιβάλλον και το υβριδικό σύστημα, τον προσαρμοζόμενο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3’’ και την ταχύτερη σε απόκριση και με περισσότερες λειτουργίες κεντρική οθόνη αφής 9’’ ή 10,5’’ του infotainment.

Να υπενθυμίσω ότι κάθε καινούργιο Toyota καλύπτεται από πλήρη εγγύηση 6 ετών ή 180.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο).

Toyota Yaris Cross Active 1.5 116hp

Κινητήρας: 1.490 κ.εκ., 3 κύλινδροι, βενζίνη-υβριδικό

Ισχύς: 116 PS/5.500 σ.α.λ.

Ροπή: 141 Nm/3.600 σ.α.λ.

0-100: 11,2 δευτερόλεπτα

Τελική: 170 χλμ./ώρα

Κατανάλωση: 4,5 λτ./100 χλμ.

CO2: 101 γραμμάρια

Τέλη: 0 ευρώ

Τιμή: 23.920 ευρώ

Google News ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σημαντική ενδυνάμωση

ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας