Το Honda Jazz θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας. Ενα Honda όλο προσόντα, που όμως δεν έχει τη θέση που του αξίζει στην ελληνική αγορά, με βασικό πρόβλημα την υψηλή τιμή.
Με την έναρξη της νέας χρονιάς η ιαπωνική μάρκα ενισχύει την απήχηση της γκάμας του Jazz με αναβαθμίσεις σε όλες τις εκδόσεις και την προσθήκη της νέας έκδοσης Advance Sport, που προσφέρεται με αποκλειστικές στιλιστικές λεπτομέρειες μέσα κι έξω.
Οι εκδόσεις Elegance και Advance υιοθετούν μια νέα, πιο ξεκάθαρη σχεδίαση μάσκας και πιο σκούρο ένθετο προβολέων. Οι πιο σμιλευμένοι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω συμπληρώνονται από ανάγλυφα κάτω τμήματα, διαμορφώνοντας μια πιο δυναμική εμφάνιση για το Jazz. Τα ανανεωμένα χρώματα για τις ζάντες αλουμινίου της έκδοσης Advance ολοκληρώνουν τις εξωτερικές αλλαγές του Jazz.
Το Jazz Crosstar υιοθετεί επίσης αρκετές εξωτερικές αλλαγές που αναδεικνύουν την πιο σκληροτράχηλη, πιο περιπετειώδη εμφάνισή του. Η χαρακτηριστική μάσκα διαθέτει μια έντονη κυψελωτή σχεδίαση και συνδυάζεται με νέους προφυλακτήρες με ασημί ένθετα, που είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μοιάζουν με προστατευτικό του κάτω μέρους του αμαξώματος, και νέες, ασορτί πλαϊνές ποδιές.
Στο εσωτερικό, οι εκδόσεις Elegance και Advance διαθέτουν αλλαγές σε ό,τι αφορά τις επιλογές χρωμάτων, υλικών και φινιρισμάτων, ενώ στο εσωτερικό του Crosstar χρησιμοποιούνται νέες επενδύσεις καθισμάτων και αλλαγές έχουν γίνει στο ταμπλό και τα πάνελ θυρών.
Η νέα ξεχωριστή έκδοση Advance Sport -που διατίθεται στη νέα αποκλειστική απόχρωση Urban Gray- υιοθετεί μοναδικό φινίρισμα στον εμπρός προφυλακτήρα, σπορ μάσκα τύπου πλέγματος καθώς και γυαλιστερούς μαύρους καθρέφτες και μοναδικές ζάντες αλουμινίου 16” που απογειώνουν τη γοητεία του Jazz e:HEV.
Στο εσωτερικό η έκδοση Advance Sport λαμβάνει αποκλειστικές αναβαθμίσεις που επιτείνουν τη σπορ αίσθηση.
Το ανανεωμένο Jazz e:HEV διατηρεί την υψηλής απόκρισης και εξαιρετικά αποδοτική προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda. Η τελευταία γενιά του συστήματος κίνησης e:HEV περιλαμβάνει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν οικονομικό βενζινοκινητήρα, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τρία «έξυπνα» προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν υψηλά επίπεδα αποδοτικότητας και ποιοτικής λειτουργίας σε πραγματικές συνθήκες.
Οι αναβαθμίσεις σε όλες τις πτυχές του συστήματος e:HEV έχουν βελτιώσει πολλά στοιχεία. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα έχει αυξηθεί κατά 14 PS, ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ του στα 123 PS και 253 Nm, ενώ το μοτέρ-γεννήτρια αποδίδει επιπλέον 8 kW. Το αποδοτικό υβριδικό σύστημα της Honda έχει εκπομπές CO2 από 102g/km, ενώ για την έκδοση Advance Sport η τιμή αυτή ξεκινά από τα 106 g/KM. Σε κάθε περίπτωση δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.
Το αυτόματο κιβώτιο της Honda στο Jazz e:HEV έχει επίσης βελτιωθεί προς όφελος της ομαλής λειτουργίας. Για την περαιτέρω διαφοροποίηση του Advance Sport από την υπόλοιπη γκάμα, η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού έχει αναθεωρηθεί ώστε να προσφέρει αυξημένη ισχύ κατά την οδήγηση και βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόκρισης. Επιπλέον, το linear shift control έχει αναβαθμιστεί προκειμένου να προσφέρει στον βενζινοκινητήρα ένα υψηλότερο σημείο αλλαγής ταχυτήτων που προσδιορίζεται στις 6.300 σαλ.
Για να αξιοποιήσει τις βελτιώσεις του συστήματος κίνησης, η έκδοση Advance Sport επωφελείται από αρκετές αλλαγές στη ρύθμιση της ανάρτησης. Η σκληρότητα των εμπρός ελατηρίων έχει μειωθεί κατά 8%, ενώ των πίσω έχει αυξηθεί κατά 20%. Αυτή η νέα ισορροπία ακαμψίας εμπρός-πίσω έχει μειώσει τις διαμήκεις δυνάμεις που ασκούνται με στόχο μια πιο εστιασμένη, δυναμική οδήγηση. Επίσης έχουν προστεθεί νέα, σκληρότερα αμορτισέρ για αυξημένη πρόσφυση και ταχύτητα στις στροφές.
Μετά από σχόλια των πελατών, προστέθηκε η απαίτηση για ικανότητα ρυμούλκησης, που καθιστά το Jazz e:HEV ακόμα πιο ευέλικτο. Ολα τα μοντέλα μπορούν τώρα να ρυμουλκήσουν 500 κιλά, όπως βολικά μικρά τρέιλερ ή σχάρες μεταφοράς ποδηλάτων.
Το νέο Jazz διατηρεί τα κορυφαία στην κατηγορία του επίπεδα εσωτερικού χώρου που αποτελούν σήμα κατατεθέν των προηγούμενων γενιών. Το κλειδί για τη μεγιστοποίηση του χώρου της καμπίνας είναι η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο του πλαισίου κάτω από τα εμπρός καθίσματα, που είναι μοναδική σε αυτή την κατηγορία. Με αυτόν τον τρόπο το Jazz διατηρεί τα εξαιρετικά ευέλικτα πίσω καθίσματα Magic Seats που προσφέρουν τη δυνατότητα επίπεδης αναδίπλωσης και επαναφοράς τους στην αρχική τους θέση με μια κίνηση, ανάλογα με τον απαιτούμενο χώρο φόρτωσης.
Ολοκληρώνοντας το ισχυρό πακέτο του νέου Jazz, η Honda προσφέρει μερικά από τα πιο προηγμένα χαρακτηριστικά ασφάλειας και βοηθήματα οδηγού στην κατηγορία. Η χρήση μιας ευρυγώνιας και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερας επιτρέπει τη βελτίωση της αντίληψης του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της αναγνώρισης πεζοδρομίων χωρίς κράσπεδα ή διαγραμμίσεων στην άκρη του δρόμου, ενώ τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας έχουν αναθεωρηθεί για μειωμένη παρέμβαση στην καθημερινή οδήγηση. Αυτά τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης οδηγού συμπληρώνουν τους στάνταρ δέκα αερόσακους, συμπεριλαμβανομένων του αερόσακου γονάτου και των κεντρικών αερόσακων.
Οι πωλήσεις του νέου Honda Jazz και του Jazz Crosstar ξεκινούν τον επόμενο μήνα.
Σχόλια
Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.
Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.
Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.
Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας