Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Το μεγάλο μικρό
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Το μεγάλο μικρό

  • A-
  • A+
Το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο της κατηγορίας ήρθε με μεγαλύτερους χώρους, ασφάλεια και τεχνολογίες. Το ολοκαίνουργιο Hyundai i10 διαθέτει νέο δυναμικό σχεδιασμό που απεικονίζει τον άνετο και επιθετικό χαρακτήρα του.

Πρόκειται για ένα μοντέλο αναβαθμισμένο από άκρη σε άκρη, απόλυτα ανταγωνιστικό και πληρέστατο σε κάθε επίπεδο, που μπορεί να συγκριθεί σε κάποιους τομείς με μοντέλα τής αμέσως μεγαλύτερης κατηγορίας.

Από την πρώτη του εμφάνιση το 2008, το i10 αποτελεί ένα επιτυχημένο μοντέλο για τη Hyundai στην Ευρώπη. Η εξωτερική του σχεδίαση αναδεικνύει τον νεανικό του χαρακτήρα, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα άνεση ώστε να υποστηρίξει όλους τους χρήστες στις καθημερινές τους δραστηριότητες.

Ο δυναμικός και μοντέρνος σχεδιασμός αναδεικνύει την αντίθεση μεταξύ των μαλακών επιφανειών και των επιθετικών γραμμών. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του έχει βελτιωμένες αναλογίες. Η εξωτερική του εικόνα είναι διαφοροποιημένη με χαμηλωμένη οροφή (20 χιλ.) και πιο πλατύ αμάξωμα (20 χιλ.). Αυτές οι βελτιώσεις πλαισιώνονται από τις νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16”, με αποτέλεσμα μια ενεργητική και ευέλικτη εμφάνιση.

Η πιο φαρδιά μπροστινή μάσκα εκφράζει έναν σπορ χαρακτήρα ενσωματώνοντας τα στρογγυλά φώτα ημέρας LED, που προσδίδουν μια εκλεπτυσμένη κυψελοειδή δομή. Στο πίσω μέρος δύο οριζόντιες πτυχώσεις διασπούν τις μαλακές επιφάνειες και διαπερνούν τα πίσω φωτιστικά μέσα. Η πλάγια όψη της νέας γενιάς i10 έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να παρέχει μέγιστο εσωτερικό χώρο.

Η ολική ανασχεδίαση του αμαξώματος αναβαθμίζει τους χώρους επιβατών του νέου i10 σε κατηγορία B. Το εσωτερικό προσφέρει νεανική αίσθηση χωρίς να θέτει σε κίνδυνο τη χρηστικότητα. Τα ποιοτικά πλαστικά είναι πολύ καλά συναρμολογημένα και αποτρέπουν τυχόν τριγμούς, ενώ η διχρωμία αναβαθμίζει την ελκυστική εικόνα. Ο οδηγός κάθεται αναπαυτικά, βρίσκει γρήγορα την κατάλληλη θέση οδήγησης και εξοικειώνεται άμεσα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Βολικός είναι και σχετικά ψηλά τοποθετημένος ο επιλογέας των ταχυτήτων.

Χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιό του αποτελεί ένα πενταθέσιο μοντέλο διαθέτοντας πλήρως ανασχεδιασμένο χώρο για τους επιβάτες. Ο 252 λίτρων χώρος αποσκευών εξυπηρετεί απόλυτα. Παράλληλα τα δύο επίπεδα του χώρου αποσκευών και τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα είναι πρόσθετα χαρακτηριστικά που διευκολύνουν.

Το μοντέλο διαθέτει μια σειρά νέων χαρακτηριστικών συνδεσιμότητας καθιστώντας τον ηγέτη στην κατηγορία του. Ολα τα χαρακτηριστικά προηγμένης τεχνολογίας προβάλλονται στην έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία είναι η μεγαλύτερη στην κατηγορία. Το Apple CarPlay και το Android Auto εγγυώνται την απρόσκοπτη και ασφαλή λειτουργία των κινητών τηλεφώνων που βασίζονται στα συστήματα iOS ή Android. Η ασύρματη φόρτιση προσφέρει στους οδηγούς την άνεση ότι η μπαταρία τού smartphone τους δεν θα εξαντληθεί σε κάποιο μεγάλο ταξίδι.

Το νέο i10 διαθέτει ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφάλειας στην κατηγορία του και είναι εξοπλισμένο με τα πιο εξελιγμένα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense πληρώντας τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας.

Διατίθεται με δύο κινητήρες: έναν τρικύλινδρο MPi 1.0lt με 67 ίππους και 96 Nm ροπής, καθώς και έναν τετρακύλινδρο MPi 1.2lt με 84 ίππους και 118 Nm. Και οι δύο συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων ή αυτόματο μηχανοκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων.

Το σύστημα Idle Stop and Go (ISG) είναι ένα standard χαρακτηριστικό των κινητήρων, που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης, των χαμηλότερων εκπομπών CO2 και της μεγαλύτερης απόδοσης. Η εξοικονόμηση καυσίμου από τη χρήση του ISG είναι ιδιαίτερα εμφανής στην οδήγηση σε αστικές περιοχές, καθώς σβήνει αυτόματα τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματήσει. Προκειμένου να βελτιωθεί περαιτέρω η αεροδυναμική, ο αεροδυναμικός συντελεστής του αυτοκινήτου μειώθηκε από 0,32 σε 0,31.

Για την κίνηση στην πόλη και όχι μόνο, ο 1.000άρης κινητήρας εξυπηρετεί απόλυτα. Για δύο και ένα παιδί. Με τις αποσκευές του για ένα ταξίδι. Η χροιά των τριών κυλίνδρων είναι ευχάριστη, ενώ οι κραδασμοί πολύ καλά μονωμένοι. Επίσης η ζωντανή απόκριση στο γκάζι και η κοντή κλιμάκωση στις πέντε σχέσεις του κιβωτίου, που έχει πολύ μαλακό λεβιέ, έχουν αποτέλεσμα στον ρυθμό της πόλης να μη σου λείπει δύναμη.

Ο εύχρηστος και σαφής επιλογέας διευκολύνει στις εναλλαγές των σχέσεων. Κινείσαι οικονομικά, λίγο κάτω από τα 6 λ./100 χλμ. και οδηγώντας το i10 απολαμβάνεις κορυφαίες για αυτοκίνητο πόλης κύλιση και άνεση. Περνάει με μοναδική για την κατηγορία σιγουριά από τις λακκούβες του δρόμου, χωρίς να ακούγονται διαμαρτυρίες. Παράλληλα είναι πολύ ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς και σταθερό. Στους ανοιχτούς δρόμους το μακρύτερο μεταξόνιο έχει συμβάλει στη βελτίωση της σταθερότητας.

Η διαφορά με την αντίστοιχη έκδοση των 1.2 λίτρων είναι μόλις 550 ευρώ και τούτο αποτελεί πρόκληση και τροφή για…σκέψου πριν αγοράσεις. Σε κάθε περίπτωση ισχύουν τα ελκυστικά: πέντε χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων, πέντε χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και πέντε χρόνια δωρεάν ετήσιος τεχνικός έλεγχος!

Hyundai i10 1.0 67 hp
Κινητήρας: 998 κ.εκ., βενζίνη
Ισχύς: 67 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 96 Nm/3.750 σ.α.λ.
0-100: 15.0”
Τελική: 156 χλμ./ ώρα
Κατανάλωση : 4,5 λ./ 100 χλμ.
CO2: 100 γραμμάρια
Τέλη: 90 ευρώ
Τιμή: 11.340 ευρώ

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Με 280 άλογα
Η Hyundai Motor αποκάλυψε το τελευταίας γενιάς hot hatch με τις υψηλότερες πωλήσεις, το νέο i30 N.
Με 280 άλογα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Πρεμιέρα εξηλεκτρισμού
Το νέο μοντέλο της Seat Leon, στην 4η γενιά του, βοηθά τη μάρκα να κινηθεί σε μια νέα κατεύθυνση, καθώς ο κόσμος μετατοπίζεται προς ένα εξηλεκτρισμένο και βιώσιμο μέλλον.
Πρεμιέρα εξηλεκτρισμού
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Mustang με 460 άλογα
Ισχύ 460 ίππων προσφέρει η νέα Mustang Mach 1 που είναι πλέον διαθέσιμη και στην Ευρώπη.
Mustang με 460 άλογα
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Παντός εδάφους
Το μεγαλύτερο και πιο ευέλικτο μέλος της οικογένειας Mini ανεβάζει τον πήχη στους τομείς της οδήγησης και της φινέτσας με το στιλ της ξεχωριστής μάρκας.
Παντός εδάφους
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
Υβριδική τετρακίνηση
Νέο μοντέλο από την BMW που υπόσχεται καλές επιδόσεις και μετακινήσεις με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Υβριδική τετρακίνηση

Η efsyn.gr θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες της έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.

Διευκρινίζουμε όμως ότι δεν θέλουμε ο χώρος σχολιασμού της ιστοσελίδας να μετατραπεί σε μια αρένα απαξίωσης και κανιβαλισμού προσώπων και θεσμών. Για τον λόγο αυτόν δεν δημοσιεύουμε σχόλια ρατσιστικού, υβριστικού, προσβλητικού ή σεξιστικού περιεχομένου. Επίσης, και σύμφωνα με τις αρχές της Εφημερίδας των Συντακτών, διατηρούμε ανοιχτό το μέτωπο απέναντι στον φασισμό και τις ποικίλες εκφράσεις του. Έτσι, επιφυλασσόμαστε του δικαιώματός μας να μην δημοσιεύουμε ανάλογα σχόλια.

Σε όσες περιπτώσεις κρίνουμε αναγκαίο, απαντάμε στα σχόλιά σας, επιδιώκοντας έναν ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο.

Η efsyn.gr δεν δημοσιεύει σχόλια γραμμένα σε Greeklish.

Τέλος, τα ενυπόγραφα άρθρα εκφράζουν το συντάκτη τους και δε συμπίπτουν κατ' ανάγκην με την άποψη της εφημερίδας